انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 8 از 21:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  20  21  پسین »

خاطرات همجنسبازی کاربران لوتی


مرد

 
من تازه عضو شدم. اما محیط اینجا به حدی تمیز و دوست داشتنیه که دلم نمیاد تجربیات خودمو ننویسم و فقط خواننده باشم.
من فکر می کنم این سوال یه کم اشکال داره. کسی گی نمیشه. از اول هست. فقط یه زمان کشفش می که. و اما در مورد خودم:
من از روزی که خودمو شناختم به پسرا تمایل داشتم. 4-5 سالم بود که مهدکودک می رفتم و دوست داشتم با پسرا دودول بازی کنم. اما همچین حسی رو نسبت به دخترا نداشتم. البته اون زمان ها کاری نکردم. اولین تجربه مربوط میشه به 6 سالگی. یک همسایه داشتیم که 2 تا پسر داشت. یکی 2 سال از من بزرگ تر و یکی 3 سال کوچکتر. ببه پیشنهاد بزرگه رفتیم دودول ها و کونامونو به هم نشون دادیم. اون زمان غقلمون بیشتر از این نمی رسید. بعد از اون تجربه دیگه ای نداشتم تا 10سالگی که با یه پسر عمم که 4 سال از من کوچکتر بود همدیگه رو دستمالی می کردیم. 1 سال بعدش با برادر همین پسر عمم اولین تجربه جدی رو داشتم. داستان از این قرار بود که اومده بودن خونمون و از قرار معلوم اون از کارهای من و برادرش خبر داشت. با همین نیت کم کم صحبت ها رو کشید به سمت این حرفا. منم که از خدام بود. در ضمن بگم که این پسر عمم 1 سال از من بزرگ تر بود. خلاصه اون که می دونست، من دیدم که به به اینم تو خطه. رفتیم تو اتاق و قرار شد نوبتی بکنبم تو کون هم. اون خودشم چون قبلا با پسر عمه خودش یه کارایی کرده بود اول شروع کرد. من تو مدل سگی قرار گرفتم و اون کرد تو. خیلی حال می داد. واقعا تا چند ماه هر وقت یادم می افتاد کیرشو رو کونم حس می کردم. بعدش نوبت من شد. منم کردم ولی چون اولین بارم بود به خوبی اون نتونستم. چند روزی که خونه ما بودند کارمون همین بود دیگه. این ماجرا تموم شد تا مدرسه ها که باز شد رفتم اول راهنمایی یه بقل دستی داشتم که سر کلاس دست می کردیم تو شورت هم و کیر همو می مالیدیم. ولی اینن دوستم نمی دونم چرا هنوز کیرش درست راست نمی شد و از اینکه مال من حسابی سفت می شد تعجب می کرد. تابستون بعدش دوباره همون پسر عمه بزرگه رو دیدم. معلومه دیگه که چیکار می کردیم. با این تفاوت که کیرش واقعا کیر شده بود. یه چیزی تو مایه 16سانت. الان 16 سانت برامون سایز بزرگی نیست اما تصور کنین که یه پسر 12-13 ساله اینو داره. علاوه بر این تلمبه زدنم یاد گرفته بود. در نتیجه وقتی می کرد دیگه نگه نمی داشت و بالا پایینش می کرد. این به خودش خیلی حال می داد اما من هنوز بلد نبودم از حسش لذت ببرم. این یکی از رازهاییه که معمولا بات ها می گن که کون دادن هنریه که هر کسی بلدد نیست و حتی قدرت تصورشم نداره. ماجرای اون سالم گذشت. یه بارم با برادر کوچیکه همسایمون که سال ها پیش دودول بازی کرده بودیم رو کردم. البته قرارمون به دوطرفه بود اما اون نتونست بکنه تو.
از اون به بعد دیگه من کاری نکردم تا دوم دبیرستان بودم که همین پسر همسایه که البته دیگه بچه نبود 14-15 سالش شده بود، با هم رفتیم. گفت می خوام یه کاری کنم که دیوونه بشی از لذت. البته اگه الان بگم همتون میگین که خب این معلومه که این کار خیلی لذت بخشه. اما عقل اون سن ما رو در نظر داشته باشین. من خوابیدم و اون کیرشو می مالید به سوراخ و فاصله بین سوراخ و تخم من. اونایی که تجربه دارن می دونن چی می گم. اما دیگه اجازه نداد من کاری بکنم. البته منم اونقدر حال کرده بودم که نیازی نمی دیدم که منم باهاش کاری کنم و بیشتر می خواستم ادامه بده.
بعد از این ماجرا دیگه دوران رکود سکسی منن شروع شد. البته چون سفید و تر و تمیز بودم تو دبیرستان بهم پیشنهادهایی می شد. اما ترس از رسوایی نمیذاشت قبول کنم که واقعا پشیمونم از این مساله. چون شیرین ترین زمان رو از دست دادم. بقیه کارها میره بعد از 18 سالگی و دوره دانشگاه. تو دانشگاه یه دوست پیدا کرده بودم که هم سن بودیم اما اون 1 سال بعد از من اومده بود. من ازش خوشم اومده بود. البته گی نبود. اولین فیلم سوپرو باا اون دیدم و با هم در حد جلق زدن بودیم. اون زمان من فوتبالم می رفتم. اونجام یه پسره بود که با هم صمیمی بودیم. گاهی به شوخی دست می کشید به پاهای من. منم از یه طرف تو کف بودم. موقعیت جا و زمان سکسم عالی بود اما خودم گاگول بودم و مساله رو نمی گرفتم. اینم اینطوری پرید.
بقیه تجربیات بر می گرده به روابط و سکس هایی که از نت بوده همش. البته یه بارم سال 80 یه چیزی پیش اومد. من اون موقع توی یه پاساژ مغازه داری می کردم. یه پسر بود که تو یکی از مغازه ها کار می کرد. 3 سال از من کوچیک تر بود. کم کم روابطمون صمیمی شد. مثلا صبح ها زود میومدیم و با هم صبحونه می خوردیم. من هروقت با این بودم بی اختیار راست می کردم و اونم فهمیده بود. هی می گفت باید یه فکری برای این مشکل تو بکنیم. خلاصه یه روز گفت فردا خودتو تمیز کن. پونت اگه مو داره بزن . بعد از کار بریم خونمون خالیه. واقعا اون 1 روز رو نمی دونم چطوری گدروندم تا فرداش. کیرشم دیده بودم. خوش سایز و تراش بود. شب بعدش رفتیم خونشون. یه کم براش ساک زدم. بعد منو خوابوند و افتاد روم. هر چی گفتم اینطوری نمیشه و نمیره تو گوش نکرد. خیلی حشری بود. آخرشم نرفت تو و آبشو ریخت وسط پام.
بقیه سکس هامو از نت پیدا کردم. شاید حدود 10-15 تا که البته با یکیشون که آخرین هم بود ثابت بودیم و فقط با هم سکس می کردیم. تاا اون ازدواج کرد. و منم ازدواج کردم. 1 بارم بعد از ازدواجم که خونه خال بود یه شب تا صبح اومد خونمون و 4 دور اون شب سکس داشتیم. البته من همیشه بهش کون می دادم و اون شب خیلی بهم حال داد. الان اونم رفته و من موندم و گشتن دنبال یه شریک دیگه.
     
  
مرد

 
اینم خاطره اخرین سکسم که چهار شب قبل اتفاق افتاد
به دوستم که مدتها بود توی تلگرام با هم چت میکردیم اتفاقی پیام دادم دیدم اونم انلاینه و جواب داد بعد رد و بدل شدن چندتا پیام گفت من امشب تنهام میتونی بیای پیشم با هم باشیم ؟ منم دیدم کار خاصی ندارم و از طرفی هم خیلی دلم میخواست یه سکس توپ داشته باشم گفتم باشه الان راه میافتم میام(اینم بگم که دوستم رشت بود و من سه ساعت باهاش فاصله داشتم ) قرار شد نزدیکش شدم اس بدم که بیاد دنبالم نزدیکیای رشت بهش اطلاع دادم و وقتی رسیدم منتظر بودم ببینمش ولی خبری ازش نبود گوشیمو برداشتم زنگ بزنم دیدم خاموشه خیلی ضد حال بود خوشبختانه شارژر همراهم بود رفتم تو یه مغازه و شارژرو وصل کردم و زنگ زدم بهش گفت من اومدم سر ایستگاه منتظرتم فلاشر ماشینو میزنم منو ببین منم از تو مغازه دیدمش تا رفتم جلو ماشین با یه لبخند درو باز کرد و سوار شدم
سر راه رفت داروخونه یه بسته قرص تاخیری گرفت و اومد همونجا تو ماشین نفری یکی خوردیم و بعد یکم چیزی برا شام خریدیمو یه راست رفتیم خونه شون
چایی اماده بود و نشستیم رو مبل مشغول خوردن چایی و همزمان بوسه و لب خوری و دست کشیدن بدن هم هر دو حشری و اماده سکس بودیم بعد چایی رفتیم رو تخت و همدیگرو لخت کردیم و چسبیدیم بهم بعد کلی عشق بازی و خوردن کیر هم من دیگه طاقت نیاوردم ژلو دادم دستش و خوابیدم اونم کیر کلفتشو چرب کرد و گذاشت جلو سوراخم و اهسته سرشو داد تو کونم علیرغم اینکه قبلا هم خیلی کون داده بودم ولی کلفتی کیرش برام ازار دهنده بود طوری که اونم حس کرد دردم میاد کیرشو کشید بیرون و شروع کرد لاپایی کردن گفتم دوست دارم بکنی تو کونم گفت اخه دردت میاد گفتم ژل زیاد بزن و اهسته بکن تحمل میکنم اونم با ژل فراوان هاهسته دوباره کیرشو روانه کونم کرد اما اینبار خیلی راحت تر رفت تو کونم با یکی دو بار عقب جلو کردن جا باز کردو کم کم همه کیرشو تو کونم جا کرد بعد چند بار تلمبه زدن حالت سگی شدم و دوباره شروع کرد به کردنم بیشتر از نیم ساعت تلمبه زد ولی ابش نیومد قرص کار خودشو کرده بود رفتیم دوباره یه چایی خوردیم و برگشتیم رو تخت اما ایندفه اون خوابید و یه بالش گذاشت زیر شکمش و گفت تو بکن منم با تف و ژل امادش کردم و کیرمو گذاشتم جلو سوراخش با یه فشار اروم تا ته رفت تو کونش یه اهی کشید که معلوم بود خیلی خوشش اومده بود شروع کردم به تلمبه زدن ولی اون خشن تر دوست داشت تند تند و محکم تلمبه میزدم تو کونش اونم حال میکرد منم همزمان داشتم کیرشو میمالیدم کیرش حسابی سیخ شده بود ولی منم با خوردن قرص ابم نمیومد از طرفی هم کیر کلفتش وسوسه انگیز بود کیرمو از کونش کشیدم بیرون و خوابیدم رو تخت انگار اونم منتظر همین لحظه بود چون با اشتیاق کیرشو کرد تو کونم و شروع کرد به تلمبه زدن اما اینبار راحت کیرشو تا ته میکر تو کونم بعد کلی تلمبه زدن دیدم کونم داغ شد ابشو کامل خالی کرده بود ته کونم چند دقیقه ای همونطور خوابیده بودیم و بعد پاشدیم رفتیم حموم و توی حموم ازم خواست بکنمش منم لای کونشو باز کردم و کیرمو کردم تو کونش با چند مدل کونشو حسابی کردم تا ابم اومد و گفت بریزم تو کونش
بعد حموم شام خوردیم و دوباره رفتیم رو تخت و تا صبح سکس کردیم
binam
     
  
مرد

 
امروز قراره كه دوسته ساك زنم بيادش. البته من هم دوست دارم براش بزنم. دفعه پيش كه آبش رو نياوردش نميدونم چرا. فكر كنم براتون نوشتم. امروز بايد ابش و بيارم . ولي جوري ساك ميزنه كه نميزاره آبم بياد و دوست داره حال كنه با كير و موهاي سينه.
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
چند ماه پیش باز هوس گی سکس کردم. و بعد از یک سال دوباره رفتم توی نیمباز و دنبال یه دوست برا سکس حضوری گشتم. با چند نفر آشنا شدم ولی همه مشکل مکان داشتن. بلاخره با یه جوان سی ساله آشنا شدم که خونه یکی از فامیل ها دستش بود. قرار شد که عصر من برم دم خونه. سر راه کاندوم و ژل خریدم و رفتم دم خونشون. زنگ زدم . از پشت آیفون سلام کرد و در را باز کرد. با آسانسور رفتم طبقه ۴ و دم واحد که درش طبق معمول نیمه باز بود. ( اخه من چندین بار اینطوری قرار گذاشته بودم با افراد مخطلف) رفتم تو . پشت در یه جوان ۳۰ ساله خیلی مرتب که پیدا بود به خودش رسیده منتظرم بود. من ۳۹ سالمه و افراد کمی هستن که به سکس با سن بالا تر از خودشون علاقه داشته باشن. بعد از سلام و احوال پرسی رفتیم توی اتاق خواب . من کاملا لخت شدم. و اون هم تمام لباساش به جز شرتش را در اورد و امد جلوم. کمی همدیگه را مالیدیم و من از روی شرت کیرش را گرفتم. بعد جلوش نشستم و کیرش را در اوردم. کیر ساف و تمیزی داشت که حدود هفته سانت بود. کیرش را کردم توی دهنم و سعی کردم همه کیرش را تو دهنم جا بدم. بعد هم شروع کردم به ساک زدن. پیدا بود حسابی داره لذت میبره. انگشتاش را کرده بود توی موهام و داشت با موهام بازی میکرد. چند دقیقه ای که براش ساک زدم کیرش را کشید بیرون و سریع سر کیرش را گرفت ولی مقداری از آبش ریخت روی پای من. من برای این که بهش بگم مهم نیست. سر کیرش را کردم توی دهنم و مقداری از آبش که مونده بود را خوردم.
بعد با هم رفتیم تو پذیرایی . روی مبل نشستیم. کمی در مورد خاطراتمون با هم گپ زدیم و از زندگی گفتیم.
بعد حدود یک ربع استراحت رفتیم توی اتاق خواب. کیرش کاملا خوابیده بود. من هم استرس داشتم. چون باید جایی میرفتم. برای همین من از خیر کردن اون گذشتم. البته من خودم بیشتر با دادن حال می کنم. باز جلوش نشستم و مشغول ساک زدن شدم. کیرش کاملا نرم شده بود. مدتی براش ساک زدم تا باز کیرش سفت شد . بعد یه کاندوم باز کردم و کشیدم روی کیرش. و روی سوراخ کون خودم هم ژل مالیدم. کیرش باز شل شده بود برا همین با کاندوم هم براش کمی ساک زدم. بعد حالت سجده روی تخت خوابیدم . اونم امد پشت م و کیرش را گذاشت روی سوراخ کونم . چون حدود یک سال بود که کون نداده بودم کونم جمع شده بود و کیرش توی کونم نمیرفت. البته کیر اون هم کاملا سفت نشده بود. سعی کردم بشینم روی کیرش ولی بازم نشد. لبه تخت نشستم و اون امد پشتم. با کمک فشار دادن و ماساژ پرستاتش بلاخره کیرش به اندازه کافی سفت شد که بره تو کونم. حس خیلی خوبی داشتم. بعد از مدت ها باز کونم داشت ماساژ میخورد. از ترس این که باز کیرش در نیاد کاملا چسبیده بود به من. چند دقیقه ای همینطوری تلمبه زد تا بلاخره احساس کردم کیرش توی کونم میتپه و آبش امد.
چون هر دومون وقت کم داشتیم سریع لباس هام را پوشیدم و تمام کاندوم ها و پوست کاندوم و دستمال کاذی ها را جمع کردیم و زدیم بیرون.
آریایی
     
  
مرد

 
سلام دیروز که نوشتم براتون دوستم اومد مکان. تقریبا با همرسیدیم و فرصت نشد ش که قبلش برم دوش بگیرم. رفتیم تو خونه و من رفتم فقط کیرمو حسابی شستم و لخت شدیم شروع کردیم برا همدیگه ساک زدن . از دفعه قبلی که اومده بود و منم براش ساک زدم دیگه راحتتر بود . خلاصه کنم حدود یک ساعتی به نوبت برا هم ساک زدیمو حسابی حال کردیم . البته کمی ویسکی هم خوردیم وسیگار هم کشیدیم وسط کار . فقط حیف که اصلا اهله کار دیگه ای نیست خیلی هوس داشتم که کونم با کیرش بگاد اما اصلا قبول نمیکرد. د آخر هم که آبمون اومد ریختیم تو دستمال و جمع و جور کردیم خودمونو.
     
  
مرد

 
بلاخره دلم رو ب دریا زدم و تو سایتهای سکسی شروع کردم دنبال ی فاعل گشتن. بالاخره یکی از همدان بهم پیام داد و من که ملایر هستم جوابش رو دادم. با هزار ترس و استرس قرار گذاشتیم و اومد بردمش ادارمون ک بعد ظهرها تعطیل بود. هر دو لخت شدیم و با ساک زدن شروع کردم. اون هم کونم رو نوازش میکرد و سوراخم رو با انگشت می مالید و میکرد توم. بعد چند دقیقه منو ب حالت داگی کرد و کیرش رو کاندوم گزاشت و گذاشت دم سوراخم و اروم فشار داد. تو نمیرفت. کرم رو برداشت و با انگشتش یه کم وارد کونم کرد و کیرش رو هم حسابی مالید و دوباره فشار داد. این بار سرش رفت تو. از اونجایی که کونم رو با خیار و موز و ... زیاد حال داده بودم راحت کیرش رفت توم و شروع کرد تلمبه زدن. تا ته که شار میداد ته دلم درد عجیبی داشتم. میگفت پروستاتته. بعد دستام رو ب دیوار زدم و از پشت کرد توم. در نهایت منو خابوند و کیرش رو از پشت کرد تو کونم و شروع کرد تلمبه زدن که بعد چند دقیقه آب من اومد و اون هم تلمبش رو تند مرد و آبش اوند. بعدش همو بوسبدیم و لباس پوشیدیم و رفتیم . ولی لذت خاصی داد و بعد اون ماحرا به سه نفر دیگه کون دادم. فکر کنم معتاد دارم میشم.
     
  
مرد

 
یبار با یه نگهبان ساختمان سکس کردم.منو برد تو اتاق نگهبانییه اتاق کوچیک تو یه ساختمان نیمه کاره داشت.خودم رو حسابی تمیز کرده بودم.رفتم تو اتاق خوابوندم رو سینه و خوابید رو از رو لباس حسابی خودشو میمالوند بهم.بعد بلند شد نشست کنارم ولی منو گفت همون طور خوابیده بمونم.گفت دستات رو کامل از همدیگه باز کن.و صورتت رو به جلو باشه.بلند شد و واسه خودش تو اتاق با وسایل ور میرفت و از اینکه منو اینطور خوابودنه لذت میبرد.بعد اومد کنارم و شلوارم رو کامل کشید پایین .پیراهنم رو هم در اوردم.لخت لخت شدم.دوباره همونطور خوابوندم کف اتاق.نشست کنارم و اصلا بهم دست نمیزد.میگفت شروع کن بگو کیر میخوام منو بکن.من جندم.من کونیم.منم واسش میگفتم اون هم حسابی کیف میکرد.بلند شد شلوارش رک در اورد یه کیر داشت که تا دیدمش از اومن پشیمون شده بودم اما دیگه دیر شده بود.نشستم جلوش و واسش ساک زدم.کیرش حسابی بزرک خیس شده و خوابوندم رو سینه و خوابید روم....ادامه در صورت تقاضا در خوصوصی.
     
  
مرد

 
یک نفر و از گذشتم دیدم کسی که تو مدرسه زیاد کرده بودنش هم بچه ها هم چند تا از معلم ها منم دو سه بار کرده بودمش هم دو دستشویی مدرسه هم تو یه پاساژ متروک چون کوچولو سفید بود همه دوست داشتن بکننش خودشم هیچ مشکلی نداشت با این قضیه که همه می دونن همون موقع ها خیلی به من می گفت که بزارم اونم بکنه حال میده اما من می ترسیدم حتی بعد اینکه می کردمش چند باری ابشو تو لاپام ریخته بود ولی نزاشتم بکنه حالا بعد این همه وقت دیدمش منم مث خودش عاشق کیر شدم بهش گفتم گفت عالی باهام قرار گذاشت که دیشب بریم خونه دو تا پسره بکنمنم رفتم یخ شیو حسابی کردم که شبش بریم.

رفتین تو دیدم دو تا پسر سیاه پوست که فقطم شلورک تنشونه کیرش.نم کامل معلوم بود از رو شلوارک چون شرت نپوشیده بودندیگه لازم هم نیست بگم چقدر گنده بود جفتشون نشستن روی دو تا مبل ما هم وایساده بودیم من فقط نگاه می کردم نمی دونستم باید چکار کنم تا اینکه رفیقم اومد شروع کرد لباسامو در آووردنمنم زیره لباسام لبساس دخترونه پوشیده بوم یه جوراب شلواریه نازک با یه شرط دختورنه مشکی یه کمربند مشکی هم بسته بودم که این باسا تو بدنه سفیدو بدون موم عالی شده بود باسامو که کامل دراورد یهو جفتشون چشاسون گرد شد گفتن عجب چیزیه اون رفیقمم که هنگ کرده بود به شوخی گفت اول من می کنمش بعد منو چرخوند از پشت بغل کرد از رو لباس کیرشو میمالوند بهم یهد یکی از سیاه پوستا گفت غلط کردی بیاین اینجا دسته من گرفت برد نشوند کناره یکیشون خودشم نشست اونورش اون کی سیاه پوسته تنها رویه اون یکی مبل بود نگامون می کردهمین که من نشستم شروع کرد بوس کردنو مالیدن من ائن رفیقمم سینه ها رونه سیاه پوسترو می مالونداون سیاه پوسته ام کیرشو درا ورده بود داشت می مالوند چه کیری بووود اووووووووف زیر چشمی زول زده بودم به کیرش .

سیاه پوسته که حسابی لبو گرنمو خورده بود رفت شروع کرد آرمین رو بوسیدن همین که رفت سراغش اون یکی سیاه پوسته پاشود اومد پیش من نشست منو یه ذره چرخون از پشت دستشو دوره کمرم قلاب کرد شروع کرد خوردنه گردنم منو دستمو رسوندم به کیرشو آیییییییی چه کیری مث مار بود انقدر بزرگ بود که شل شده بووود بدم منو آرمین شروع کردیم ساک زدنو کیرش تا نصفه تا نمی شد تو دهنم از بس بزرگ بوود انقدر حشری شدم که نمی تونم بقیه داستانو کامل بگم خلاصه کنم کردن تو که چه کردنی کیر اون یکی لافر تر بود ولی این که با من بود اووف کرد تو اشکم درومد دیگه تا میشد کردنو وسطاشم جاشونو عوض کردن.

اونی ام که منو داشت می کرد آبشو کامل ریخت تو م اما اون یکی ریخت رو کمره آرمین دیگه نمی تونم داستانو بگم همین الان یه بار ارضاع شدم فقط بگم ارمین که حسابی تو کف من بود فرداش که میشه امروز منو کشوند خونشون اونام حسابی کرد از دیشب تو کف من مونده بوود آبشم کامل ریخت رو صورتم الان دو ساعت از این ماجرا نمیگذره.
     
  
مرد

 
سلام ..دوستان من میخوام یه داستان فانتزی بنویسم ..اگه نظر یا پیشنهادی داشتین بهم بگید
     
  
مرد

 
دوتا پسرخاله جونم هر وقت بخام میان میکننم،ساک هم میزنم براشون
     
  
صفحه  صفحه 8 از 21:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  20  21  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

خاطرات همجنسبازی کاربران لوتی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA