ارسالها: 492
#381
Posted: 5 Feb 2019 07:50
LorenzoLotto: ینی که دولت یکپارچه باشه تا کشورها خرج تسلیحات نکنن و به جون هم نیفتن چیزیه که گلوبالیست بهش تاکید داره
در جریان هستی که هخامنشی که بهش این همه افتخار می کنید نخستین امپراطوری بزرگ جهانی بوده اند؟ با این طرز فکر که همه جهان رو زیر پرچم هخامنشی جمع کنند! پس نخستین گلوبالیست های جهان همون «ایرانیان اصیل» هستند که شما بهشون افتخار می کنید. نیو یورک ۲۰۰ سال هم نیست شده نیویورک. پس اگر گلوبالیسم یک الگوی نا مناسب هست، الگوی ایرانیان اصیل نامناسب بوده.
LorenzoLotto: ویکیپدیا، اندر احوالات شامپانزه ها
نمی دونم در جریان هستی یا نه، ولی ویکیپدیا (به خصوص از نوع فارسی اش) منبع علمی نیست. یک نفر می تونه بنشینه توی خونه اش و صفحه درست کنه. بدون اینکه ذره ای حتی لای کتابی رو باز کرده باشه، چه رسد به آزمایش. ضمن اینکه حتی با این اوصاف لینکی که گذاشتید ما رو به جایی نبرد. بن بست بود.
LorenzoLotto: گه با اعتقاد به عالم بالا بگیم، ما اول گِل و شُل بودیم، سپس مجسمه گشتیم، بعد فوت کرد، آدم شدیم!
و همونطور که حضرات میفرمان، اسلام و دین و اوامر الهی، مقدم بر هر چیزی هست مطلقا، فلذا شما به جون مردم می افتید و جهاد میکنید، زن ها و دخترهاشان را به غنیمت میبرید، برخی رو از لبه صخره قل میدید پایین، یا به ضرب شمشیر خلاصش میکنید یا انقدر بش سنگ و کلوخ میزنید که سَقَط شه، اصولا باید روشی باشه که ترس و دهشت در دل گناه کاران بندازه
پس در این مدل، اول اسلام، بعد انسان، دست آخر هم اگه جایی باقی موند، ایرانی
ربطش به موضوع رو نفهمیدم. ولی در پست های قبلی هم عرض کردم، بنده مسلمان نیستم. برای همین سعی در روشن شدن حقیقت امور دارم و توسط اون خانم به خیال خودش محترم، به خاطر این طرز فکر فحش دریافت کرده ام.
LorenzoLotto: اگر هم فرگشت رو در نظر بگیریم، اول پلانگتون . . . بعد پستاندار (حیوون) بعد انسان بعد ایرانی
اینطوره که میگم شامپانزه، انسان، بعد خب این انسان مربوط به کدام تیره هست، آریایی_ایرانی
طبق فرگشتی که می فرمایید، ما دیگه شانپانزه نیستیم، هرچند پسر عمومون حساب میشه. علتش هم این هست که با رشد سلول های مغزی مون خیلی چیزها رو یاد گرفتیم. از جمله یادگرفتن و فکر کردن رو. اینکه روی حتی حواس و گرایشات جسمانی مون فکر کنیم و اونها رو به محک عقل بگذاریم.
فلذا رو جای مناسبی استفاده نکردی، چون جملات قبلی ات ربطی نداشت.
LorenzoLotto: والا من به اشبه الناس به یاسر عرفات(رائفی پور) و عباسیِ صاحب مدرک دایپلُما، گوش نمیدم، حیف وقت که پا خذعبلات اینا بذاره آدم
امام چهاردهم رو هم اجبارا اینور اونور به گوشمون می خوره حرفاش، اما واقعا نشنیدم حضرتشون راجع به نیویورک و جمعیت های متعدد نژادیش، بیاناتی ایراد فرموده باشن
بد نیست گاهی گوش دهید، ای بسا مثل این زمینه اشتراک تفکری زیاد هست بینتون. خوب ایشون در زمینه همه چیز نظر میدن و احتمالش زیاده با هرکدوم از ما اشتراک تفکر داشته باشه حرفاش.
LorenzoLotto: گه انقدر شدید بود که میتونستن همه زنان رو بفرمایند، پس ما باید یه سری یونانی میشدیم، یه سری عرب میشدیم، یه سری هم مغول،
بنظرت الان شبیه کدوم یکیشون هستیم البته به جز ارزن دهم درصد تشابه ژنتیکی که گفتم،
ما با حضرت شامپانزه هم تشابه داریم،
شما یک تست دی ان ای بدی متوجه خواهی شد که چند درصد به کدومشون شباهت داری.
LorenzoLotto: همه عقاید و رفتار ها و رسوم و سبک زندگی مون رو شبیه هم کنیم تا دیگه دعوامون نشه و یک جور زندگی کنیم
من هیچ کجای حرف هام از اول تا آخر همچین چیزی نگفته ام. این برداشت اشتباه شما و دوستان بوده که چون میگم وراثت باعث افتخار نیست، یعنی منکر تفاوت های فرهنگی هستم. برعکس کار من طوری است که به ملت یاد بدم بدون تغییر فرهنگشون در کنار فرهنگ دیگر صلح و آرامش رو حس کنند و از اینکه فلانی قرمه سبزی رو با مثلاْ مرغ درست می کنه، وا ملیتا! وا فرهنگا! گر نگیرند.
باز هم صحبت های من رو بخونید. حرف من صرفاْ این بوده: مباهات کردن، افتخار کردن، بالیدن را به اموری اختصاص دهید که برای کسب آن تلاش کرده اید نه اموری که به صورت کاملاْ تصادفی در اختیار شما گذاشته شده.
در طول صحبت ها بحث به اینجا کشیده شد که اصالت نژاد، برتری، جنگ جنگ تا سلطه نژادی و ...
LorenzoLotto: اگه انقدر شدید بود که میتونستن همه زنان رو بفرمایند، پس ما باید یه سری یونانی میشدیم، یه سری عرب میشدیم، یه سری هم مغول
واقعاْ فکر می کنی هخامنشیان وقتی مرزهایی رو که امروز بهش افتخار می کنید رو گسترش میدادند، وارد می شدند، با دسته گل و شیرینی و لبخند، بعد می گفتند « اجازه می فرمایید ما به جای شما حاکم مملکتتون باشیم» بعد اونها هم لپشون گل می انداخت و گل رو بو می کردند و می گفتند «چرا که نه، بفرمایید داخل» و سال های سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کردند؟
الآن که هزاره سومه، دیدی وقتی آمریکای به اصطلاح متمدن عراق رو گرفت با اسرای ابوقریب چه کار کرد.
فرض کن ۲۵۵۶ سال پیش، طرف ۵۰ روز، ۱۰۰ روز تو بیابون تو راه بوده و بهش گفتن اونجایی که داریم میریم کلیش واس ماس. وقتی با شمشیر و سپر دروازه شهر رو می شکسته و وارد می شده، به نظرت چه کار می کرده؟
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
ارسالها: 492
#382
Posted: 5 Feb 2019 07:57
masterekhas: اینکه یک ایرانی به نیاکان و نژاد خودش احساس خوب داره چیز عجیبی نیست و همه جا این حس برای همان ملیت هست
احساس خوب داشتن و خشنود بودن با افتخار کردن بسیار متفاوته. و صحبت من هم از ابتدا روی همین صحبت بوده: نسبت به چیزی که برای کسب آن تلاشی نفرموده ایم، افتخار بی معنی است، بل می توانیم از آن خرسند یا ناخرسند باشیم، یا هیچ احساس خاصی در قبال آن نداشته باشیم. ولی افتخار کردن، به خصوص از نوع ناسیونالیسم جنگجویانه با خشنود بودن از تاریخ ملی کاملاْ متفاوته.
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
ارسالها: 642
#383
Posted: 5 Feb 2019 08:19
CumSuckermale: CumSuckermale
سلام و روز خوش
لینک ویکیپدیا رو درست کردم
CumSuckermale: خستین امپراطوری بزرگ جهانی بوده اند؟ با این طرز فکر که همه جهان رو زیر پرچم هخامنشی جمع کنند! پس نخستین گلوبالیست های جهان همون «ایرانیان اصیل» هستند
دولت فئودالی هخامنشی اصولا هیچ اعتقادی به یکی کردن اقوام نداشت و به همه ی تفاوت ها حتی به خدایان هر قوم کمال احترام رو قائل بود
این دقیقا برعکس تفکر جهان وطنی هاست
CumSuckermale: ربطش به موضوع رو نفهمیدم
درست میگی، یه کم زیاده گویی شد واسه همین ارتباطش کمرنگ بود
CumSuckermale: ولی ویکیپدیا (به خصوص از نوع فارسی اش) منبع علمی نیست
اما یک منبع خوب خبری هست، جدای از اون، حتی با توافق روی ۹۵ درصد، باز هم تشابه ژنتیکی خیلی زیاده
CumSuckermale: شما یک تست دی ان ای بدی متوجه خواهی شد که چند درصد به کدومشون شباهت داری.
واقعا فکر میکنی سپاه ۷۰ هزار نفری مسلمانان، در بهترین حالت به چند نفر از ۲۵ میلیون سکنه ی مونث امپراطوری پارس _ تصحیح اشتباه تایپی ۲۵۰ به ۲۵ _ تجاوز کردن که حالا تاثیر شگرفی روی ژنتیک ما گذاشته باشن آخه؟؟
زن ها و غنیمتی ها هم اکثرا در بازارهایی مثل مدینه بفروش میرفتند و پامال میشدند.
نکته مهم اینه که
وقتی میگم ما حتی به میمونها هم شباهت داریم، پس معلومه که با باقی انسان ها هم شباهت داریم،
پس از این شباهتی که همه به هم داریم هیچی در نمیاد،
اگه قراره بنا به شباهت ژنتیکی باشه، ما به گوسفند هم شبیهیم، پس چرا سرش رو میبریم و گوشتش رو میخوریم
CumSuckermale: باز هم صحبت های من رو بخونید. حرف من صرفاْ این بوده: مباهات کردن، افتخار کردن، بالیدن را به اموری اختصاص دهید که برای کسب آن تلاش کرده اید نه اموری که به صورت کاملاْ تصادفی در اختیار شما گذاشته شده.
اگر کسی به "دوست داشتن خویش" به چیزی که امروز بهش رسیدن بعنوان "self love" نرسه
چطور میتونه به خوبی ترقی کنه
اول باید خودت رو دوست داشته باشی، اول باید عاشق خودت و همینی که هستی باشی
مباهات کردن به این شانس که از هوش نسبی مناسب، فیزیک بدنی مناسب، مقاومت مناسب در مقابل محیط و بیماریها و ... خیلی چیزهای دیگه که دقیقا تصادفی و بر حسب شرایط مکانی تولد، در اختیارمون هست و درک کردن اون، اولین قدم برای خودشناسی و خوددوستی هست،
اول خودت رو بشناس، اول خودت رو دوست داشته باش و اصالتت رو به بهانه هایی مثل تصادف و شانس منکر نشو،
بعد بفکر نوع دوستی و بشر دوستی باش
اینهمه ورزشکار که نون ژنتیک خاصش رو میخوره، مسی و رونالدو فقط به خاطر کسب مهارت و تلاش نیست که از همه سرترن، بلکه استعداد ژنتیکی و قومی مناسبی دارند که اون تلاش و کوشش واسشون خوب جواب میده
هر قوم و کشوری در یکسری رشته های خاص ورزشی سرآمده به خاطر تفاوت ژنی، اینها همه شانسه و تصادف،
اما به جای منکر شدنش، روش سرمایه گذاری میکنن، و بهش افتخار میکنن
همین در مورد دانشمندان رشته های مختلف هم صادقه، هر ملتی ثابت کرده که در بعضی رشته های خاص از علوم پایه تا مهندسی، از بقیه ملل سرآمده.
این هم همه حرف ما
ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
حکیم عمر خیام
*******
مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
ویرایش شده توسط: LorenzoLotto
ارسالها: 642
#384
Posted: 5 Feb 2019 08:57
LorenzoLotto: اگر کسی به "دوست داشتن خویش" به چیزی که امروز بهش رسیدن بعنوان "self love" نرسه
چطور میتونه به خوبی ترقی کنه
اول باید خودت رو دوست داشته باشی، اول باید عاشق خودت و همینی که هستی باشی
یکی ام نیس بگه تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره
ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
حکیم عمر خیام
*******
مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
ارسالها: 492
#386
Posted: 5 Feb 2019 11:31
LorenzoLotto: دولت فئودالی هخامنشی اصولا هیچ اعتقادی به یکی کردن اقوام نداشت و به همه ی تفاوت ها حتی به خدایان هر قوم کمال احترام رو قائل بود
این دقیقا برعکس تفکر جهان وطنی هاست
این تفکر شماست. ولی حقیقت تاریخی نشان از حمله مکرر پادشاهان هخامنشی به نقاط مختلف جهان داشته. همون نقشه ای که از مصر تا چین گسترده بوده. من هم از دیدن اون نقشه همیشه به وجد اومده ام و باعث حسرت میشه. اینکه فکر کنیم تمام این لشگر کشی ها و کشورگشایی ها از روی احترام به اقوام دیگر بوده نوعی تعصب به حساب بیاد! اگر دلیل دیگری برای این حمله ها و کشورگشایی ها به نظرت می رسه مشتاقم بدونم که چی است؟
LorenzoLotto: حتی با توافق روی ۹۵ درصد، باز هم تشابه ژنتیکی خیلی زیاده
دقیقاْ همین زیاد بودن تشابه هست که نظریه فرگشت رو بعد از ۲۰۰ سال نگهداشته و روز به روز تقویتش می کنه.
LorenzoLotto: واقعا فکر میکنی سپاه ۷۰ هزار نفری مسلمانان، در بهترین حالت به چند نفر از ۲۵۰ میلیون سکنه ی امپراطوری ایران تجاوز کردن که حالا تاثیر شگرفی روی ژنتیک ما گذاشته باشن آخه؟؟
ببین عزیزم! وقتی می گم رفتیم و تجاوز کردیم و اومده اند و تجاوز کرده اند، حرف همینه که به هر حال اون «خلوص نژادی» از بین رفته. حالا من میگم هرچی دستشون رسیده رحم نکرده اند، شما میگی ۷۵۰ نفر بوده اند پس به ۷۵۰ نفر تجاوز کرده اند. اصلاْ بگو ۱۰ نفر از ایرانیان هخامنشی، با ۱۰ نفر از زنان بابل، یا مصر، یا ... ازدواج مصالمت آمیز کرده اند. همینکه ما نمی دونم حاصل اون ۱۰ ازدواج چی بوده و کجا رفته یعنی ممکنه تو رگ هر کدوم از ماها اون خون جاری باشه.
باید از این بابت هم خوشنود باشیم، چون یک مطالعه ابتدای از اصول اولیه ژنتیک به ما گوشزد می کنه که برای اینکه اون خلوص حفظ بشه، باید تناسل درون نژادی صورت بگیره، یعنی مثلاْ دختر عمو با پسر عمو بچه دار بشن و امثال این، که در این صورت احتمال بروز و شیوع بیماری های ژنتیکی در نسل ها خیلی بیشتر از احتمال جهش ژنتیکی رو به فرگشت هست!
LorenzoLotto: اگر کسی به "دوست داشتن خویش" به چیزی که امروز بهش رسیدن بعنوان "self love" نرسه
چطور میتونه به خوبی ترقی کنه
اول باید خودت رو دوست داشته باشی، اول باید عاشق خودت و همینی که هستی باشی
مباهات کردن به این شانس که از هوش نسبی مناسب، فیزیک بدنی مناسب، مقاومت مناسب در مقابل محیط و بیماریها و ... خیلی چیزهای دیگه که دقیقا تصادفی و بر حسب شرایط مکانی تولد، در اختیارمون هست و درک کردن اون، اولین قدم برای خودشناسی و خوددوستی هست،
اول خودت رو بشناس، اول خودت رو دوست داشته باش و اصالتت رو به بهانه هایی مثل تصادف و شانس منکر نشو،
بعد بفکر نوع دوستی و بشر دوستی باش
تفاوتی هست بین خشنود بودن و خرسند بودن از آنچه هستیم، با مباهات کردن و افتخار کردن به اون. خشنود بودن از داشته ها و افتخار کردن به دستاوردها هر دو به آدم امید تلاش برای بهتر شدن و بهتر کردن محیط رو میده. در صورتی که افتخار و مباهات به آنچه تصادفی و از روی شانس کسب شده، یک عامل منع کننده در خودش داره و اون اینکه حالا من شانس آورده ام و به جای خیلی کشورهای دیگه تو اینجا به دنیا آمده ام، اما کسی که از نظر بهره هوشی، یا استعداد تحصیلی به اندازه من شانس نداشته، از نظر امکاناتی شانس این رو داشته که در محیط بهتری رشد کرده و به این خاطر موقعیتش از موقعیت من بهتره. حالا دیگه من نمی تونم به خودم اونقدری افتخار کنم چون شانس کمتری داشته ام. اما اگر از شانس هام خرسند باشم و در ادامه اش افتخار رو منحصر کنم به نتیجه تلاش های خودم، می تونم امید داشته باشم که شانس خودم رو با تلاشم تحت تاثیر قرار بدم.
وقتی زیاده از حد به چیزهایی که بدون تلاش به دست آمده افتخار کنیم و توجهی به ضعف های همراه با اون چیزها نداشته باشیم، از اصلاح اون موارد باز می مونیم. مسی که میگی استعداد فوتبالی شدیدی داره و من هم قبول دارم، در دو سال اول فوتبال حرفه ای اش دایم مصدوم بود، به دلیل اینکه بدنسازی مناسبی با استعداد فوتبالش نداشت. طی دوره های خیلی پیچیده و با تلاش بسیار زیاد، شد اون مسی که امروز می بینیم. یا رونالدو، اینکه الآن به خودش افتخار می کنه مثل پسر نماینده مجلس عارف به خاطر «ژن خوبش» نیست. بلکه به خاطر تلاشی که به خصوص از لحظه ورودش به منچستر و پیشرفت تدریجی اش هست.
تمام ورزشکاران کشورهای مختلف که نام می بری تمرکز روی حفظ نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خودشون داشته اند که به جایی که می بینی رسیده اند. با تمرین و ممارست و پیشرفت تدریجی و تسلیم نشدن در برابر شکست. نه فقط به خاطر اینکه ژنشون خوب بوده.
مگه استعداد فوتبالی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و امثال اینها کمتر از رونالدو و مسی بوده؟ من نظرم اینه که خیر، ولی امکانات مناسب آموزشی نداشته اند و اتفاقاً در مورد خاص علی کریمی با اینکه دیوانه وار این پسر خوب رو دوست دارم، معتقدم که غرور بیش از اندازه اش باعث شد که به جای بهترین در دنیا شدن، به جادوگر خاورمیانه شدن اکتفا کنه.
LorenzoLotto: این هم همه حرف ما
حرفت رو می فهمم و قابل احترامه برام. امیدوارم منظور خودم رو رسونده باشم که مخالف مطلق حرفت نیستم، بلکه معتقدم باید روش تبصره و تجدید نظر اضافه بشه.
یک مثل غربی میگه «فخر یک قدمی شکست است».
LorenzoLotto: یکی ام نیس بگه تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره
شاید دلیلش با گفته های من مرتبط باشه.
منی که امروز دارم اینقدر صحبت می کنم، روزگاری به تبعیت از پدر و مادرم و فرهنگ رایج کشورم شدیداً نژادپرست بوده ام (کتاب نبرد من هیتلر رو خوندی؟ یه زمانی به نظرم به اندازه کافی تندرو نبوده). اما کمی گشت و گذار اول در کشور خودم و دوستی با افراد اقوام ترک و کرد و عرب و غیره و معاشرت با دوستان آلمانی، سوییسی، فرانسوی، افعانی، عراقی، چینی و آمریکایی بهم نشان داد که این تفاوت های فرهنگی چقدر زیبا و لذت بخشه، در عین حال باعث غرور و افتخار خیر. از اون به بعد در مورد نژاد خودم کمی فروتنی پیشه کردم و تمرکزم رو گذاشتم روی تقویت ضعف هایی که فرهنگ کشورم در رفتار فردی من ایجاد کرده. مثلاً برتر دانستن خودم نسبت به سایرین در صف نون و گوشت و سبزی و ... یا نادیده گرفتن حق عبور سایر راننده ها وقتی که دوبله و سوبله تو خیابون می ایستم، یا فحش دادن و دعوا کردن با هم وطنی که از یک رفتار اشتباه من ناراحت شده و امثال این ها.
دست آخر مخالفت شما دوستان با گلوبالیسم و حتی «جهان وطنی» که یه جورایی برخی تون به عنوان فحش ازش استفاده می کنید برام غریبه. مصداق ساده گلوبالیسم، همین شبکه گسترد بر جهان اینترنت هست که داریم ازش استفاده می کنیم. اختلاط فرهنگی یعنی همین که وقتی یه مهندسی در اون سر دنیا تکنولوژی تصفیه آب رو اختراع کرد، من ایرانی و اون دوست افغانم این فرصت رو داشته باشیم که ازش یاد بگیریم چه کار کرده، ای بسا خودمون هم یه چیزی به اون تکنولوژی اضافه کنیم و به کشور او و کشورهای دیگه برگردونیم. گلوبالیسم فحش نیست، گلوبالیسم یعنی گوشی موبایل، یعنی نوشابه گازدار، یعنی امشب دلت خواست بری با بچه ها همبرگر بزنی، بدون اینکه لازم باشه بری هامبورگ آلمان، یعنی همین که بشینی تو خونت از تماشای زیدان و مسی و رونالدو لذت ببری، یعنی سامان قدوس، اشکان دژآگه و...
باور کنید فحش نیست.
روشن فکر بودن هم فحش نیست (البته به شرطی که مثل اون دوستمون «عن» وسطش نذاری) خیلی ساده یعنی اینکه آدم متحجر و خشک مغز نباشه و تجربیات و اتفاقات جدید رو با عقل خودش بسنجه، بهش فکر کنه و فارغ از تعصب در موردشون تصمیم بگیره. لزوماً هر ایده جدیدی رو نپذیره ولی خوب هر ایده ای رو هم فقط به صرف مخالفت یا حتی عدم مطابقت عینی با ایده های قبلی اش مردود نکنه.
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
ویرایش شده توسط: CumSuckermale
ارسالها: 492
#387
Posted: 5 Feb 2019 11:47
Erfan1993: ما به یکم مملکت زن سالا ر سکولار. فمنیست احتیاج داریم با یه کشور مدرنیته
سکولار بودن رو تا حدودی قبول دارم، هرچند بسیار دور از دسترس هست. حداقل ۲۰۰ سال آموزش نسل به نسل لازم می بینم برای رسیدن فرهنگمون به این قضیه.
زن سالار و فمینیسم رو قبول ندارم. پیشنهادم شایسته سالار و آنتی سکسیزم هست. اینکه جنسیت برتری نمیاره، تفاوت هست، نه برتری. برخی زن ها در برخی کارها از برخی مردها بهتر عمل می کنند و برخی مردها در برخی کارها از برخی زن ها. این نشان از برتری یکی بر دیگری نیست. همون طور که نوابغ زن ریاضی داریم، مردانی داریم که در زمینه کودک پروری و مهرآموزی بی نظیر بوده اند. هیچ کدوم از اینها دلیل برتری مطلق یک جنس بر دیگری نیست. بلکه نشان از تفاوت بین افراد یک جامعه است.
دوستمون streetwalker نوشت که بین خواهر و برادر و به طور کلی زن و مرد «اقیانوسی از تفاوت» وجود داره. همین تفاوت رو می تونیم بین دو زن با هم و دو مرد با هم، نیز مشاهده کنیم. از خیلی از خانم هایی که ادعا می کنند تفکرات فمینیستی دارند بپرسید آیا موافقید که مادرشوهرت شهردار بشه و جوابش رو مشاهده کنید. بیشتر مردهایی که از رفتارهای خشن و بی شعورانه شون ناراحت میشیم توسط مادری تربیت شده اند که این بی شعوری رو دانسته یا نادانسته تقویت کرده و پرورش داده. در عین حال بسیاری از زنان موفق و شایسته که در جامعه می بینیم از محبت و حمایت پدری دلسوز و مهربان برخوردار بوده اند.
به نظرم دادن حکم های کلی در زمینه جنسیت هم مناسب نیست.
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
ارسالها: 7130
#388
Posted: 5 Feb 2019 14:09
CumSuckermale: بله. حق با شماست. من عذرخواهی می کنم، اگر صحبت های شما رو جدی گرفتم و سعی کردم یک گفتگوی منطقی داشته باشم.
هااااا عییی دیالکتیک که گفتی یعنی چه
اصولا بحث منطقی با سه گروه در ایران ممکن نیست
1-جماعت چپول ایرانی.مخصوصا از نوع کافه نشین جهان وطنش
2-جماعت اسلامیست ایرانی مخصوصا از نوع مسجد نشین امت پرستش
3-جماعت هیبریدی یا دو گانه سوز چپول اسلامی مخصوصا از نوع خارج نشینش
در هر حال جماعت روشنفکر ایرانی 40 سال قبل امتحانش را پس داد.برآیند و خروجی جماعت روشنفکر ایرانی که عمری آرمانهای اسلامی و چپی را ته حلق غرغره میکرد چیزی نبود جز روح الله خمینی و ولایت فقیه اش!
اهورامزدا را سپاس که پرستار ساده ای بیش نیستیم و کمالاتمان در حد قیمه و قرمه و مرغ شکم پر است و فورانهای روشنفکری نداریم که برای ملت بدبخت و آلت دستی نسخه عَمام عَمَتی بپیچیم!
در پایان
در شرایط امروز ایران گلوبالیسم خطرناک ترین و مهلک ترین سم برای ایران است.
آنچه ایران امروز بیش از هر چیزی نیاز دارد دوری از گلوبالیسم چه ورژن چپی و چه ورژن اسلامی آن و پناه گرفتن در پناه ناسیونالیزم است.خوشبختانه در سطح جهانی هم کلوب های گلوبالیزم جهانی در حال فروپاشی و پرچم ناسیونالیزم در نقاط مختلف جهان در حال اهتزاز است.
در پایان نقل قولهایی از استاد دکتر زیبا کلام! اسطوره روشنفکران وطنی! ذوب شده در ولایت محمد بن عبدالله و رفیق استالین!
💔تو زمستون داره چشمات...❤️🩹
ویرایش شده توسط: Streetwalker
ارسالها: 492
#389
Posted: 5 Feb 2019 15:25
Streetwalker: 1-جماعت چپول ایرانی.مخصوصا از نوع کافه نشین جهان وطنش
2-جماعت اسلامیست ایرانی مخصوصا از نوع مسجد نشین امت پرستش
3-جماعت هیبریدی یا دو گانه سوز چپول اسلامی مخصوصا از نوع خارج نشینش
شما کدومش بیدی که بحث منطقی باهات ممکن نبید؟
Streetwalker: جماعت روشنفکر ایرانی 40 سال قبل امتحانش را پس داد.
منظورت جبهه ملی گرایی بید؟ چون نخست وزیر موقت رهبر ملی گرایان بید. همون بازرگانی بید که هم بهش واگویی روش عن فکر اسلام زده بید.
Streetwalker: اهورامزدا
یعنی وخای وگویی زرتشتی بیدی؟ هاااااا پس عییی «پندار نیکی» که وویگولنزج باید داشته بیدی کجا بید؟ البته ودونم که شغل نیکی داشته بیدی، ولی در عی «گفتار نیک» که داشته بیدی، پندار نیک معلوم نبید.
Streetwalker: اسلامی و چپی
هاااا عیی دیالکتیکی که از خودت در وکرده بیدی همی اسلامی چپی بید؟ یا فرق مکوله؟
Streetwalker: آلت دستی
عی که وگفتی واقعاْ خیلی حرف زشتی بید.
Streetwalker: در شرایط امروز ایران گلوبالیسم خطرناک ترین و مهلک ترین سم برای ایران است.
هااا عین تر نتت را خاموش وکن، عیییی ابزار گلوبالیسم بید. خیلی هم مسری بید.
Streetwalker: کلوب های گلوبالیزم جهانی
گلوبالیزم کلوب داشته بید؟! هاااا عییی ما یه کلوب رفته بیدیم توش گلوبالیزم نبید، بروگشتیم.
Streetwalker: دکتر زیبا کلام
هااا عیی روشن فکر شما بید؟ حق وداری از خودت فکر در وکنی که فهمیده بیدی روشن فکر چی بید.
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
ویرایش شده توسط: CumSuckermale
ارسالها: 492
#390
Posted: 5 Feb 2019 15:29
Streetwalker
روشن فکر:
CumSuckermale: خیلی ساده یعنی اینکه آدم متحجر و خشک مغز نباشه و تجربیات و اتفاقات جدید رو با عقل خودش بسنجه، بهش فکر کنه و فارغ از تعصب در موردشون تصمیم بگیره. لزوماً هر ایده جدیدی رو نپذیره ولی خوب هر ایده ای رو هم فقط به صرف مخالفت یا حتی عدم مطابقت عینی با ایده های قبلی اش مردود نکنه.
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد