ارسالها: 1131
#111
Posted: 4 Apr 2012 15:05
»تلفن همراه رییس جمهور«در لیست اکران های دوم بهار امسال
تهيهكننده «تلفن همراه رييس جمهور» اعلام کرد: برنامهريزيها براي نمايش اين فيلم در اكران دوم نوروز كاملا انجام شده و تبليغات ميداني، پوسترها و عكسهاي فيلم آماده شده است، همچنين چاپ كپيهاي «تلفن همراهرييس جمهور» براي اكران آن آغاز شدهو آنونس فيلم هم در سينماها در حال پخش است.
وي درباره تعداد سينماهاي نمايش دهنده «تلفن همراه رييس جمهور» بيان كرد: پخش فيلم با موسسه«رسانه فيلمسازان» است و آنها اميدوارند بتوانند تا سقف 25 سينما در تهران را به نمايش اين فيلم اختصاص بدهند.
علي اكبري در پايان اين گفتوگو تصريح كرد: ما براي آغاز تبليغات رسمي فيلممان تنها منتظر اعلام رسمي شوراي صنفي نمايش هستيم.
فيلم «تلفن همراه رييسجمهور» به كارگرداني علي عطشاني داستان پيرمردي است كه شغلش باربري است و قصد خريد سيم كارت و تلفن همراه را دارد كه دست بر قضا سيم كارت خاموش ساليان گذشته رئيس جمهور مورد معامله قرار مي گيرد و...
در اين فيلم، مهدی هاشمی، اکبر عبدی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی، مجید یاسر، خشایار راد و .... به ايفاي نقش پرداختهاند.
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
ارسالها: 648
#112
Posted: 8 Apr 2012 03:20
مصاحبه فارس با ماهایا پطروسیان دراشاره به اظهارات اخیر پرستو صالحی در باب فساد در سینما [ فساد ریشه دار در تمام کشور ]
این حرفها، حرفهای جدیدی نیست و این اتفاقات، اتفاقاتی است که سالهاست رخ میدهد. بیش از 15 سال است که بسیاری از سینماگران درباره وضعیت نابسامان سینمای ایران هشدار میدهند و صحبت میکنند.
فساد در سینما وجود دارد اما به همان اندازه که در سطح مملکت نیز چنین مسئلهای وجود دارد. اصولاً اگر فساد در مملکت فرصت ریشهدوانی داشته باشند تبعاً نشانههای آن در تمامی سطوح جامعه نمود پیدا میکند.
فساد در بخش اقتصادی به یک شکلی، در مسائل فرهنگی و اجتماعی به گونهای دیگر وجود دارد، اما اگر ما درباره فساد در سینما صحبت میکنیم به این دلیل است که ما بیشتر از بقیه اقشار جامعه، اهالی سینما را میبینیم و میشناسیم وگرنه همه میدانیم بسیاری از مسائل غیر اخلاقی و فساد در جاهایی از جامعه به صورت وحشتناکتر اتفاق میافتد که نه کسی میبیند و نه میتواند جلوی آن را بگیرد. بنابراین نمیتوانیم بگوییم همه جای جامعه پاک است و حالا بیاییم درباره این موضوع در سینما صحبت کنیم.
زمانی که در تمامی حوزهها و البته در حوزه سینما ملاک ورود، تخصص نباشد و افراد بدون داشتن صلاحیت لازم با پارتیبازی و آشنایی و با موارد دیگر که فساد نیز شامل آنها میشود پستی، مقامی، شغلی و پول بیشتری به دست آورند، به تبع برای سینما نیز همین اتفاق میافتد.
کسی که تخصص کافی برای ارائه هنر و استعداد خود داشته باشد و برای تحصیل علم و اجرای هنر بازیگری تلاش کرده باشد، هرگز برای بازیگری تن به فساد نمیدهد؛ چرا که عزت نفسی بالاتر از این حرفها دارد، این فرد هنر و تخصصی دارد که میتواند به آن ببالد و در مقابل کسی که هنر، استعداد و تخصص لازم و کافی برای ورود به این عرصه را ندارد طبیعتاً ممکن است با هر اتفاقی خام شود و نتیجه این میشود که هم افراد ناوارد، ناشایست و نالایق وارد این حرفه شده که جای دهها آدم لایق و تحصیلکرده را میگیرند و هم باعث ترویج فساد در سینما میشود.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13910118000568
ویرایش شده توسط: christopher
ارسالها: 3502
#113
Posted: 14 Apr 2012 05:21
چرا هیچکس به جدایی نادر از سیمین تبریکــــ نگفت !!!
جدایی نادر از سیمین را از این زاویه ببینید تا متوجه شوید چرا ... ، احتمالا زمانیکه فیلمنامه و متعاقب اون
ساخت فیلم مجوز و پروانه گرفت از لایه های زیرین سناریو مطلع نبودند و بعد که فیلم اکران شد و نقدها
بیرون آمد دیگه دیر شده بود و احتمالا برای همین بود که زمزمه ارسال فیلم دیگری مثل یه حبه قند به اسکار
مطرح شده بود .... باور کنید که افکار عمومی بی تاثیر نیست حتی در نظام ما
همایون خیری، وبلاگ نویس، نگاهی دارد به فیلم جدایی نادر از سیمین. ساخته اصغر فرهادی.
دیشب فیلم «جدایی نادر از سیمین» را دیدم. پیشنهادم را می نویسم که اگر فرصت کردید ببینیدش یا خواستید
دوباره ببینیدش از این زاویه هم به آن نگاه کنید.
کی نماینده چه چیزی ست؟ فهرست اینکه چه کسی دارد چه گروه یا تفکر در جامعه ایرانی را نمایندگی
می*کند اینطوری ست:
نادر- نادر دارد جامعه ایرانی را نمایندگی می کند که از یک طرف با سنت دست به گریبان است و از یک
طرف با مدرنیته.
پدربزرگ- پدربزرگ نماینده سنت در جامعه ایران است. آلزایمرش هم همان حافظه تاریخی ماست. نه قابل
صرفنظر کردن است و نه بدون جامعه قدرت سرپا نگه داشتن خودش را دارد.
سیمین- سیمین مدرنیته ایرانی را نمایندگی می کند. کسی ست که به نادر (جامعه) قبولانده که باید مهاجرت
کند. معلم است و دانسته هایش از باقی بازیگران صحنه بیشتر است و بلد است مذاکره کند.
جدايي-نادر-از-سيمين
زن باردار- زن باردار نماینده مذهب در جامعه ایرانی ست. می خواهد به سنت (پدربزرگ) کمک کند که
باری از روی دوش جامعه (نادر) بردارد اما از فرط نجس و پاکی و محدودیت شرعیات خودش هم تبدیل می
شود به معضل تازه برای جامعه. ختم آبستنی او یعنی همین وضعی که الان در جامعه ایران می*بینید و
حکومت مذهبی قادر به نوزایی نیست. همین چیزی که به آن می گوییم اصلاح ناپذیری حکومت.
شوهر- شوهر نماینده روحانیت در جامعه است. رضا می رکریمی روحانیت را با همین شمایل ورشکسته و
مقروض به عالم و آدم در «زیر نور ماه» روایت کرده. شوهر (روحانیت) زبان زن باردارد (مذهب) است.
همین مذهب است که او را به درآمد تازه می رساند و بهانه برای او تولید می کند تا از جامعه پول بگیرد، چه
در شکل ارائه خدمات به جامعه (نگهداری از سنت یعنی پدربزرگ) و چه در شکل جبران خسارت (دیه).
ترمه- ترمه دختر نادر و سیمین نماینده آینده است. موضوعی که در کشمکش میان جامعه، مدرنیته، سنت و
مذهب گرفتار است و قادر به انتخاب میان آن ها نیست و فیلم هم با این عدم انتخاب او تمام می شود. در سن
بلوغ است و این بهترین نشانه آیندهٔ در حال وقوع است.
نادر از سیمین.
دختر کوچک- دختر کوچک نماینده زمان حال است. کوچک تر از همه و گزارشگر (نقاش) وقایع. کوچکی
او نشانه ای ست از نادیده گرفته شدن زمان حال در جامعه ایرانی. یکی از بهترین نشانه های نمایندگی او (
زمان حال) وقتی ست که دارد شیر سیلندر اکسیژن پدربزرگ (سنت) را کم و زیاد می کند. درست شبیه به
آهنگ های تازه مثل نامجو.
با این پیشنهاد می توانید روابط میان جنبه های مختلف زندگی ایرانی را ببینید. چند تا مثالش را می نویسم:
سیمین (مدرنیته)، زن باردار (مذهب)، ترمه (آینده) و دختر کوچک (حال) از یک جنس اند و همه شان قدرت
زادآوری دارند. منتها همه شان نیاز به یک عامل دیگر برای باروری دارند. محصول حاصل از پیوند
زادآوران و فاعلان از همه جالب تر است. مثلا آینده محصول جامعه و مدرنیته است و این اوضاع را همیشه
می توانید ببینید. وجود ترمه یعنی جامعه (نادر) و مدرنیته (سیمین) توانسته اند آینده را خلق کنند. همیشه هم
همینطور است و دنیای فعلی با مظاهر جدیدش محصول توافق هر جامعه ای ست با نوآوری هایش. منتها
وقتی به محصول روحانیت (مرد) و مذهب (زن باردار) می رسید متوجه می شوید یک محصولشان وضع
فعلی ست (دختر کوچک) که فقط ناظر ماجراهاست و کاره ای نیست جز گزارشگر وقایع اما تلاش روحانیت
و مذهب برای خلق مجدد در شکل بارداری زن با برخورد شدید جامعه روبرو می شود و ناکام می ماند.
نکته جالب این است که این برخورد دفعی جامعه (نادر) نسبت به مذهب نیست که از سر تلاش برای حفظ
سنت منجر به ختم نوزایی مذهب می شود بلکه این سنت (پدربزرگ) است که مذهب (زن باردار) را به دنبال
خودش می کشد و بارداری او را خاتمه می دهد. وقتی زن باردار (مذهب) می رود تا پدربزرگ (سنت) را
پیدا کند می بیند پدربزرگ (سنت) کنار دکه روزنامه فروشی ست و دکه روزنامه فروشی همان جایی ست که
همیشه حرفش با پدربزرگ هست و روزنامه هایی که نادر (جامعه) برای او می آورد و یا درباره شان با او
حرف می زند محل علاقمندی پدربزرگ (سنت) است. خوب به جای دکه روزنامه فروشی بگذارید جشن
نوروز و چهارشنبه سوری تا متوجه بشوید چقدر دقیق است.
زن باردار (مذهب) به دنبال پدربزرگ (سنت) می رود و او را در کنار دکه روزنامه فروشی (نوروز و
چهارشنبه سوری) می بینید. می رود تا او را برگرداند اما آن آخر فیلم متوجه می شویم که ماشین به او زده و
منجر به سقط شدن نوزادش شده. یعنی این جامعه نبوده که مذهب را کنار زده بلکه این واقعیات دنیای بیرونی
ست که مذهب را از نوزایی درآورده.
دو تا موقعیت ویژه میان جامعه (نادر) و مذهب (زن باردار) با سنت (پدربزرگ) هست. هر دو در حمام رخ
می دهد. نادر پدرش را حمام می دهد و از فرط گرفتاری های او به گریه می افتد. زن باردار هم لباس
پدربزرگ را در همان حمام عوض می کند. نادر برای حمام دادن پدرش او را با دستکش لیف می زند و زن
باردار هم برای تعویض لباس های پدربزرگ از دستکش استفاده می کند. فرق دستکش ها را که ببینید متوجه
می شوید دستکش نادر خود او را هم خیس می کند ولی دستکش زن باردار مانع خیس شدنش می شود.
عصبیت شوهر زن باردار (مرد: روحانیت) و پرخاش های او که ما هم آدمیم و قرض بالا آوردن ها و از
کار بیکار شدنش همه نشانه های عاملان حکومت مذهبی ست. یک چیز خیلی جالبی هم توی فیلم هست که به
نظرم طعنهٔ فرهادی ست به وقایع بعد از انتخابات و همراهی روحانیت با اوباش. خیلی خیلی جالب بود.
نادر و سیمین و ترمه از خانه زن باردار می آیند بیرون و نگاه شان می افتد به ماشینشان. شوهر زن (
روحانیت) از سر عصبانیت حل نشدن ماجرا و وصول نشدن پول و بی جواب ماندن طلبکار ها با عصبانیت
از خانه رفته است بیرون. بعد که ماشین در حال حرکت است شیشه جلوی آن را می بینیم که خرد شده.
باتوم های بسیج و پلیس در جریان اعتراضات را یادتان هست؟ فیلم هایی که بسیجی ها و پلیس با باتوم به
شیشه های ماشین ها می کوبیدند را یادتان هست. رهبران مذهبی ایران وقتی نتوانستند از جامعه جواب
بگیرند با اوباش کنار آمدند و معروف ترین نمونه این همکاری عبارت بود از خرد کردن شیشه های ماشین
ها. توی فیلم از نازایی مذهب و ناکارآمدی روحانیت به خرابکاریشان می رسیم.
فرهادی می گوید دعوای جامعه ایرانی بر سر حفظ سنت های جامعه در مقابل مدرنیته است و این مذهب است
که برای نجات درماندگی روحانیت خودش را می اندازد توی کاری که دست آخر او را هم نازا می کند. وقتی
ترمه (آینده) دارد با درماندگی درباره انتخابش برای ماندن با جامعه و سنت (نادر و پدربزرگ) یا مدرنیته
(سیمین) تصمیم می گیرد تنها خبری که از مذهب (زن باردار) و روحانیت (مرد) داریم این است که یکی
نازا شده و دیگری در زندان طلبکار ها
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
ارسالها: 1131
#114
Posted: 17 Apr 2012 04:40
پس از سالها فیلم "به من نگاه کن"شهرام اسدی وارد شبکه خانگی شد.
این فیلم که محصول 1380 است در سال 1384 به اکران عمومی در آمد.
صاحب امتیاز این فیلم موسسه تصویرمهر هشتم است که پیش از این 2 فیلم "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین" و "کارناوال مرگ" را توزیع کرده بود.
بازیگران:لادن مستوفی ، فاطمه معتمدآریا ، زنده یاد مهدی فتحی ، مهراوه شریفی نیا ، محمد علی کشاورز ، شراره یوسف نیا ، ساسان قاسمی ، محمود عزیزی ، مهتاب نجومی
دیگر عوامل :شهرام اسدی و زهره حاتمی (فیلمنامه) ، شهرام اسدی (کارگردان) ، هوشنگ نوراللهی (تهیه کننده) ، زنده یاد بابک بیات (موسیقی)
خلاصه داستان: آيتكين در نه سالگی، درقبال بدهی پدر به مردی مسن كه دارای همسران و فرزندانی است فروخته مي شود، اما پاهای آيتكين در سرآغاز سال های كودكی و دويدن، ميل به ماندن ندارند ...
"به من نگاه کن" که پيش از اين"پرنده ای از قفس پريد" نام داشت پس از فيلم های "اوينار" (1370) و"روز واقعه" (1373) سومين تجربه کارگردانی شهرام اسدی است.
"به من نگاه کن" در مدت 14 روز اکران خود که در تابستان 1384 بوده است فروشی 8 میلیون تومانی داشته است.
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
ارسالها: 1131
#115
Posted: 21 Apr 2012 07:47
"قهوه تلخ" هم می خورد...
مهران مدیری و تهیهکنندگان سریال «قهوه تلخ» روز گذشته - 29 فروردینماه - به همراه تمامی عوامل این مجموعه شامل بازیگران و عوامل تولید، در لوکیشن این سریال گرد هم آمدند و با انجام برنامهریزی و تنظیم مجدد قراردادها، گام اول تولید ادامه این سریال را برداشتند.
وفا ملکزاده ضمن تائید این خبر تصریح کرد: توزیع سری جدید «قهوه تلخ» از روز 10 اردیبهشت آغاز میشود و مثل سابق هر هفته سه قسمت از کار توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: اولین سری که بنا بر توزیع آن را داریم، سری 26 است که مدتی پیش به صورت قاچاق وارد بازار شده بود و در ادامه و هفتههای بعد قسمتهای جدید تولید و توزیعخواهند شد.
ملکزاده توضیح داد: خشایار الوند و امیرمهدی ژوله در حال نگارش ادامه داستان قهوه تلخ هستند و هنوز مشخص نیست این داستان در چند قسمت به پایان برسد. تصویربرداری نیز هفته آینده با حضور همان بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند، و ازکاخ آغاز خواهد شد.
مجموعه قهوه تلخ از 23 شهریور 1389در بستهبندیهای سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد اما در پایان مجموعه بیست و پنجم سریال مهران مدیری کارگردان سریال درویدیویی پیش از فیلم ضمن سپاسگزاری از مردم به خاطر همراهی ایشان از آنان خواست که تا یک ماه دیگر منتظر سری جدید مجموعه با حالو هوای جدیدتری باشند وی دلیل آن را یکنواخت شدن قهوه تلخ خواند. اما پس از گذشت چندماه وعده مهران مدیریتحقق نیافت و مجموعه 26 به صورت قاچاق به بازار آمد.
در تاریخ 24 آذر 1390 پیام کوتاهی از طرف قهوه تلخ به شرکت کنندگان قرعه کشی مبنی بر لو رفتنسری 26 سریال قهوه تلخ ارسال شد. در این پیام از مردم خواسته شده بود از خرید نسخه تقلبی خودداری نمایند و منتظر نسخه اصل بمانند.همین موضوع کار را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشاند و قرار شد تا روشن شدن تکلیف نسخه قاچاق، ادامه ساخت متوقف شود.
در نهایت اعلام شد که عاملان قاچاق قهوه تلخ دستگیر و به سزاری اعمالشان رسیدهاند و با رفع توقف تولید، سازندگان سرانجام پس از وقفهای طولانی ادامه سریال را میسازند.
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
ارسالها: 1131
#116
Posted: 24 Apr 2012 09:17
حضور یک فیلم ایرانی در کن 2012 قطعی شد: "یک خانواده محترم" ساخته مسعود بخشی
«یک خانواده محترم»، نخستین فیلم بلند داستانی مسعود بخشی، در بخش دو هفته کارگردانهای جشنواره کن2012 پذیرفته شد.
محمد آفریده تهیه کننده فیلم با اعلاماین خبر افزود: این فیلم روایتگر داستانی جذاب و درامی خانوادگی است که با نگاهی به داستان هابیل و قابیل، در بستر اتفاقات و حوادث بعد از انقلاب مخصوصاً آزادی خرمشهر،به تصویر شرایط و دیدگاههای شخصیتهای داستان، در حال حاضر میپردازد.
وی همچنین افزود: فیلم سینمایی«یک خانواده محترم» تولید مشترک ایران و فرانسه است که با حمایت و مشارکت مرکز سیما فیلم تهیه شده است. مراحل پیش تولید و تولیدفیلم در ایران و توسط شرکت فیروزهای فیلم و تمامی مراحل پس از تولید، توسط شرکت ج.ب.آ پروداکشن (JBA Production)فرانسه در اروپا به انجام رسیده است. این فیلم تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره کن 65 خواهد بود.
عوامل هنری فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مسعود بخشی، مدیر تصویربرداری: مهدی جعفری، صدا: بهمن حیدری، توما رابرت، ژان گی وران، تدوین: ژاک کومتس، مدیر هنری:محمود بخشی، موسیقی: کیهان کلهر، چهره پرداز: نوید فرح مرزی، بازیگران:بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، آهو خردمند، مهران احمدی، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهرداد ضیایی، داوود فتحعلی بیگی، عدنان شاه طلایی، حسین مسلمی، نیکی نصیریان، یزدان جمشیدی و...
بنا بر اين گزارش، «دو هفته کارگردانها» یکی از مهمترین بخشهای جشنواره کن محسوب میشود که به کشف استعدادهای کارگردانی مشهور است. مارتین اسکورسیسی، ورنر هرتزوگ، کن لوچ،مایکل هانکه ، و داریوش مهرجویی(با فیلم گاو) همگی با نخستین آثار داستانی خود ،در این بخش جشنواره کن انتخاب و معرفی شدهاند.
مسعود بخشی پیش از این فیلم باآثار کوتاه و مستند خود، برنده دهها جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره فجر و جایزه شهید آوینی برای بهترین مستند سال شده است و "یک خانواده محترم" نخستین فیلم بلند داستانی اوست.
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
ارسالها: 648
#117
Posted: 27 Apr 2012 11:27
رامبد جوان به زندگی خصوصی بازیگران سرک می کشد
رامبد جوان معتقد است یک بازیگر هیچ فرقی با آدمهای دیگر ندارد و فقط ویژگیهای حرفهاش او را متمایز از دیگران میکند.
وی که سال گذشته کمدی پر فروش و موفق «ورود آقایان ممنوع» را روی پرده سینماها داشت، امسال تصمیم دارد برنامه متفاوتی را روی آنتن شبکه تازه تاسیس ifilmبفرستد.
او سراغ بازیگران سینما و تلویزیون رفته و در غالب یک برنامه گپ و گفتهای خودمانی را با بازیگران ترتیب داده است. تازهترین تجربه جوان از پنجشنبه 7 اردیبهشتماه هر شب ساعت 22:30 از شبکه ifilm پخش خواهد شد.
"گپ" که تصویربرداری.اش از سال گذشته آغاز شده، به شکل مستند قصد دارد وارد زندگی خصوصی بازیگران شود؛ حریمی که تا قبل از این سریال در ایران بسیار شخصی بوده و کمتر به آن پرداخته شده است. اینکه چهره های آشنا در زندگی شخصی شان چه می.کنند، چه تفریحی دارند و یا حتی با چه مشکلاتی روبرو هستند موضوع اصلی این مستند خواهد بود.
تیزر برنامه گپ رامبد جوان گپ
http://www.aparat.com/v/0d2c67abad8be83b858f12b2a5a74eb3175766/%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1+%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%DA%AF%D9%BE+%D8%B1%D8%A7 %D9%85%D8%A8%D8%AF+%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86...
به عنوان مثال ویشکا آسایش یک مجسمه.ساز توانا است و در جاده ساوه کارگاهی برای ساخت مجسمه.های بزرگ دارد. مجسمه.هایی که بعضی از آن.ها در میادین شهرها بوده و یا اینکه بازی مورد علاقه سیامک انصاری بولینگ است.
رضا عطاران، مریلا زارعی، سیامک انصاری، داود رشیدی، بهاره رهنما و پیمان قاسم.خانی، شقایق دهقان و محراب قاسم.خانی، مهرانه مهین ترابی، نسرین مقانلو و… بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین جوان رفته و به نوعی عضو خانواده "گپ" شده.اند.
اشکان خطیبی و سحر دولتشاهی نیز جوان را در اجرای این مجموعه همراهی خواهند کرد. ضمن اینکه در اولین قسمت از مجموعه برنامه درختکاری در شهرستان دماوند و در مکانی تاریخی به نام شیخ شبلی به همت شهردار شهر دماوند مرتضی همتی اجرا شده است.
در این سریال همچنین به مناسبت هایی چون سیزده به در و حضور در طبیعت، روز زن و… نیز پرداخته شده است.
ویرایش شده توسط: christopher
ارسالها: 1131
#118
Posted: 27 Apr 2012 15:31
قهوه تلخ 12 اردیبهشت ماه،عرضه می شود.
مجموعهي «قهوه تلخ» به كارگرداني مهران مديري پس از 9 ماه توقف، دوباره از 12 ارديبهشت ماهدر شبكه نمايش خانگي توزيع ميشود.
طبق اعلام دستاندركاران اين پروژه،«قهوه تلخ» از 12 ارديبهشت ماه (بصورت هفتگي ) مجدداً در شبكه نمايش خانگي توزيع ميشود.
دستاندركاران اين مجموعه اظهار اميدواري كردند كه؛ پس از اين توقف، «قهوه تلخ» با قسمتهاي جذاب و با استفاده از بازيگران جديد كه بزودي مخاطبان شاهد آن خواهند بود، بتواند همانند گذشته لحظات شادي را براي مخاطبانش فراهم آورد.
بنا بر اين گزارش،« در انتهاي قسمت 25 شاهد قهوه خوردن نيما و درباريان جهانگيرشاه و ورود آنان به زمان حال بوديم و در قسمت 26 كه 12 ارديبهشت ماه توزيع ميشود، شاهد موقعيتهاي عجيب ٬ كمدي و جذابي هستيم كه در مواجه درباريان جهانگيرشاه با امكانات زندگي امروزی زمان حال بوجود ميآيد.»
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
ویرایش شده توسط: ellipseses
ارسالها: 1131
#120
Posted: 6 May 2012 10:26
خاکسپاری در سکوت
ايرج قادري كارگردان و بازيگر سينما بامداد امروز - 17 اريبهشت ماه - درگذشت و در سكوت و بدون هيچ اطلاعرساني در بهشت بي بي سكينه كرج به خاك سپرده شد.
فرامرز اميني از دوستان و نزديكان قادري اين خبر را تاييد كرد و گفت: اين خاكسپاري دقايقي پيش به پايان رسيد و در قطعه 12 رديف 2 و شماره 33 ايرج قادري آرام گرفت.
اين كارگردان و بازيگر فقيد سينما با نام كامل اميرايرج قادري متولد 1314 در تهران و داراي مدرك تحصيلي كارداني بود.
او فعاليت در سينما را با بازي در نقش كوتاهي در فيلم «چهارراه حوادث» ساموئل خاچيكيان در سال 1333 آغاز كرد و اولين فيلم خود را نيز در سال 1344 با نام «داغ ننگ» كارگرداني كرد.
وي در نزديك به 60 سال حضور در سينما فيلمهايي چون «ليلاج»،«رابطه»، «خشم عقابها»،«نقرهداغ»، «عطش»،«بيقرار»، «رفيق»، «هدف»،«هوس»، «بت»، «پشت و خنجر»،«سرسپرده»، «حكم تير»،«برزخيها»، «دادا»، «تاراج»،«ميخواهم زنده بمانم»، «پنجه درخاك»، «طوطيا»، «شهرت»، «سامو نرگس»، «چشمان سياه»،«محاكمه»، «آكواريوم»، «پاتوزمين نزار» و «شبكه» را كارگرداني كرد و علاوه بر برخي از فيلمهايش در فيلمهاي ديگري چون «چشمه آب حيات»، «ماجراي جنگل»، «سكه شانس»، «كوچه مردها»، «دلهاي بيآرام»، «بيگانه »، «ناخدا با خدا»، «تركمن»، «مرگ درباران»،«پلنگ درشب»، «عموفوتبالي»، «لبهتيغ» و «پنجمين سوار سرنوشت» به ايفاي نقش پرداخت.
قادري كه طي چهار سال گذشته به سرطان ريه مبتلا بود از ابتداي سال جاري در بيمارستان بستري بود و طي روزهاي گذشته توسط دستگاه تنفس ميكرد تا اينكه بامداد امروز درگذشت.
«شبكه» آخرين فيلم با بازي و كارگرداني ايرج قادري آماده اكران است.
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...