انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 13 از 16:  « پیشین  1  ...  12  13  14  15  16  پسین »

Chelsea Club | باشگاه چلسی و هواداران


مرد

 
حمایت هازارد از مردم فلسطین


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، پس از حملات نظامی اخیر رژیم اشغال گر صهیونیستی به نوار غزه، بسیاری از بازیکنان در حال موضع گیری علیه تصمیم یوفا مبنی بر برگزاری مسابقات در این کشور می باشند.


بیانیه ای توسط 62 بازیکن فوتبال، از جمله ستاره باشگاه چلسی ادن هازارد امضا شده است که ادعا می کنند دادن میزبانی این مسابقات به اسرائیل، می تواند پاداشی برای حمله های اخیر آنها در قبال مردم بی دفاع فلسطینی باشد.


بازیکنانی که این بیانیه را امضا کرده اند می گویند مرگ و میر غیر نظامیان در جنگ غزه، لکه ننگ دیگری بر وجدان جهانی می باشد.
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
مرد

 
وستهام 3-1 چلسی



آبی های لندن بار دیگر در لیگ برتر شکست خوردند تا فاصله شان با صدر جدول بیش از پیش افزایش یابد و امید هایشان برای قهرمانی کم رنگ شوند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، بنیتز که می خواست اولین پیروزی خود را با چلسی کسب کند، اولین شکست خود را با این باشگاه تجربه کرد. آبی ها در خانه حریف به مصاف وستهم رفته بودند که این دیدار در پایان با شکست 3-1 چلسی به پایان رسید.

چلسی که در این بازی داوید لوئیز،جان تری،فرانک لمپارد و دنی استوریج را در اختیار نداشت، ابتدا با گل خوان ماتا روی پاس تورس، در نیمه اول جلو افتاد تا بازی در پایان این نیمه با نتیجه 1-0 تمام شود. در نیمه دوم وستهم کار را طوفانی آغاز کرد و توانست گل تساوی بخش خود را به ثمر رساند.

پس از این گل چلسی حمله کرد تا بار دیگر جلو بیفتد، ولی در دقیقه 85 مسابقه بار دیگر دروازه اش باز شد. چند دقیقه بعد نیز روی اشتباه اشلی کول وستهم بار دیگر به گل رسید تا بازی با نتیجه عجیب 3-1 به اتمام برسد.

این اولین بار از ماه فوریه سال 1955 می باشد که چلسی در 7 بازی آخر خود نتوانسته پیروز شود. بنیتز پس از زمان جانلوکا ویالی، اولین مربی چلسی شده است که نمی تواند در هیچ یک از 3 بازی ابتدایی خود برنده از زمین بیرون آید.

چلسی در این بازی موقعیت های خوبی داشت که اگر گل می شدند چنین نتیجه ای رقم نمی خورد.همچنین 12 ساعت و 19 دقیقه است که فرناندو تورس در لیگ برتر گل زنی نکرده است.

ترکیب چلسی : چک، ایوانویچ، کیهیل، کول، آزپیلی، میکل، رامیرس، هازارد(73-اسکار)، ماتا، موسز(78- مارین)، تورس
بازیکنان به کار گرفته نشده : ترنبول، فریرا،برتراند، رومئو ،پیازون
گل : خوان ماتا
کارت زرد : پتر چک، میکل



ترکیب وستهم : یاسکلینن، رید، تامکینز (46-تیلور)، ابرین، کولینز، دمل، نولان، جارویس، نوبل، اونیل (46-دیامه)، کارلتون کول (87-مایگا)
بازیکنان به کار گرفته نشده : سپیگل، اسپنس، فانیمو، مونکور
گل ها : کارلتون کول، دیامه
کارت زرد : نوبل

داور : اتکینسون
تعداد تماشاچیان : 35005

آمار بازی
شوت : وستهم 16-16 چلسی
شوت در چارچوب : وستهم 13-9 چلسی
کرنر : وستهم 14-5 چلسی
خطا : وستهم 15-6 چلسی
درصد مالکیت توپ : وستهم 45-55 چلسی
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
مرد

 
بنیتز : موقعیت های فراوانی از دست دادیم



رافائل بنیتز پس از کسب اولین شکست خود با چلسی، ضعف این تیم در غریزه گلزنی را سرزنش کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی بدترین شکست خود در این فصل لیگ برتر را با سرمربی اسپانیایی تجربه کرد و با نتیجه 3-1 از میزبان نه چندان قدرتمندش شکست خورد. این در حالی بود که آبی ها نیمه اول را با گل دقیقه 13 خوان ماتا 1-0 برنده شده بودند، اما در نیمه دوم 3 گل دریافت کردند.

بنیتز پس از اتمام این بازی به خبرنگاران گفت : " هنگامی که بازی در کنترل شماست، باید از موقعیت های خود استفاده کرده و بازی را تمام کنید. در نیمه اول ما می توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم آن ها گل اول را به ثمر رساندند که اندکی بحث برانگیز بود و ما نتوانستیم آن را مدیریت کنیم. "

رافائل بنیتز حاضر به انتقاد از شخص فرناندو تورس که در این بازی چند موقعیت گل زنی را از دست داد نشد و گفت : " من فکر می کنم که همه تیم شانس گلزنی داشت، نه فقط فرناندو تورس. "

رافا تا کنون دو تساوی بدون گل و یک شکست 3-2 در کارنامه سرمربی گری خود برای چلسی دارد. آبی ها چهارشنبه شب در استمفوردبریج باید به مصاف نورشلند دانمارک بروند. تنها راه صعود به دور بعد رقابت پیروزی بر نورشلند و شکست یوونتوس از شاختار می باشد.

هنگامی که از بنیتز پرسیده شد که در روز های آینده چه چیزی لازم است، وی پاسخ داد : " جواب سوال بسیار ساده است، باید پیروز شویم و به سختی تلاش کنیم. "
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  ویرایش شده توسط: khannabi20   
مرد

 
روس ها به دنبال فرناندو تورس



با توجه به گفته روزنامه های امروز و خبرگزاری ها، آنژی ماخاچ قلعه به خرید فرناندو تورس از چلسی علاقه مند است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، گفته می شود که گاس هیدینک که در سال 2009 هدایت آبی ها را بر عهده داشت، برای انجام یک انتقال همچنان با رومن ابراموویچ در ارتباط است.

اگر سرمربی جدید باشگاه چلسی، رافا بنیتز نتواند تا پایان این فصل تورس را به روز های اوجش باز گرداند، مالک روسی باشگاه، فرناندو تورس را در پایان این فصل رقابت ها می فروشد.

گاس هیدینک عنوان کرده که در پایان این فصل از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد، ولی این تاثیری بر روند این انتقال نخواهد داشت. زیرا مدیر فنی باشگاه آنژی ماخاچ، یعنی روبرتو کارلوس با این انتقال موافق می باشد.

فرناندو تورس در ژانویه سال 2011 با مبلغ 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی پیوست.
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  ویرایش شده توسط: khannabi20   
مرد

 
چلسی جانشین اشلی کول را پیدا کرد



به نظر می رسد که اشلی کول در پایان این فصل چلسی را ترک کند. از این رو آبی های لندن به دنبال جانشینی شایسته برای وی می باشند که با توجه به گزارشات متعدد، این فرد لوک شاو است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی و چند باشگاه لیگ برتری دیگر از ماه ها قبل به دنبال خرید لوک شاو 17 سله بودند. اما با توجه به گفته های بخش انگلیسی سایت گل، چلسی در صدر این باشگاه ها قرار دارد و انتقال لوک شاو به استمفوردبریج نزدیک می باشد.

اشلی کول در ماه های اخیر بارها در ارتباط با انتقال به پاریس سنت ژرمن بوده و به نظر می رسد که انتقال این مدافع با تجره به باشگاه فرانسوی تقریبا قطعی است. البته با توجه به گفته های خبرگزاری "مترو"، بنیتز تا پایان این فصل کول را در استمفوردبریج نگه خواهد داشت.

به نظر می رسد که لوک شاو در ژانویه راهی چلسی شود. درست است که وی بسیار جوان است، ولی می تواند در مدتی که کنار اشلی کول تمرین می کند، چیز های فراوانی از او یاد بگیرد. هیچکس نمی تواند به خوبی بهترین مدافع چپ جهان، تجارب و فوت و فن های این پست را به لوک شاو 17 ساله یاد بدهد.

شاو هم اکنون یکی از بازیکنان تیم لیگ برتری ساوتهمپتون می باشد که در این فصل 8 بازی برای این تیم انجام داده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم می باشد. او همچنین سابقه بازی برای رده های سنی پایین تیم ملی انگلستان را دارد.
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  ویرایش شده توسط: khannabi20   
مرد

 
ناراحتی مدیر ویگان از آبراموویچ


مدیرعامل باشگاه ویگان از رفتار رومان آبراموویچ دل خوشی ندارد و به انتقاد از او برخواسته است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رومان آبراموویچ از سال 2003 چلسی را خریداری کرده است و مالک این تیم نام گرفته که رفتارهای عجیبی از خود نیز نشان داده است ، یکی از آنها تغییر مربیان مختلف در کوتاه مدت می باشد. اما دیو ویلان مدیرعامل باشگاه ویگان اتلتیک سفر آبراموویچ به ویگان را عجیب می داند.


ویلان اینگونه گفت :" آبراموویچ فقط چلسی را خریده است و مدام در سفر است. او با هلیکوپتر به ویگان آمد و سه نفر را چهار شنبه و دو نفر دیگر را جمعه همراهش آورد."


وی ادامه داد :" من به او اجازه دادم در 300 متری ورزشگاه فرود آید و به او ( آبراموویچ ) گفتم اگر بخواهد ماشینی برای آوردنش به ورزشگاه خواهم فرستاد، اما او ماشینی ضد گلوله با خودش از لندن آورده بود."


مدیر عامل ویگان اضافه کرد :" ماشین ضد گلوله او را به ورزشگاه آورد. او در اتاق پذیرایی در گوشه ای بود که نمی توانست چیزی برای خوردن یا آشامیدن بردارد. من به او شیرینی پای ویگان تعارف کردم ، اما او از خوردن آن خودداری نمود و فکر می کرد با خوردن آن حتما مسموم خواهد شد."


وی گفت :" او هیچی برنداشت ، حتی یک لیوان آب، حتی آب آشامیدنی هم برای خودش آورده بود و فقط در گوشه ای ایستاده بود. سپس به بیرون رفت تا بازی را نگاه کند، البته با شش بادیگارد که در اطرافش بودند. بعد از آن به اتاق پذیرایی بازگشت و پرسید : چقدر زود تر از اتمام بازی می توانم بروم؟ من هم به او گفتم که می تواند 15 دقیقه قبل از شلوغ شدن برود و سپس او سوار به ماشین ضد گلوله اش شد و رفت."


ویلان افزود :" اکنون ، هروقت به چلسی بروم او را نخواهم دید . او هیچ وقت به پیشواز نیامده تا سلام و خوش آمدگویی بکند، هیچ وقت. من از بعضی چیزها شگفت زده شده ام! ما در ویگان سلام کردیم، خوش آمد گفته ایم و پای تعارف کرده ایم.شما هم بهتر است بیاید و با ما صحبت کرده و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کنیم. وقتی ما به چلسی می رویم مدیرعاملی را نمی بینیم که این خیلی غریب و عجیب است."
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
مرد

 

چلسی 6 - 1 نورشلند

تیم چلسی علیرغم پیروزی پر گل برابر نروشلند از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باز ماند.
به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، در شبی تلخ که چلسی تنها با شکست یوونتوس توسط شاختار می توانست به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند خوش شانس نبود و با آنکه نورشلند را در استمفوردبریج با نتیچه پر گل 6 بر 1 شکست داد ، نتوانست به دور بعد صعود کند.
چلسی با پیروزی برابر نورشلند با 10 امتیاز به عنوان تیم سوم و هم امتیاز با شاختار در گروه پنجم قرار گرفت که با توجه به بازی رو در رو با شاختار ، نتوانست به دور حذفی صعود کند و ادامه کار باید در جام یوفا به میدان برود.
ترکیب چلسی : چک ، ایوانوویچ ، کول ( 60 - برتراند ) ، لوئیز ، کیهیل ، رومئو ، رامیرس ( 65 - اسکار ) ، ماتا ( 74 - فرییرا ) ، موسز، هازارد ، تورس
بازیکنان استفاده شده : ترنبال ، آزپلیکوئتا ، میکل ، مارین
گل : لوئیز (39-پنالتی) ، تورس (45 و 56) ، کیهیل (51) ، ماتا (63) ، اسکار (71)
بازیکنان نورشلند: هنسن ، امتیلیگا ، پارکارست ، رانجی( 10 - بکمن ) ،کریستینسن ( 61- کیلدنتوف) ، آدو ، استوکهولم ، گاندلاچ، لورنتزن ، جان، تیکینویچ ( 64- عیسی )
بازیکنان استفاده نشده : ینسن ، کاکسو ، لاودروپ ، لیندبرگ
گل : جان (46)
کارت زرد : پارکارست ، کریستینسن
ورزشگاه : استمفوردبریج
تماشاگران : 40084
آمار بازی:
شوت : چلسی 28 - 7 نورشلند
شوت در چارچوب: چلسی 21 - 6 نورشلند
کرنر: چلسی 13 - 1 نورشلند
خطا: چلسی 6 -12 نورشلند
درصد مالکیت توپ: چلسی 64 - 36 نورشلند

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
بازهم قهرمانی دقیقه نودی چلسی در اروپا
قهرمانی چلسی در لیگ اروپا رو تبریک میگم
     
  
مرد

 
فرانک لمپارد عنوان کرد از این که پدری برزیلی نام فرزندش را به خاطر او انتخاب کرده است افتخار می کند.



امشب دو تیم برزیل و انگلیس در یک بازی دوستانه در ریو دو ژانیرو به مصاف یکدیگر می روند و چهار تن از اعضای تیم ملی انگلیس به همراه روی هاجسون از پروژه ورزشی کمک به مناطق فقیر نشین ریو دو ژانیرو بازدید کردند.

در این مناطق مردی زندگی می کرد که نام فرزندش را همنام یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال گذاشته بود، نه پله، نه زیکو، بلکه لمپارد!

فرانک لمپارد جزو بازیکنانی نبود که به بازدید از این مناطق رفته بودند بنابرین شانس دیدار با این پدر و پسر را از دست داد. نام این پسر برزیلی لیندرو لمپارد می باشد. با این حال از زبان دوستانش این داستان را شنیده است.

لمپارد گفت: "متاسفانه من آنجا نبودم ولی چیزهایی در این باره شنیدم. دوست دارم که این پدر و پسر را ببینم، زیرا این یک افتخار است."

"اگر شخصی لندنی این کار را انجام دهد باز هم یک افتخار است، ولی وقتی کسی در برزیل چنین کاری می کند...چه چیزی می توانید در این مورد بگویید؟"
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
مرد

 
» مورینیو رسما سر مربی چلسی شد



مورینیو با امضای قرار دادی 4ساله در چلسی برای بار دوم پس از موفقیت های به یاد ماندنی در سالهای 2004تا2007اکنون بار دگر به تیم محبوب خود بازگشت

ران گورلی مدیر اجرایی چلسی در این باره گفت:من از بازگشت مورینیو خوشحال هستم.موفقیت ها و جاه طلبی های این مربی بزرگ باعث شد تا بار دیگر در چلسی مربی گری کند.

او هنوز هم یکی از محبوب ترین چهره های این باشگاه است و هرکسی از کار کردن در کنار او لذت میبرد.

ژوزه مورینیو پس از ترک چلسی در سال 2007 به اینتر رفت و پس از موفقیت در این تیم به اسپانیا و به تیم رئال رفت و در این مدت توانست یک بار لیگ قهرمانان.3بار در لیگ های برتر و دو بار در لیگ های داخلی موفقیت کسب کند

این مربی بزرگ قبلا با تیم پرتو نیز توانسته بود یک بار به لیگ قهرمانان اروپاربرسد.پس از آن در سال 2005توانست با تیم چلسی اولین کاپ خود را مقابل لیور پول به دست آورد.در آن بازی چلسی در کاردیف در وقت های اضافه لیور پول را با نتیجه ی 3بر2 شکست داد .در ادامه چلسی با شکست دادن منچستر یونایتد جام حذفی را نیز فتح کرد و بارکورد ی بی سابقه 95گل زده-15گل خورده در 38 بازی در لیگ برتر رکورد دارد

مورینیو در سال 2006 نیز برای بار دوم و به طور پیاپی باپیروزی بر منچستر یونایتد با نتیجه ی 3بر0قهرمان لیگ برتر شد و در همان سال بار دگر در جام اتحادیه و با پیروزی بر آرسنال یک کاپ دیگر را گرفت.البته پس از آن در جام حذفی و در ومبلی نیز برای بار دوم در فینال منچستر یونایتد را در آن سال مغلوب کرد.
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
صفحه  صفحه 13 از 16:  « پیشین  1  ...  12  13  14  15  16  پسین » 
ورزش
ورزش

Chelsea Club | باشگاه چلسی و هواداران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA