انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 20 از 78:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
۱۹۸۵-سیدنی پولاک - Sydney Pollack




  • زاده ۱ ژوئیه ۱۹۳۴لافایت, ایندیانا
  • درگذشته ۲۶ مه ۲۰۰۸ کالیفرنیا
  • ملیت آمریکایی
  • زمینه فعالیت سینماگر
  • همسر کلر گلیسولد ۲۰۰۸-۱۹۵۸
  • فرزندان ۲ دختر و ۱ پسر

سیدنی پولاک (به انگلیسی:Sydney Pollack ) سینماگر آمریکایی و برنده جایزه اسکار بود.وی به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان در بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی فعالیت کرد. او پس از ۹ ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در منزلش در لس آنجلس و در سن ۷۴سالگی درگذشت. بخشی از شهرت وی به‌دلیل اصرار و تبحر وی در بازی گرفتن از بازیگران مشهور سینماست. از او نقل شده‌است که: "اگرچه اسب‌های اصیل ( بازیگران ترازاول) گاهی بدخلق و تندمزاجند، وقتی بتوانید از آنها سواری بگیرید، تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش است."
زندگی

وی در ایندیانا متولد شد و در سن ۱۷سالگی بازی در تئاتر نیویورک را آغاز کرد. او مدتی دستیار سانفورد بود و پس از چندی ایفای نقش در تلویزیون از ۱۹۶۰، به جرگه فیلمسازان پیوست. وی در ۱۹۵۸ با کلر گلیسولد ازدواج کرد که حاصل آن ۲ دختر و ۱ پسر بود. پولاک برای فیلم "آن‌ها به اسب‌ها شلیک می‌کنند" با بازی جین فوندا در سال ۱۹۶۹ برای نخستین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد که بدان دست نیافت. وی بار دیگر با فیلم "توتسی" در سال ۱۹۸۲، با حضور داستین هافمن، نامزد دریافت اسکار شد که بازهم در دستیابی بدان ناکام ماند. وی در نهایت با ساخت فیلم "از درون آفریقا" با بازی مریل استریپ و رابرت ردفورد در سال ۱۹۸۲ برنده ۷ اسکار شد. او در دوران فعالیت هنری خود کارگردانی ۲۱ فیلم و مجموعه تلویزیونی، بازی در ۳۰ فیلم و تهیه‌کنندگی ۴۴ فیلم را در کارنامه خود ثبت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۸۶ و ۱۹۸۹-الیور استون - Oliver Stone




  • نام اصلی ویلیام الیور استون
  • تولد ۱۵ سپتامبر ۱۹۴۶ ‏(۶۷ سال)شهرنیویورک
  • سال‌های فعالیت ۱۹۷۱-تاکنون

الیور استون (به انگلیسی: Oliver Stone) کارگردان ٬ نویسنده و تهیه کننده آمریکایی، به واسطه کارگردانی سری فیلمهایی که در مورد جنگ ویتنام ساخته شده بود به شهرت رسید و تا کنون دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار گردیده. وی سازندهٔ فیلم اسکندر در مورد زندگی اسکندر مقدونی نیز می‌باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۸۷-برناردو برتولوچی - Bernardo Bertolucci




  • زاده ۱۶ مارس۱۹۴۰پارما، امیلیا-رومانیا، ایتالیا
  • ملیت ایتالیا
  • زمینه فعالیت کارگردان نویسنده
  • سال‌های فعالیت از ۱۹۶۲
  • همسر آدریانا آستی، کلر پپلو

برناردو برتولوچی (به ایتالیایی: Bernardo Bertolucci) (زاده ۱۶ مارس ۱۹۴۰) کارگردان ایتالیایی است.

برناردو برتولوچی در شهر پارما در منطقه امیلینا رومانیا در ایتالیا متولد شد. او بزرگترین فرزند پدرش آتیلیو بود. پدر برناردو شاعر، مورخ هنر و منتقد فیلم بود. برناردو در چنین محیطی رشد کرده بود. او در پانزده سالگی شروع به نوشتن کرد و پس از مدتی برای نوشتن اولین کتاب‌اش جایزه Viareggio Premio و چندین جایزه معتبر دیگر نیز دریافت کرد. سوابق هنری پدر برتولوچی به او کمک فراوانی کرد. پیر پائولو پازولینی فیلمساز بزرگ ایتالیایی برای انتشار نخستین کتاب برتولوچی کمک فراوانی به او کرد و همچنین در سال ۱۹۶۱ برتولوچی به عنوان دستیاراول پازولینی در فیلم آکاتونه با او همکاری کرد.این فیلمساز از کارگردانان نئورئالیست ایتالیا بشمار میرود
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۸۸-بری لوینسون- Barry Levinson




  • زاده ۶ آوریل ۱۹۴۲بالتیمور، مریلند، آمریکا
  • ملیت آمریکایی
  • زمینه فعالیت کارگردان٬ فیلمنامه‌نویس٬ تهیه‌کننده٬ بازیگر
  • سال‌های فعالیت از ۱۹۷۰ تاکنون

بری لوینسون (به انگلیسی: Barry Levinson) (زاده ۶ آوریل ۱۹۴۲) کارگردان٬ تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است.

لوینسون با چهل سال فعالیت هنری٬ ۴۰ اثر سینمایی و تلویزیونی در کارنامه دارد. وی برای فیلم مرد بارانی (۱۹۹۱) موفق به دریافت جایزه اسکار برای بهترین کارگردانی شده است. از دیگر آثار وی می‌توان به صبح بخیر٬ ویتنام (۱۹۸۷)٬ باگزی (۱۹۹۱)٬ افشاگری (۱۹۹۴) و چه اتفاقی افتاده‌است؟ (۲۰۰۸) اشاره کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۹۰-کوین کاستنر -Kevin Costner




  • زادروز ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۵۵ ‏(۵۹ سال)ایالت کالیفرنیا
  • ملیت آمریکایی
  • پیشه بازیگر و کارگردان

کوین کاستنر (به انگلیسی: Kevin Costner) (زاده ۱۸ ژانویه ۱۹۵۵) بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار است که اکثر فیلمهایش را خودش می‌سازد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۹۱-جاناتان دمی - Jonathan Demme




  • زاده ۲۲ فوریهٔ ۱۹۴۴ ‏(۷۰ سال)بالدوین، نیویورک، آمریکا
  • نام دیگر رابرت جاناتان دمی
  • ملیت ایالات متحده آمریکا
  • زمینه فعالیت کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده
  • سال‌های فعالیت ۱۹۷۱ - اکنون

رابرت جاناتان دمی (به انگلیسی: Jonathan Demme) (زاده ۲۲ فوریه ۱۹۴۴) کارگردان، تهیه کننده و نویسنده، که در سال ۱۹۹۱ برای کارگردانی فیلم سکوت بره‌ها توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۹۲ و ۲۰۰۴-کلینت ایستوود- Clint Eastwood




  • نام اصلی کلینتون (کلینت) ایستوود جونیور
  • زمینه فعالیت بازیگر-کارگردان-تهیه کننده
  • تولد ۳۱ مهٔ ۱۹۳۰ ‏(۸۴ سال)سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا
  • والدین پدر: سنیور کلینت ایستوود
  • مادر: مارگارت راث رانر
  • ملیت آمریکایی
  • همسر(ها) مگی جانسون ( ۱۹۵۳-۱۹۸۴)دینا ایستوود (۱۹۹۷-جدا شده(در انتظار طلاق))
  • شریک(های)زندگی سوندرا لوک (۱۹۸۹-۱۹۷۵)فرانسیس فیشر (۱۹۹۵-۱۹۹۰)
  • فرزندان کیمبر تنس (متولد ۱۹۶۴)کیل ایستوود (متولد ۱۹۶۸)آلیسون ایستوود (متولد ۱۹۷۲)اسکات ریوز (متولد ۱۹۸۶)کاترین ریوز (منتولد ۱۹۸۸)فرانچستکا ایستوود (متولد ۱۹۹۳)مورگان ایستوود (متولد ۱۹۹۶)

کلینتون (کلینت) ایستوود جونیور (به انگلیسی: Clint Eastwood) (متولد: ۳۱ مه ۱۹۳۰) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. ایستوود شهرت جهانیش را با بازی در فیلم‌های سه‌گانه دلار، به نام‌های یک مشت دلار، بخاطر چند دلار بیشتر و خوب بد زشت کسب کرده است. هرسه این فیلم‌ها اثر کارگردان ایتالیایی، سرجیو لئونه است.

کلینت ایستوود بخاطر دو فیلم نابخشوده و دختر میلیون دلاری علاوه بر نامزدی‌اش برای دریافت جایزه بهترین بازیگر، تواسنت جایزه اسکار بهترین کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهترین فیلم را برای خود کسب کند. از فیلم‌های مشهور وی می‌توان به این موارد اشاره نمود: دارشان بزن (۱۹۶۸)، یاقی، خوزیس والز (۱۹۷۶)، فرار از آلکاتراز (۱۹۷۹)، فایرفاکس (۱۹۸۲)، در خط مقدم (۱۹۹۳)، پرچم‌های پدران ما (۲۰۰۶)، گرن تورینو (۲۰۰۸).

ایستوود علاوه بر کارگردانی، در عمده فیلم‌های خودش به عنوان بازیگر نیز ظاهر شده است. اما از فیلم‌هایی که وی فقط در نقش کارگردان آن بوده و بازیگری نکرده می‌توان از رودخانه میستیک (۲۰۰۳)، نامه‌هایی از ایووجیما (۲۰۰۶) - که بخاطرش نامزد دریافت جایزه اسکار شد و بچه جایگزین (۲۰۰۸) یاد کرد. اما نکته جالب در مورد فیلم‌های وی اینکه چند فیلم وی که در آمریکا با استقبال خوب منتقدان روبه‌رو نشد، در فرانسه بسیار مورد توجه قرار گرفت تا جایکه ایستوود به درجات افتخاری‌ای در فرانسه در مورد این فیلم‌ها دریافت کرده است.

از سال ۱۹۶۷ کلینت ایستوود مالک شرکت تهیه فیلم خود به نام مالپاسو پروداکشنز است و تقریباً همه فیلم‌های آمریکایی‌اش بجز چهار عدد، همگی از محصولات این کمپانی هستند. وی همچنین از پنج زن، صاحب هفت فرزند است درحالی که رسماً فقط دوبار ازدواج کرده است.

کلینت ایستوود متولد شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا است. مادرش راث (۲۰۰۶ - ۱۹۰۹) کارگر شرکت آی‌بی‌ام، و پدرش سینیور کلینت ایستوود (۱۹۷۰ - ۱۹۰۶) کارگر فولاد و کارگر موقت بوده است. وی همچنین یک خواهر جوان‌تر (متولد ۱۹۳۴) دارد. خانواده آنها بخاطر شغل پدرش مدام در حال حرکت بین شهرهای مختلف بودند اما در نهایت ساکن پیمونت، کالیفرنیا شدند و کلینت ایستوود در این شهر تحصیلات دبیرستان خود را به پایان رساند. در دوران دبیرستان معلمانش وی را تشویق به حضور در برنامه‌ها و کلاس‌های نمایش می‌کردند اما وی خودش علاقه‌ای به کارهای نمایشی نداشت. در نهایت نیز مشغول به انجام کارهای پاره‌وقت متفاوتی چون غریق‌نجات، فروشنده، آتش‌نشان جنگل و کار در زمین گلف شد.

در سال ۱۹۵۱ وی را برای خدمت در ارتش فراخوان کردند. طبق گفته یکی از هم‌کلاسی‌های ایستوود، او برای جلوگیری از اعظام شدن به جنگ کره، خود را عاشق دختر یکی از فرماندهان پادگانش نشان داد و این فرمانده در مواقع ضروری مراقب ایستوود بود.
یک‌بار که وی در هنگام بازگشت از تعطیلات آخر هفته برای دیدار خانواده‌اش، با یک هواپیمای داگلاس ای-۱ اسکایریدر در حال پرواز بود که در میانه راه هواپیما به علت کمبود سوخت در دریا سقوط می‌کند. وی و خلبان هواپیما برای نجات خودشان ۵ کیلیومتر را شنا کردند.

او در ابتدا بین سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۷ تقریباً فقط به عنوان بازیگر در فیلم‌ها ظاهر می شد. مهمترین نقش‌های او نقش کابوی بدون نام سه گانهٔ سرجولیونه (به خصوص مشهورترین آنها: خوب بد زشت) و نقش هری در سری فیلم‌های هری کثیف است.

در سمت کارگردانی فیلم‌های فوق‌العاده‌ای ساخته است که هر کدام بیانگر حقایقی تلخ از دنیای بدون نقص اطراف ما می‌باشد. فیلم نابخشوده (۱۹۹۲) برای او اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به ارمغان آورد. بعد از نابخشوده چند فیلم جنایی دیگر ساخت که در مقایسه با نابخشوده البته، فیلم‌های ضعیفی بودند. تا اینکه در سال ۲۰۰۳ رود میستیک را می سازد که در آن بازیگرانی چون شان پن و تیم رابینز حضور داشتند و جوایزی از جمله اسکار نیز برای این فیلم مهم دریافت کرده‌اند. خود او نیز نامزد بهترین کارگردانی شد.

سال بعد از موفقیت رود میستیک، فیلم تاثیرگذار دختر میلیون دلاری را می سازد و برای بار دوم بعد از نابخشوده، اسکار بهترین کارگردانی و فیلم را کسب می کند.

در سال ۲۰۰۶ دوگانهٔ جنگی دربارهٔ جنگ جهانی دوم بین آمریکا و ژاپن با نام‌های پرچم‌های پدران ما و نامه‌هایی از ایوجیمارا می سازد که هردو از سوی بسیاری از منتقدین بهترین فیلم‌های سال معرفی می شوند.نامه‌هایی از ایوجیما توانست در جوایز اسکار نامزد ۴ جایزه (از جمله بهترین فیلم و کارگردانی) بشود هر چند که در مقابل فیلم رفتگان از مارتین اسکورسیزی باخت.

در ۲۰۰۸ دو فیلم مهم می سازد. یکی بچهٔ جایگزین (با بازی آنجلینا جولی که برای بازی در این فیلم نامزد جایزهٔ اسکار شد) و یکی گرن تورینو، که برای آن جایزهٔ دست آورد یک عمر را گرفت.

در ۲۰۰۹ ایستوود برای بار چندم، از مورگان فریمن در فیلم شکست‌ناپذیرش استفاده می‌کند که نامزد دو اسکار شد ولی هیچ یک را بدست نیاورد.

آنچه همواره در فیلم‌های وی قابل احساس است، تلخی بیش از حد ولی صادق فیلم‌های اوست که به بحران‌های دنیای اطراف ما می پردازد. از جمله جنگ و پیامدهای اشتباه آن، تجاوز، معلولیت و تبعیض نژاد..

کلینت ایستوود در طول زندگی‌اش تاکنون در چندین رابطه با افراد مشهور دیگر بوده. افرادی چون کاترین دنو، جیل بنر، ایگر استیونز، جمی رز، شان سبر و ان هریس.

وی در سن ۲۳ سالگی با مگی جانسون ازدواج کرد. البته خود ایستوود در این زمینه می‌گوید که این ازدواج برای خیلی زود بود. حدوداً ۱۰ سال بعد و زمانی که وی در دادگاه برای طلاق مگی جانسون بود، به علت رابطه‌اش با روکسان تنس، پدر اولین فرزندش به نام کیمبر تنس می‌شود. البته ایستوود تا سال ۱۹۹۶ موضوع ان فرزند خود را تایید نکرد. کمی بعد که وی مجدداً با مگی جانسون (همسرش) آشتی کرده و وارد رابطه می‌شوند، دو فرزند دیگرش به نام‌های کیل و الیسون متولد می‌شوند. وی در تولد هیچکدام از این دو حضور نداشت. رابطه ایستوود با مگی الیسون خوب نبوده و این رابطه سرد در نهایت در سال ۱۹۸۴ با طلاق به پایان رسید.

وی سپس وارد رابطه‌ای با سوندرا لوک شد. این دو تقریباً به مدت ۱۴ سال با یکدیگر زندگی کردند. در سه سال پایانی این زندگی بود که ایستوود از یک مهماندار هواپیما نیز صاحب دو فرزند به نام‌های اسکات و کاترین شد. ماجرای این فرزندان نیز تا سال ۲۰۰۲ مخفی بود و در نهایت در این سال توسط ایستوود تایید شد. دخترش کاترین در سال ۲۰۰۴ و در مراسم جایزه گلدن گلوب برای فیلم دختر میلیون دلاری حضور داشت.

رابطه بعدی وی با فرانسیس فیشر بود. این دو پیش‌تر در زمان فیلم‌برداری فیلم کادیلاک صورتی با هم آشنا شده بودند و یک دختر به نام فرانچسکا دارند. ایستوود به همراه فیشر در فیلم نابخشوده ظاهر شده. اگرچه که رابطه‌ی آنها در ۱۹۹۵ به پایان رسید، ولی این دو به شکل دوستانه بازهم با هم در ارتباط بودند و در فیلم گناه حقیقی (۱۹۹۹) باز هم در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداختند.

در یکی از آخرین رابطه‌های ایستوود، او با دینا رویز، گزارشگر اخبار تلویزیونی ازدواج کرد. این دو در سال ۱۹۹۳ و در یک مصاحبه با هم آشنا شده بودند. این زوج در سال ۱۹۹۶ و زمانی که ایستوود با برگزاری یک مراسم خصوصی در منزلش در لاس‌وگاس وی را شگفت‌زده کرد با هم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج یک دختر به نام مگی است.

در اوت ۲۰۱۳ دینا اعلام کرد که وی و همسرش مدتی است جدای از یکدیگر زندگی می‌کنند. در ماه اکتبر همان سال نیز وی درخواست طلاق از ایستوود را کرد. او همچنین درخواست حضانت کامل دخترشان مگی را دارد. در همین حال، گفته می‌شود ایستوود هم‌اکنون وارد رابطه‌ای با یک زن استرالیایی به نام اریکا فیشر شده است.
تفریحات

اگرچه که در بیشتر فیلم‌ها ایستوود در حال سیگار کشیدن است، اما در زندگی واقعی وی هیچوقت سیگار نمی‌کشد و بسیار به تغذیه و سلامت بدنی‌اش اهمیت می‌دهد.

وی مالک یک هتل و رستوران است.

ایتسوود از طرفداران ورزش گلف است و بیشتر علاقه به انجام این ورزش دارد. وی هم‌چنین مجوز خلبانی داشته و عمدتاً برای رهایی از ترافیک، با هلیکوپتر خود به استودیوها می‌رود.

در ۵ فوریه ۲۰۱۴ ایستوود موفق به نجات یک فرد از مرگ شد. این مرد در حال خفگی بود که ایستوود توانست جای وی را نجات دهد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۹۳ و ۱۹۹۸- استیون آلن اسپیلبرگ - Steven Allan Spielberg




  • زاده ۱۸ دسامبر ۱۹۴۶سینسیناتی، ایالت اوهایو
  • ملیت آمریکایی
  • همسر ایمی آیروینگ (١٩٨٥-١٩٨٩)کیت کاپشاو (١٩٩١ تاکنون)
  • فرزندان ۶

استیون آلن اسپیلبرگ (به انگلیسی: Steven Allan Spielberg; زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۴۶) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی، برنده ۳ جایزه اسکار و یکی از موفقترین کارگردانان تاریخ سینما، هم در میان منتقدان و هم در بین مردم عادی است. با این حال بعضی از منتقدین او را نمونه فیلمسازان بلک‌باستر (اهمیت وجه تجاری بر وجه هنری) می‌دانند.[نیازمند منبع]
او از موفق‌ترین کارگردانان سینما در زمینه تجاری محسوب می‌شود که با فیلم‌های «آرواره‌ها» ( ١٩٧٥)، «ای.تی» ( ١٩٨٢) و «پارک ژوراسیک» ( ١٩٩٣) رکورد فروش سینمای جهان را شکست و هریک از این فیلم‌ها پرفروش‌ترین فیلم دوران خود بودند. مجموع فروش فیلم‌های ساخت اسپیلبرگ تاکنون به رقم چشم گیر ٨ / ٥ میلیارد دلار رسیده است و نشریه اقتصادی فوربس ثروت این فیلم‌ساز آمریکایی را بیش از ٣ میلیارد دلار برآورد کرده است.

او ابتدا فیلمهای حادثه‌ای می‌ساخت اما امروز او را به خاطر چالش هایش در ساخت فیلم هایی با مضامین هولوکاست، برده‌داری، جنگ و تروریسم می‌شناسند. نخستین فیلم بلند وی دوئل نام داشت که یک فیلم جاده ای می‌باشد. او اکنون موفقترین کارگردان سینما در زمینه تجاری است. او کارگردان و تهیه‌کننده موفقترین فیلم‌ها در گیشه سینما بوده است و کارگردانان بسیاری از او تأثیر پذیرفته‌اند. در سال ۲۰۰۴ از دید مجله پریمیر و دیگر نشریات او قدرتمندترین و پرنفوذترین شخص در صنعت سینما بوده است. و در پایان قرن بیستم مجله لایف او را پرنفوذترین شخص در این زمینه شناخت.

او شش بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین کارگردانی شده که دو بار برای فیلم‌های فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان برنده آن شده است. همچنین هشت فیلم او نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم شده‌اند و درحالی که تنها فیلم فهرست شیندلر برنده شده است.

وی در سال ۲۰۰۷ در مجلهٔ فوربز، مشهورترین مجله معرفی افراد، در لیست سالیانه قدرتمندترین شخصیت‌ها در رده دهم قرار داشت. همچنین به گزارش مجله فوربز در سال ۲۰۱۲ وی در رده دوم فهرست پر درآمدترین چهره‌های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد قرار گرفت. بخشی از این درآمد به لطف پخش دوباره ای.تی. موجود فرازمینی به مناسبت سی‌امین سالگرد ساخت آن و همین طور نمایش نسخه سه بعدی پارک ژوراسیک به مناسبت بیستمین سالگرد اکرانش بوده است. همچنین نمایش فیلم لینکلن در سال گذشته به جای گرفتن او در رده دوم این فهرست کمک کرده است. اسپیلبرگ سهمی از درآمد شهربازیهای کمپانی یونیورسال را نیز دارد. مدونا با حدود ۱۲۵ میلیون دلار درآمد در صدر این فهرست قرار گرفت.

اسپیببرگ در یک خانواده یهودی در سینسیناتی در اوهایو به دنیا آمد. مادرش لیا آلدر (نی پوسنر - ١٩٢٠) یک صاحب رستوران و پیانیست کنسرت و پدرش، آرنولد اسپیلبرگ (١٩١٧)، یک مهندس برق که در یک شرکت توسعه رایانه کار می‌کرد. او دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در شهر هدن، نیوجرسی جایی که اولین فیلم زندگیش را در یک تئاتر دید و همچنین سکاتزدیل، آریزونا که در طول نوجوانی‌اش یک فیلم آماتور ٨ میلی‌متری «ماجراجویی» با دوستان خود ساخت، سپری کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۹۴- رابرت زمه کیس - Robert Zemeckis




  • زاده ۱۴ مهٔ ۱۹۵۲ ‏(۶۲ سال)شیکاگو, ایلینوی
  • ملیت ایالات متحده آمریکا
  • زمینه فعالیت کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی فیلم
  • سال‌های فعالیت ۱۹۸۷ تا کنون
  • همسر مری الن تراینور ۲۰۰۰-۱۹۸۰-لزلی هاتر زمه کیس ۲۰۰۱-تاکنون

رابرت زمه کیس (به انگلیسی: Robert Zemeckis) (زاده ۱۴ می ۱۹۵۲) یک کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار است.

رابرت زمه کیس دوره کارگردانی اش را با دو فیلم کمدی آغاز کرد. (می خواهم دستت را بگیرم (۱۹۷۸) و ماشین‌های دست دوم (۱۹۸۰)-)

سپس فیلم Romancing the Stone را ساخت که برای او دروازه ای بود به سوی فیلم هایی که بعداً ساخت. فیلم‌های هیجانی و تخیلی.

دومین فیلم او در زمینه ماجرایی سه گانه بازگشت به آینده هستند.(بازگشت به آینده : قسمت اول (۱۹۸۵) بازگشت به آینده : قسمت دوم (۱۹۸۹) و بازگشت به آینده : قسمت سوم (۱۹۹۰) )

بعد از فیلم فانتزی مرگ از اینجا می آید (۱۹۹۲) زمه کیس موفق‌ترین فیلم خود فارست گامپ را با بازی تام هنکس ساخت که در سال ۱۹۹۴ از دو رقیب قدرتمند خود (فیلم‌های پالپ فیکشن از کوئنتین تارانتینو و فیلم رستگاری از شاوشنگ از فرانک دارابونت) جلو زد و شش جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی را نصیب زمه کیس کرد.

بعد از این فیلم فارست گامپ، زمه کیس از تام هنکس در دو پروژه دیگر دورافتاده (۲۰۰۰) و قطار قطبی (۲۰۰۵) استفاده کرد.

آخرین اثر زمکیس، فیلم پرواز با بازی دنزل واشنگتن است که در سال ۲۰۱۲ اکران شده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۱۹۹۵-مل گیبسون - Mel Gibson




  • نام اصلی مل کالم کیل جرارد گیبسون
  • زمینه فعالیت کارگردان، بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده
  • تولد ۳ ژانویهٔ ۱۹۵۶ ‏(۵۸ سال)پیکسکیل، نیویورک، ایالات متحده
  • والدین پدر هاتون گیبسون-مادر آنه ریلی گیبسون
  • ملیت آمریکایی
  • سال‌های فعالیت ۱۹۷۶ تاکنون
  • همسر(ها) رابین مور ۱۹۸۰ تاکنون

مل کالم کیل جرارد گیبسون (به انگلیسی: Mel Colm-Cille Gerard Gibson) (زاده ۳ ژانویه ۱۹۵۶) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده استرالیایی-آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۵ میلادی، برای فیلم شجاع‌دل موفق به دریافت دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و اسکار بهترین فیلم از سوی آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک شد. مل گیبسون علاوه بر حرفه بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و دوبلور نیز می‌باشد.

از آثار شاخص وی می‌توان به فیلم‌های شجاع‌دل، مصائب مسیح و آپوکالیپتو اشاره کرد.

مل گیبسون در پیکسکیل، نیویورک ساعت ۴:۴۵ بعداز ظهر روز سوم ژانویه سال ۱۹۵۶ متولد شد. قد او ۱۸۰ سانتی‌متر می‌باشد. ملیت او آمریکایی است اما داری اصلیتی استرالیایی می‌باشد. مذهب وی کاتولیک، یکی از شاخه‌های دین مسیحیت می‌باشد.

او در خانواده‌ای کاتولیک به دنیا آمد و رشد کرد و دومین پسر هاتون و آن گیبسون است. پدرش هاتون گیبسون متولد ۲۶ اوت ۱۹۱۸ است و یک سوزنبان قطار بود و از تبار استرالیایی می‌باشد و مادرش آن ریلی ایرلندی-امریکایی بود که در دسامبر ۱۹۹۰ فوت کرد. او ششمین بچه از یازده بچه هوتان گیبسون و آنه ریلی گیبسون می‌باشد. مادربزرگ او (از طرف پدری) یک خواننده اپرا بود که اوا میلوت (۱۸۷۵-۱۹۲۰) نام داشت.

اسم کوچک مل گیبسون از یکی از قدیسان ایرلندی قرن پنجم به نام مل گرفته شده‌است. و اسم دوم او کالم کیل از نام قدیس ایرلندی دیگری گرفته شده و همچنین نام کلیسایی در کانتی لانگفورد ایرلند، جایی که مادر مل گیبسون به دنیا آمده و بزرگ شده‌است می‌باشد. مادر مل گیبسون ملیتی ایرلندی دارد و بنابر این مل نیز دوملیتی ایرلندی- آمریکایی است.

مل به همراه خانواده‌اش در چهاردهم فوریه سال ۱۹۶۸ یعنی در سن دوازده سالگی وقتی که پدرش مبلغ ۱۴۵۰۰۰ دلار از راه آهن مرکزی نیویورک به خاطر آسیبی که در کار برای او پیش آمده بود گرفت به سیدنی استرالیا رفتند و بعد در آنجا او به تحصیل در رشتهٔ بازیگری در موسسه هنرهای دراماتیک استرالیا پرداخت. رفتن هاتون گیبسون و خانواده‌اش به سرزمین مادری او یعنی استرالیا به خاطر دلایل مختلف از جمله قرار نگرفتن پسران در لیست سربازان جنگ ویتنام و همچنین دلایل اقتصادی بود.

مل گیبسون پنج برادر دارد که یکی از آن‌ها که از خودش کوچکتر است دونال گیبسون است که متولد ۱۳ فوریه ۱۹۵۸ است و بازیگر می‌باشد و دیگر برادرهای او کوین و اندرو می‌باشند و او همچنین دو برادر دیگر به نام‌های دنیل و کریستوفر دارد که دوقلو هستند. مل گیبسون علاوه بر پنج برادر خود پنج خواهر به نام‌های پاتریسیا و شیلا و مری بریجت و مارا و آنه نیز دارد.

گیبسون در ۷ ژوئن سال ۱۹۸۰ با رابین مور که دستیار یک دندانپزشک بود ازدواج کرد و و صاحب هفت بچه که یک دختر به نام هنا که متولد سال ۱۹۸۰ و شش پسر که به ترتیب ادوارد و کریستین که متولد سال ۱۹۸۲ و دوقلو می‌باشند و بعد از آن‌ها ویلی متولد سال ۱۹۸۵ و لوئیس متولد سال ۱۹۸۸ و میلو متولد سال ۱۹۹۰ و هفتمین فرزند یا به عبارتی آخرین فرزند تامی است که متولد سال ۱۹۹۹ می‌باشد و هم اکنون با ۱۱ سال سن کوچکترین فرزند و پسر مل گیبسون است. او علاوه بر هفت فرزند خود دارای دو نوه می‌باشد. تنها دختر او هنا که بزرگترین فرزند اوست در ۱۷ سپتامبر ۲۰۰۶ با کنی وین شفرد که گیتاریست می‌باشد با برگزاری مراسمی در کلیسای شخصی مل گیبسون عروسی کرد که این کلیسا در ملک او در مالیبو کالیفرنیا واقع شده‌است. این زوج در سال ۲۰۰۵ با هم نامزد شده بودند.

بنا بر گفته برخی منابع رابین مور بعد از چیزی حدود ۳۰ سال زندگی مشترک به خاطر دلایلی خواهان جدایی از مل گیبسون است و تقاضای طلاق کرده‌است و مل گیبسون که به نوعی به خاطر این اتفاق غافلگیر شده و تعجب کرده‌است پس از تقاضای طلاق همسرش از دادگاه و در واکنش به این عمل او با زنی به نام، اوکسانا گریگوریوا (Oksana Grigorieva) که چهل سال دارد و روسی می‌باشد، در مراسم اکران فیلم ریشه مردان ایکس: ولورین در شهر لس آنجلس ظاهر شد. البته این رابطه خیلی طول نکشید و پس از مدت کوتاهی در همین اواخر از او جدا شده و دوباره به همسر قبلی اش رابین مور نزدیک تر شده‌است و بر اساس گفته بعضی منابع قرار است که با همسرش به استرالیا برود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 20 از 78:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA