ارسالها: 2642
#51
Posted: 8 Sep 2011 10:08
devilsm666: ولی منظور شما اینكه یكی از علت هاش میتونه حجاب اجباری باشه یعنی اگه تو جامعه ما هر هرجور بخاد بگرده درصد تجاوز كم میشه!!!!
نه دیگه. هر جوری نه. حتی در كشور آزادی مثل آمریكا هم به جز در شهرهای دارای ساحل برهنه ها، قوانینی برای پوشش و رفتار در خیابونها هست. مثلا" میگن هرزگی در خیابانها ممنوعه
من نمیگم هر كسی هر طوری خواست بگرده. میگم الان میبینیم كه تشخیص فاحشه ها و دخترهای معمولی در نگاه اول مشكله. هم از نظر نوع لباس و پوشش و حجاب، هم از نظر آرایش!!
اینو قبول دارید؟
devilsm666: من فكر كنم ما به یك فرهنگ سازی گسترده و عمیق نیاز داریم
بله. همه ی ما همینو میگیم ولی فكر نمیكنم حالا حالاها جواب بده
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
ارسالها: 177
#52
Posted: 10 Sep 2011 07:37
alinumber7: من نمیگم هر كسی هر طوری خواست بگرده. میگم الان میبینیم كه تشخیص فاحشه ها و دخترهای معمولی در نگاه اول مشكله. هم از نظر نوع لباس و پوشش و حجاب، هم از نظر آرایش!!
اینو قبول دارید؟
آره این حرفتو قبول دارم جامعه ما همه تقریبا یكسان میگردند كه این یك ذره باعث سخت شدن شناختن شده ولی عامل اصلی و مقصر كل دولت ماست كه اینو نمیشه كاریش كرد وگرنه فرهنگ سازی رو میشه به صورت گسترده انجام داد كه تو جامعه عادی بشه مثل ترویج فرهنگ از رسانه ها
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 66
#53
Posted: 10 Sep 2011 07:39
devilsm666
ولي من همه چيز رو گردن دولت نميندازم...بازم رو حرفم هستم كه خيلي هاشون يا مشكل رواني دارن يا دوست دارن كه تجاوز بكنن...
ديروز داشتم يه مورچه رو مسخره ميكردم كه عاشق يه تفاله شده بود...
يادم اومدم خودم سال ها عاشق آشغالي بودم كه فك ميكردم آدمه...
ارسالها: 177
#54
Posted: 10 Sep 2011 07:56
asal75: asal75
دوست عزیز باحرفت موافقم در این بین خواب افراد مریض و روانی هم زیاد است كه كلا سادیسم دارند و دوست دارند این كار رو انجام بدند اما همه كه مریض نیستند خیلی ها هم از شرایط ناجور جامعه به این راه كشیده میشند مثل آدم های سست اراده چون خدایش هم بخای بگی حتی شرایط ازدواج هم تو ایران سخت شده هیچ جایی هم نیست كه بتونی خودت رو تخلیه كنی با این وضع جامعه كی مقصره!!!فقط روانی ها؟ یعنی دولت هیچ نقشی در این گندكاریها نداشته؟
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 177
#55
Posted: 11 Sep 2011 08:45
negin72: اکثر پسرا دخترا رو به شکل طعمه نگاه میکنند و در اکثر موارد دختر ها در پاسخ به امیال مردها پاسخ منفی میدهند و موجب رفتار خشونت بار میشوند.
البته تا بوده و هست مردها و نرها برای جفتگیری به زور و قدرت و خشونت متوصل میشوند.
دوست من اینجوری كه شما میگید منظورتون این میشه كه همه مردها متجاوز هستند مگه جامعه ما قانون جنگل هستش كه اینجوری میگید قبول دارم یك سری حیوان صفت بینما هستش اما دیگه همه مردها كه اینكارو نمیكنند من این حرفتون رو اصلا قبول ندارم
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 177
#56
Posted: 13 Sep 2011 09:13
alireza_t: حجاب و عقده ای شدن مردا
نه فكر نكنم اینم دلیل اصلی باشه البته تاثیر داره اما نه اونقدر
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 177
#57
Posted: 18 Sep 2011 09:01
hotblack: یشه یكی بگه معیهرتون برااینكه تو ایران تجاوز زیاده چی بده؟
اول برید ببینید تو آمریكا و كشورای اروپایی كه دم از فرهنگ و تمدن می زنن چه خبره تو هر كشوری یه سری روانی و عقده ای پیدا میشه و نمیشه هم كاریش كرد
شما یك نگاه به روزنامه ها و رسانه ها بنداز میفهمی چه خبره تازه تو ایران خیلی از این اتفاقات میافته منتها رسانه ای نمیشه و گندش در نمیاد تو كشورهای دیگه هم تجاوز هست ما كه نگفتیم نیست منتها دیگه مثل ایران دیگه همگانی نشده شما اول یه مطالعه بكن بعد بیا بگو
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 177
#58
Posted: 19 Sep 2011 05:20
hotblack: ن مطالعه كردم كه دارم میگم عزیزم تو آمریكا:
هر 3دقه 1قتل
هر 5 دقه یك كودك آزاری و جالب ترینش برای شما
هر 30ثانیه یك تجاوز صورت میگیره
كریم نداره تو هنین نت برو تو گوگل سرچ كن
به قول شما میگیم این اطلاعات درست بر فرض مثال البته چون معلوم نیست اینا رو شما از چه منبعی در آوردی ولی دوست عزیز باز اونا راحت همه چیز رو میگن كه شما میفهمی اینجا بدتراز اینش هم اتفاق بیافته هیچكس نمیفهمه كشور ما مگه كودك آزار نداره قاتل نداره متجاوز نداره منتها چیزایی مثل كودك آزاری دیگه تو ایران جزیی شده تو هر محله ایی بری پسر بچه یا دختر بچه ای رو پیدا نمیكنی كه بوسیله بزرگتر از خودشون دست كاری نشده باشند منتها اینا تو ایران صداش در نمیاد كسی هم نمیفهمه تجاوزهایی كه تو جامعه صداش در میاد كه دیگه واقعا وحشتناك باشه وگرنه ما كلی پرونده های تجاوز جنایت های حل نشده داریم در كل میخام بگم اونجا به خاطر داشتن آزادی بیان میتونی از كوچكترین چیز شكایت كنی و كار رو به جنجال رسانه ای بكشونی بزرگترین شخص مملكت رو ببری زیر سوال اما اینجا چی از یه افسری كه به زور ازت سو استفاده كرده باشه هم نمیتونی شكایت كنی چون بی فایدست
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 177
#59
Posted: 19 Sep 2011 06:32
hotblack: قسمتی از حرفاتو قبول دارم که اونجا رسانه ازادی بیان خیلی بیشتری نسبت به اینجا داره
اما کودک ازاری این نیست بزار یه نمونشو بت بگم:
مثلا بچرو مجبور مسکنن ادرار و مدفوعه خودشو بگوره , سیگار رو رو بدنش خاموش می کنن, انگشتای دستشو میشکونن و ولش میکنن, روی بدنش با چاقو نفاشی می کنن,... و جالب اینجاست که بوسیله ی پدر مادرش این چیزا سرش میاد
اما تجاوز, تو کشور های اروپایی و بخصوص امریکا تو قسمت حواذث نمیویسن به یک دختر تجاوز شد یا یکی یکی دیگرو کشت چون اینا یه اتفتق معمولیه و همه بش عادت دارن تو حوادث میویسن پسر 16 ساله هم کلاسی های خود را در مدرسه کشت چون این یه خبره عجیبه اما تو لیران اکثره نجاوزا حداقل تو اینترنت باز تاب پیدا میکنه چون هنوز اونقدر گوشای ما به این خبر عادت نکرده خوشبختانه
من پدرم وکیله و به راحتی چون یه افسر زده بود تو گوشم تونست خلا درجش کنه فقط نیازه ما اطلاعاتمونو از قانون بالا ببریم
دوست عزیز حرفات بخشیش متین من هم قبول دارم كه خشونت تو جامعه غرب یا آمریكا زیاده و از این اتفاقا میافته اما دیگه كودك آزاریش انقدر هم زیاد نیست ما تو كشور خودمون هم داریم خیلی از نا مادری ها یا نا پدری ها هستند كه بچه خودشون رو اذیت میكنند یا مثلا اون پدری كه سر بچه 4سالشو بریده بود یا اون مادری كه تمام تن بچشو گاز گرفته بودو كبود كرده بود ما هم از این اتفاقا تو كشور زیاد داریم منتها بعضی هاشو میفهمیم و خیلی هاشو نمیفهمیم شاید حتی این جرایم تو كشور ما مخصوصا تجاوز و قتل از بقیه كشور های دیگه بیشتر باشه فقط صداش تو رسانه ها پخش نمیشه ما هم قتل زیاد داریم تو جامعه شما تو محله های تهران مخصوصا پایین شهر یه گشتی بزن تو هر دو سه تا محله عكس یه جون رو میبینی كه تو دعوا كشته شده منتها تلوزیون یا روزنامه ها كه نمیان بگن چه خبره من مطمئنم اگه بخای در صد بگیری كشور ما حتی از اروپا آمریكا هم بیشتره فقط اونا تو رسانه ها میگن ما نمیگیم نمونشم روح اله داداشی بود كه حتی صداشم در نیومد در ضمن اون پدر شما بود كه وكیل بود تونست حقتو بگیره تو خیلی از جاها نمیشه
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
ارسالها: 177
#60
Posted: 20 Sep 2011 07:02
hotblack: hotblack
دوست عزیز حرفات متین منم هدفم از این بحث مقایسه ایرا با كشور های دیگه نیست به نظر شما راهكار چیه اینم نمیشه كه ما بشینیم دست رو دست هم بذاریم منتظر دولت بی لیاقتمون باشیم كه ؟؟چی كا رباید كرد این مهمه!؟؟
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.