انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 1 از 52:  1  2  3  4  5  ...  49  50  51  52  پسین »

سالم زندگی كنیم


زن

Princess
 
روغن زیتون

روغن زيتون دفع كننده سنگ كيسه صفرا است براى اين منظور بايد آنرا با آبليمو مصرف كرد. همچنين روغن زيتون براي رفع سرفه های خشك مفيد است. براي رفع خارش گزيدگی حشرات ، روغن زيتون را به محل گزيدگی بماليد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
کثیف بودن احتمالا برای کودکان 'مفید' است

دانشمندان می گویند متوجه شده اند که تمیزی مطلق ممکن است ترمیم پوست بدن را مختل کند و به همین دلیل به کودکان باید اجازه داد شود، کثیف شوند.




یک گروه تحقیقاتی آمریکایی کشف کرده است که باکتری های معمولی که روی پوست انسان پیدا می شود، فعل و انفعالاتی را باعث می شود که به جلوگیری از تورم ناشی از آسیب و ضربه به بدن کمک می کند.

این باکتری ها واکنش های خارج از اندازه دستگاه ایمنی بدن را که باعث می شود محل زخم و خراش باد کند، کمتر می کند.

نتیجه این تحقیق آمریکایی در سایت نشریه پزشکی نیچر منتشر شده است.

کارشناسان می گویند یافته های جدید "فرضیه پاکیزگی" را که می گوید اگر انسان در دوره کودکی در معرض میکروب باشد بدنش در مقابل آلرژی ها مصون تر است، روشن می کند.

بسیاری بر این باورند که وسواس ما با تمیز بودن باعث افزایش ناگهانی انواع آلرژی ها در کشورهای پیشرفته بوده است.


"باکتری خوب"

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در ساندیاگو، کشف کرده اند که باکتری موسوم به "استافیلوکوکی" زنجیره ای از فعل انفعالات را که به تورم منجر می شود، قطع می کند.

آنها با مطالعه موش های آزمایشگاهی و سلول های بدن انسان متوجه شده اند که باکتری های بی ضرر با تولید مولکولی به نام "لیپوتاکوئیک اسید" یا LTA، که روی "کراتینوسایت" ها عمل می کند، زنجیره فعل و انفعالات را متوقف می کند. کراتینوسایت ها سلول های اصلی است که روی لایه بیرونی پوست یافت می شود.

پرفسور ریچارد گالو، که هدایت گروه تحقیقی را برعهده داشته است، گفت: "جنبه هیجان انگیز این یافته جدید این است که درک فرضیه پاکیزگی را در سطح مولکولی فراهم می کند و عوامل ترمیم جراحت را که پیش از این روشن نبود، افشا کرده است."

او افزود: "نتیجه این تحقیق ممکن است به دستیابی به درمان هایی بیانجامد که برای عارضه های تورمی پوست لازم است."

گروه "والدین فریاد بزنید"، که تلاش داشته است مردم را ترغیب کند "بچه های خود را استریل بار نیاورند"، از یافته جدید ابراز خشنودی کرده و گفته که اکنون شعار آنها جنبه علمی پیدا کرده است.

یکی از سخنگویان سازمان "آلرژی در بریتانیا" گفت شواهد فزاینده ای در دست است که در معرض میکروب بودن مفید است اما تحقیقات بیشتری باید در این زمینه صورت بگیرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

Prince
 
Princess: کثیف بودن احتمالا برای کودکان 'مفید' است
خوبه پس چون من بچگی خیلی کثیف بودم
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
آموزش تشخیص زودهنگام سرطان سینه با خود آزمايي توسط خود فرد

خود آزمائي يا معاينه سينه توسط خود فرد يكي از روشهاي تشخيص زودرس سرطان سينه است و چون نيازي به صرف وقت وهزينه ندارد و به راحتي در منزل قابل انجام است ، ميتواند به تشخيص و درمان زودرس مخصوصاً در افرادي كه وسايل تشخيصي پيشرفته مانند ماموگرافي در دسترس ندارند ،كمك كند.
خود آزمائي سينه دو مرحله دارد:

1- نگاه كردن كه علائم ظاهري را مشخص ميكند.

2- لمس كردن كه توده ها را تشخيص ميدهد.

مرحله اول: ابتدا در جلوي يك آينه پهن ايستاده و به سينه‌هاي خود در چهار حالت :

1- دستها بالاي سر

2-دستها به كمر زده

3- دستها در كنار بدن آويزان

4- خم شده به سمت جلو

به دقت نگاه كنيد ودر صورت وجود هر گونه علامت غير عادي مانند فرو رفتگي پوست و يا نوك سينه ويا زخمهاي مزمن يا پوسته پوسته شدن نوك سينه يا حالت پوست پرتقالي سينه توجه كنيد (شكل1 تا 3)




مرحله دوم: به پشت بخوابيد و دست سمتي راكه ميخواهيد معاينه كنيد زير سر بگذاريد و با قسمت نرم بند آخر انگشتان دست مقابل تمامي سينه را معاينه كنيد( شكل 5 و6) . نسج پستان را به آرامي روي قفسه سينه با حالت دوراني بلغزانيد


نسج سينه را مانند يك ساعت در نظر بگيريد و تمام قسمتهاي آن را معاينه كنيد(مطابق شكل 6

اينكار را ميتوانيد در حمام و در حالت ايستاده نيز انجام دهيد.(شكل 7 )



در انتها نوك سينه را به آرامي فشار دهيد تا از وجود يا عدم ترشحات نوك سينه مطلع شويد.

در صورت لمس توده‌ يا سفتي در سينه يا ترشح از نوك سينه بدون اضطراب و نگراني به پزشك مراجعه كنيد زيرا در بسياري از موارد اين علامتها مربوط به بيماريهاي خوش خيم سينه بوده و درمان آنها بسيار راحت ميباشد
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
زن

Princess
 
تحرک شدید از خطر سرطان سینه می کاهد

تحقیقات در آمریکا نشان می دهد که ورزش های نفسگیر ظاهرا می تواند در دوره پس از یاسگی مانع از ابتلا به سرطان سینه در زنان با وزن نرمال شود.
این مطالعه دریافت که فعالیت های عادی مانند دویدن یا حتی کار سنگین خانگی با کاهش 30 درصدی خطر ابتلا به سرطان در این گروه از زنان مرتبط است.

فعالیت های جسمی طاقت فرسا تنها در زنانی موثر بود که اضافه وزن نداشتند و همچنین معلوم شد که ورزش های سبک در کاستن از این خطر موثر نیست.

نتیجه این مطالعه 11 ساله به روی 32 هزار زن در نشریه "تحقیقات سرطان سینه" چاپ شده است.

از شرکت کنندگان در این مطالعه درخواست شد پرسشنامه ای با سوالات دقیق درباره نوع و حجم فعالیت های جسمی شان را پر کنند.

ورزش های نفسگیر علاوه بر ورزش هایی مانند دویدن، تنیس رقابتی، دوچرخه سواری در سربالایی، همچنین می تواند شامل کار سنگین خانگی و باغداری مانند شخم زدن و شستن شیشه ها یا خرد کردن هیزم باشد.

ارتباط ورزش های نفسگیر با کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه تنها در زنانی که وزن آنها نرمال بود به شدت خودنمایی کرد.

فعالیت های سبک از جمله تمیز کردن خانه با جاروبرقی، شستن رخت، نقاشی، و ورزش هایی مانند راه رفتن یا بولینگ تاثیری در کاهش خطر سرطان نداشت.

محققان گفتند که هنوز دقیقا معلوم نیست چرا ورزش می تواند از خطر سرطان سینه بکاهد.

مایکل لیتزمن سرپرست این تحقیق گفت: "در این دسته از زنان که وارد دوره یائسگی شده اند، به نظر می رسید که کاهش خطر سرطان سینه تنها به فعالیت های نفسگیر محدود باشد. این وضع در زنان دارای وزن عادی قابل مشاهده بود اما نه در زنان دارای اضافه وزن."


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
مردان از صدای پشه بیدار می‌شوند اما از صدای گریه کودک نه

تحقیقات نشان می‌دهد مردان با احتمال بیش‌تری از صدای پشه از خواب بیدار می‌شوند تا صدای گریه کودک.

زنان چه مادر باشند یا نباشند هیچ صدایی مانند صدای گریه نوزاد نمی‌تواند آن‌ها را از خواب بیدار کند.





دانشمندان برای مشخص کردن این که چه صدایی می‌تواند خواب مردان و زنان را به هم بزند و فعالیت مغزی آن‌ها را در هنگام خواب مختل کند تحقیقی را انجام دادند و متوجه شدند بین صداهای موثر در به هم زدن خواب مردان و زنان تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

در مورد مردان موثرترین صدایی که می‌تواند آن‌ها را از خواب بیدار کند به ترتیب صدای بوق خودرو ، صدای زوزه کشیدن باد و صدای پرواز مگس است.این در حالی است که صدای گریه کودک حتی جزء 10 صدای اولی که باعث بروز اختلال در خواب مردان می‌شود نیست .

این آزمایشات توسط محققان آزمایشگاه MindLab و به عنوان بخشی از تحقیق مشخص کردن اهمیت یک خواب خوب و کافی انجام شده است.

در این آزمایش ، محققان به ترتیب صداهای گوناگونی را برای داوطلبان در هنگام خواب پخش می‌کردند و بعد با استفاده از ماشین electroencephalograhy میزان به هم خوردن فعالیت عادی مغز را اندازه گیری می‌کردند.

این تحقیقات نشان داد نزدیک به 29 درصد از انسان‌ها بین 5 تا 7 شب در هفته از خواب آشفته و ناآرام رنج می‌برند و 27 درصد نیز بین یک تا دو بار در طول هفته از خواب می‌پرند.

54 درصد از زنان نیر خروپف همسرانشان را عاملی برای بیدار نگهداشتن آن‌ها در طول شب عنوان کردند.

نزدیک به 33 درصد از زنان و مردان برای داشتن خواب راحت‌تر تصمیم گرفتند در اتاق مجزایی بخوابند تا خواب آن‌ها کم تر از سروصداهای مختلف دچار اختلال شود.

استفان لمیسپ در این باره گفت : بسیاری از ما در محیط‌های شلوغ داخل شهر زندگی می‌کنیم و به همین دلیل داشتن خواب خوب و آرام در طول شب اهمیت بسیاری برای ما دارد ، اما معمولا سروصداهای شب هنگام مانع داشتن این نوع خواب می‌شود.

یکی از موضوعات جالب توجه در این تحقیق حساسیت بیش از حد زنان به صدای گریه کودک در طول خواب بوده است .این حساسیت بیش از حد ممکن است در طول مراحل تکامل انسان در طول دوران گذشته به وجود آمده باشد .زنان همیشه وظیفه نگهداری از کودکان را به عهده داشتند و به همین دلیل به این گونه صداها حساسیت زیادی نشان می دهند ، این در حالیست که مردان که وظیفه مراقبت از خانواده خود را بر عهده داشتند و به همین دلیل به صداهایی مانند صداهای آژیر که نشان از خطر دارد بیش‌تر عکس‌العمل نشان می‌دهند.

ده صدای اول که باعث بیدار شدن مردان می‌شود به ترتیب :
صدای بوق ماشین ، زوزه باد ، پرواز مگس وپشه ،صدای خالی شدن آب در سینک ظرف‌شویی ، جیرجیرک ، آژیر ، تیک‌تیک ساعت ،صدای ناشی از فعالیت کارگران و چک چک آب.

و ده صدای اول که باعث بیداری زنان می‌شود :

صدای گریه کودک ، چکه آب ، صدای فریاد و درگیری ، خرو پف ، پرواز مگس و پشه، صدای ناشی از فعالیت کارگران ، آژیر ، بوق ماشین ، صدای زوزه باد و صدای خالی شدن آب در سینک ظرف‌شویی
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
انجير براي آنهائيكه قند خونشان پائين می آيد و يكباره احساس ضعف می كنند مناسب است زيرا قند آن بسرعت در روده كوچك جذب می شود
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
دیگر بیمار نشوید

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
گردو

گردو خون ساز و تصفيه كننده خون است ، درمان كننده بيماريهای ريوی و مقوی حواس و مغز است. اگر پوست تازه گردو را به دندان و لثه بماليد لثه و دندان را تقويت مي كند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ده تمرين برای آب کردن چربی های اضافی شکم

( قسمت اول)

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 52:  1  2  3  4  5  ...  49  50  51  52  پسین » 
خانه و خانواده

سالم زندگی كنیم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA