ارسالها: 2554
#31
Posted: 13 Sep 2012 09:37
اولین مسئله در این موضوه رضایته طرفینه و مخصوصا همسر
من دقیقا اتفاقی رو که واسه خودم افتاده رو توضیح میدم چون منم یکی از این هزاران زوجی هستم که این احساس رو دارن
چند سال اول زندگی اینقدر با عشق گذشت که خودمون هم هر روز به هم مشتاقتر شدیم و به معنای واقعی عاشق و این احساس که سکس داریم میکنیم چون بشدت به هم علاقه داریم در ما تقویت میشد
دوره دوم وقتی بود که من حس میکردئم هیجانات قبل رو وقت سکس ندارم و از این لحاط کم کم بدنم هم مثل وقتی به دارو عادت میکنه به رفتار و بدن همسرم عادت نشون داد و همسرم هم اینو حس میکرد من در معاشرتم با خانومای دیگه کاملا متوجه شدم که دارم بعد سالها درگیر شون میشم و به بدن ورفتاراشون اهمیت میدادم و در سکس هم عادت کردم بادیدن فیلم پورنو حس هام رو تقویت کنم ودر حایکه من نمیفهمیدم اما همسرم کاملا متوجه بود
یکنواختی کم شدن سکس کلافه ام کرده بود که یک خانم منشی مشکل دار تیرش رو زد ومن که دیدم نسبت به اون کاملا هیجان دارم بعد از سالها عشق و عاشقی به همسرم خیانت کردم و بعد از اولین تجربه دچار عذاب وجدان در مواجهه با همسرم شدم و یکشب وقت سکس بهش گفتم که چه غلطی کردم
تمام گریه ها و دعواها گذشت و همسرم منو بخشید و زرنگی کرد و منو بحرف گرفت تا دلیلشو بدونه و من واقعیت رو بهش گفتم
با من راه اومد اومد تو سایتا و فانتزی رو راه حل خوبی دیدیم و هر چند براش سخت بود اما همراهیم کرد فقط در حد حرف وقتی من از همه رابطه هام گفتم اونهم تنها دوست پسر دوران دختریش رو به من گفت و این حرفا جون تازه ای به سکسمون داد و راضی بودیم اما فانتزی ها تموم میشن و مال ما تموم شد
اون پرده های نگو و حیای خفه کننده زنانه که بیشتر ناشی از ترس بود از وجود خانومم ریخت و تصمیم گرفتیم یک دوست خوب و ناشناس پیدا کنیم و اینکار رو با هم کردیم گر چه همیشه میدونستیم تمایلی به ضربدری نداریم و فقط چت میکردیم و الان میدونیم اینکارمون موفقیت امیز بوده هر چند شش ماه طول کشید دوست پیدا کنیم و هرگز نام نشانی بین ما و دوستامون رد و بدل نشده
تازگی فهمیدیم این روش رو سافت سویینگر میگن و خواستیم این میئله رو با خیلی ها که مثل ما هستن و از اینکه سکس بخواد اونا رو ازهم دورکنه وحشت دارن در میون بذاریم واینکار رو کردیم و امیدواریم منتفع بشیم همگی از این کار
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#32
Posted: 13 Sep 2012 09:38
حالا میخوام مراحل رو در چند روز توضیح بدم و اولینش یقینا رضایت و در میون گذاشتن این مسدله با همسرمونه که امشب اونچه برای منو و دوست اینترنتی ام اتفاق افتاده براتون میگم و امیدوارم هرکس تجربه موفق داره هم بیاد و مشارکت کنه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#33
Posted: 14 Sep 2012 23:21
sshervin: ی مستر باید همه چیز بدونه
افکارا یاید شدن هر کسی میگیه کار من درست
اگه توی سکس تکراری شه خودم نوع سکس مکان سکس وچیزای مربوط بهش عوض میکنم
برای این تکرار ارضاء نشدن بیشتر متاهل دنبال سکس با کس دیگیه ای هستن
حرفات شبیه شعاره یعنی خوده شعاره صبر کن عزیزم صبر
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#34
Posted: 15 Sep 2012 14:02
تمام حرف ماهم همینه دوستان
میشه بدون سکس ضربدری و کارایی که فرهنگ ما رو قاقلک بده کاری کرد تنوع ایجاد بشه حتی با دوستی با یک زوج همفکر و هم سطح
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#35
Posted: 23 Sep 2012 09:28
روابط جنسی در انگلیس به روایت آمار+سند
هم اندیشی:روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف اقدام به انتشار نتایج تکان دهنده 3 نظرسنجی مختلف در مورد روابط جنسی انگلیسی ها کرد.
روزنامه دیلی تلگراف، امروز 4سپتامبر(13 مرداد) نوشت: «طبق یک تحقیق صورت گرفته در انگلیس، هر فردی در طول هفته 3 تا 4 بار با 5 فرد متفاوت رابطه جنسی دارد.»
این روزنامه ادامه داد: «بنابر یک نظرسنجی دیگر، 30 درصد از مردم انگلیس حاضر هستند در ازای دریافت 1 میلیون پوند، خود را در اختیار هر فردی حتی غریبه قرار دهند. در این نظرسنجی مشخص شده است که 15 درصد از مردم در ازای100.000پوند حاضر به تن فروشی می شوند و 5 درصد هم حاضر هستند تنها در ازای دریافت یک بلیط مسابقات جام جهانی فوتبال خود را در اختیار هر فردی قرار دهند.»
بنابر گزارش این روزنامه انگلیسی از فرهنگ غنی غرب!، نظرسنجی سومی مشخص کرد که 5 درصد انگلیسی ها سکس گروهی انجام می دهند و 3 درصد از آنها حاضر به سکس ضربدری(سکس با همسران همدیگر) هستند.
106
این کار ها فقط در ایران تیتر خبر میشه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#36
Posted: 23 Sep 2012 09:34
« میل جنسی » ، برداشتی چند بعدی
( Sexual Desire, a Multi dimentional Concept )
دکتر بهنام اوحدی
روانپزشک و سکسولوژیست
www.iranbod.com
میل جنسی از دیدگاه روانکاوی
فروید میل جنسی را چنین بیان کرده است : « برداشتی از یک برانگیختگی ( تهییج ) پیکری و روانی که سرچشمه ی آن برانگیزاننده ( محرک ) است که در یکی از اعضای پیکر وجود دارد و هدف آن ارضاء و به ثمر رساندن تحریک بدنی و روانی است ». فروید در نظریه ی « اروس ( غریزه ی زندگی ) » و « تاناتوس ( غریزه ی مرگ ) » خود ، غریزه ی زندگی ( اروس ) را دربردارنده ی « لیبیدو ( زیست مایه ) و ایگو ( خود ) » برشمرد. به باور فروید ، « انگیزش بنیادین آدمی ، سرشت و ماهیتی جنسی دارد ».
یونگ در بحث « کهن الگو ها » ، به سکس پرداخته و آن را در زیر عنوان همزادان نرینه ( آنیموس ) و مادینه ( آنیما ) بیان کرده و یادآور می شود که اهمیت این دو برای سلامت روان ، در آن است که هر دو باید بیان شوند. یعنی مردان باید ویژگی های زنانه ی خود همچون ملایمت و زنان ویژگی های مردانه ی خود همانند پرخاشگری را در کنار ویژگی های جنس خود بروز دهند.
اریش فروم ، میل جنسی را از نمادهای رشد و تکامل آدمی دانسته و نیاز به ارضای میل جنسی را فرارانی هیجانی زیست شناختی و فیزیولوژیک می شناساند. او میل جنسی را برآمده از غریزه ، یادگیری و فرهنگ می داند.
مزلو بیان داشته که میل و تکانش جنسی و عشق گر چه در ماهیت جدا از یکدیگر و قابل تفکیک هستند ، اما مکمل یکدیگر و وابسته به هم هستند. لذات و کامجویی های جنسی نزد آدمیان خودشکوفا ، می تواند پیوستاری از تجربه ای ژرف ، سرشار و شورانگیز از عرفان ، تا بازیگوشی ، سرگرمی و شوخی صرف – به ویژه در موارد دشواری ، خستگی روانی ، افسردگی و اضطراب - داشته باشد. درک ، شعور و شناخت آدمیان خودشکوفا در آمیزش و هماغوشی ، بالاتر و بالنده تر از توده ی اجتماع است. این درک و شعور فراتر از عادی ، بر پایه ی پذیرش سالم خود و دیگران است که در آن هیچ گونه تمایز و تفکیک قطعی بین نقش های جنسی دو جنس نرینه و مادینه وجود ندارد.
پرلز فراران ( سائق ) آدمی را « گشتالت های ناقص ( وضعیت های ناتمام ) » می داند و خاطر نشان می سازد که مهار و سرکوب میل جنسی ، موجب توقف رشد تمایلات و رفتارهای جنسی آدمی ، پیشگیری از رشد و پیدایش هویت کامل و رخ دادن روان نژندی ( نوروز ) ها می شود. از این چشم انداز ، پرلز هویدا و نمایان شدن میل ، اشتیاق و عطش جنسی را به صورت زهد ، پرهیزگاری ، ریاضت و عبادت های ویژه و گزافه آمیز می شناساند؛ چرا که جوشش های سرکوب و فرونشانده شده ، به سادگی ناپدید نمی شوند.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ویرایش شده توسط: mohan1978
ارسالها: 2554
#37
Posted: 23 Sep 2012 09:35
مفاهیم
مفهوم فرویدی لیبیدو:
لیبیدو از دیدگاه فرویدی دارای مفهومی گسترده بوده و به هرگونه تکانه ی لذت بخش که دارای سرچشمه ی جنسی ( Sexual) باشد، گفته می شود.
فروید واژه ی لیبیدو را نخست برای فهم انرژی جنسی به کار می برد ، اما پس از بازنگری در نظریه ی انگیزش خودش ، لیبیدو را برای همه ی غرایز زندگی بیان کرد.
به همین دلیل ، سود جستن از مفهوم « لیبیدو » در مواردی مانند زیر
کنش بخش هایی از پیکر همانند دهان برای ارضای نیازهای نا جنسی همچون تغذیه
سود جستن از کنش های جنسی برای نیازهای نا جنسی همانند خشم، قدرت ، تلافی ، انتقام و ...
می تواند در عمل اختصاصی نمودن انگیزه ها و جدا ساختن آن ها را با دشواری روبه رو کند. یونگ برخلاف فروید ، واژه ی « لیبیدو » را به نیروی جنسی محدود نمی کرد ، بلکه آن را انرژی های روانی کلی برمی شمرد. (سادوک و سادوک، 2007، صفحۀ 680).
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#38
Posted: 23 Sep 2012 09:36
مفهوم فراران ( سائق ) جنسی :
فراران جنسی ( Sexual Drive ) عاملی اساسی برای ایجاد انگیزۀ شروع و ادامۀ فعالیت جنسی است که به نحوی تنگاتنگ با هورمون های جنسی ( تستوسترون در آقایان و استروژن و تستوسترون در بانوان) تنظیم می شودد. به بیان دیگر تمایل کلی فرد به کنش جنسی را فراران ( سائق ) جنسی گویند. فراران ( سائق ) جنسی برای بقای گونه ایجاد شده و تابع سطوح هورمون های جنسی است. از آنجا که مردان همواره دارای سطوح بالای تستوسترون بوده و بانوان دارای سطوح متغیر هورمون های جنسی در طول ماه هستند، فراران ( سائق ) جنسی خانم ها تابع نوسانات پریودیک در طول ماه است. ( بامایستر و وُهز، 2007، صفحۀ 857).
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#39
Posted: 23 Sep 2012 09:36
مفهوم میل جنسی
از طرف دیگر میل جنسی ( Sexual Desire ) بیانگر احساس تمایل به سکس است که گاهی – و نه همیشه - با تحریک دستگاه تناسلی همراه است. میل جنسی تجربه ای روانشناختی است که بر خلاف فراران ( سائق ) جنسی وابسته به هورمون ها نیست. میل جنسی هر آدمی ، بازتاب انگیزش ها ، فراران ( سائق ) ها و شخصیت اوست و فقط با دگرگونی های فیزیولوژیک نمی تواند شناسانده شود. ( سادوک و سادوک ، ویراست هشتم ، 2005 ، صفحه ی 1910 )
میل جنسی می تواند با خواطر یا موقعیت های متعددی تحریک گردد که عبارتند از:
· افکار، احساسات، و خیال پردازی های شهوانی
· مطالب شهوانی به صورت کتاب، فیلم، و ...
· محیط های شهوانی
· و شرایط و تعاملات اجتماعی محرک میل جنسی ( بامایستر و وُهز، 2007، صفحۀ 861).
بنابر این برخی مؤلفین، میل جنسی را برایند نیروهایی می دانند که سبب رفتار جنسی یا دوری از آن در ما می شود ( لوین، 2005 ).
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#40
Posted: 23 Sep 2012 09:37
میل جنسی ، بازتاب موارد زیر است:
• فراران ( سائق ) های جنسی
پیش تر بیان شد.
• انگیزش ها
زنده ماندن (بقا) و همانندآفريني (توليدمثل) فراران (سائق)هايي بنيادين براي همه گونه هاي جانوري هستند. در آدميان نيز اين دو از طريق برآمدهاي تجربي (عاطفه و هيجان) نمايان مي شوند. برخلاف پيوستار انگيزشي محدود فراران (سائق)هاي بنيادين، هيجان ها توان انگيزشي مستقلي دارند که آن ها را تبديل به سامانه ی انگيزشي نخستينه (اوليه) يي مي کند که از فرآيندهاي شخصيت بسياري از آدميان است. ويژگي هاي سرشت (آسيب گريزي، نوجويي، پاداش مداري و پشتکار) با هيجان هاي نخستينه وابسته به آن يعني ترس، خشم، دلبستگي و بلندپروازي (جاه خواهي) در فرآيندهاي آغازين رشد ديده مي شوند. بسته به بالا يا پايين بودن ويژگي هاي سرشتي، هيجان هاي ويژه يي گرايش پيدا مي کنند تا بر انگيزش، برداشت و کردار آدمي چيره شوند. هر ويژگي سرشتي با يک گروه از فراران هاي هيجاني برهمکنش دارد که ممکن است با يکديگر همسو يا ناهمسو باشند. مي توان چکيده وار چنين گفت که سرشت با شماري از هيجان هاي وابسته به نيازهاي بنيادين آدمي (انگيزه هاي نخستينه) همچون ايمني در کنش است.
در شرايط بهنجار، پس از اينکه نيازهاي زنده ماندن (بقا) فراهم شد، اهداف تغييرات شخصيتي بهنجار رشد آدمي افزون بر پايداري و پيوستگي خود بدني او، پايداري و پيوستگي خود رواني اش (براي نمونه اعتماد به خويش) را نيز در بر مي گيرد. رشد شخصيتي بهنجار همچنين با اهداف اجتماعي فراواني همچون دانش آموزي، حرفه آموزي و خانواده درست کردن و نيز يک پيوستار توانمند از هيجان هاي دومينه (ثانويه) اجتماعي همانند شرم، غرور، همدلي، غمخواري و مهرباني سازگاري پديد مي آورد.
اين انگيزه هاي دومينه، اجتماعي يا رشدي با کارکردهاي وابسته به رشد منش (کاراکتر) نزديک و همسو هستند؛ به ويژه، هيجان هاي بنياديني چون ترس، خشم و برانگيختگي از طريق برهمکنش با برداشت هاي دروني شده وابسته به منش به هيجان هاي دومينه پيچيده تري همانند تيمارداري (مراقبت)، استواري (جديت) و خوشکامي (لذت) دگرگون مي شوند. هيجان هاي دومينه از طريق رسيدگي، پختگي و رشد و تکامل بيشتر منش ، در اثر انگيزاننده هاي نخستينه پديدار مي شوند.
به گونه گزيده مي توان گفت که انگيزش ناپخته (نابالغ)، نابهنجار و کژرفته از دو يا سه نياز بنيادين ضروري، انحصاري و چيره سرچشمه مي گيرند، در حالي که انگيزش پخته (بالغ) در پي فراهم شدن نيازهاي بنيادين و پايه و رشد منش و به چنگ آوردن خودآگاهي (هشياري به خويش) پديد مي آيد( سادوک و سادوک ، ویراست هشتم ، 2005 ، صفحه ی 2069 ).
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"