انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 44 از 78:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
۲۰۰۱-جیمز برودبنت - James Broadbent




  • نام اصلی جیمز برودبنت
  • زمینه فعالیت سینما، تلویزیون و تئاتر
  • تولد ۲۴ مهٔ ۱۹۴۹ ‏
  • لینکلن , انگلستان
  • ملیت انگلیسی
  • پیشه بازیگر
  • سال‌های فعالیت ۱۹۷۲–تاکنون
  • همسر(ها) آناستازیا لاویس (۱۹۸۷-تاکنون)

جیمز برودبنت (به انگلیسی: James Broadbent) (زاده ۲۴ می۱۹۴۲) بازیگر انگلیسی سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. وی در سال ۲۰۰۱ برای بازی در فیلم آیریس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی همچنین بازیگر نقش هوریس اسلاگهورن در مجموعه فیلم‌های هری پاتر است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۲۰۰۲-کریس کوپر - Chris Cooper




  • زمینه فعالیت سینما
  • تولد ۹ ژوئیه ۱۹۵۱
  • ملیت ایالات متحده آمریکا
  • پیشه بازیگر

کریس کوپر (به انگلیسی: Chris Cooper) (زاده ۹ ژوئیه ۱۹۵۱) بازیگر آمریکایی است.از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم هویت بورن اشاره کرد.وی در سال ۲۰۰۲ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
۲۰۰۳-تیم رابینز-Tim Robbins




  • نام اصلی تیموتی فرانسیس رابینز
  • تولد ۱۶ اکتبر ۱۹۵۸ ‏
  • وست کوینا، کالیفرنیا
  • ملیت آمریکایی
  • پیشه بازیگر، تهیه کننده، فیلم‌نامه نویس، کارگردان، تهیه‌کننده، فعال اجتماعی و موسیقیدان
  • سال‌های فعالیت تاکنون-۱۹۷۹
  • همسر(ها) سوزان ساراندون (۲۰۰۹-۱۹۸۸)

تیموتی فرانسیس رابینز (انگلیسی: Timothy Francis Robbins) (زاده ۱۶ اکتبر ۱۹۵۸) بازیگر برندهٔ جایزهٔ اسکار و همچنین فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده، فعال اجتماعی و موسیقیدان آمریکایی است.

او برای مدتی طولانی شریک زندگی سوزان ساراندون بوده است. بیشتر او را به خاطر نقش‌هایش در Bull Durham، رستگاری از شاوشنگ (به انگلیسی: The Shawshank Redemption) و نقش «Dave Boyle» در فیلم رودخانه میستیک (به انگلیسی: Mystic River) که به خاطرش جایزهٔ بهترین بازیگر مکمل را گرفت می‌شناسند .

او در وست کوینا در ایالت کالیفرنیا متولد و در نیویورک سیتی بزرگ شد. فرزند Mary Robbins (بازیگر) Gilbert Lee Robbins (خوانندهٔ سبک Folk). تیم در ۱۲ سالگی تئاتر را در دبیرستان Stuyvesant شروع کرد و بعد از گذراندن ۲ سال در دانشگاه SUNY Plattsburgh به کالیفرنیا برگشت تا تحصیلاتش را در UCLA Film School ادامه دهد.


رابینز بازیگری را در تئاتر Theater for the New City آغاز کرد و بعد از فارغ التحصیلی گروه تئاتر Actors' Gang را به همراهی دوستانش از جمله جان کیوساک (به انگلیسی: John Paul Cusack) برپا کرد. کار در تلویزیون را با بازی در نقش‌های کوتاهی در چند قسمت از سریال‌های St. Elsewhere, Moonlighting, Gunfight at the So-So Corral آغاز کرد تا اینکه به صورت ناگهانی در نقش Nuke در Bull Durham بازی کرد و تمام توجه‌ها رو به سوی خود جلب کرد. او جایزه بهترین بازیگر را از جشنواره فیلم کن به خاطر بازی در فیلم The Player دریافت کرد و سپس در فیلم تحسین شدهٔ The Shawshank Redemption در کنار مورگان فریمن که براساس داستان کوتاهی از استیون کینگ نوشته شده بود نفش آفرینی کرد.

اوهمچنین نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی چند کار با موضوعات قوی اجتماعی را انجام داده است که از آن جمله می‌توان به Dead Man Walking 1995 اشاره کرد که او را نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردان کرد. او انواع نقش از جمله نقش تروریست در فیلمهای Arlington Road و Antitrust و بازی در فیلم‌های کمیک The Hudsucker Proxy, Nothing to Lose و High Fidelity را انجام داده است. او همچنین کار خود را به عنوان بازیگر و کارگردان در Actors' Gang ادامه داد.

تیم در سال ۲۰۰۳ به خاطر ایفای نقش در فیلم Mystic River در نقش مردی که در بچگی مورد کودک آزاری قرار گرفته بود برنده بهترین نقش مکمل مرد از اسکار شد. او در سال ۲۰۰۵ جایزه مرد سال را از Pudding Pot Award از دانشگاه هاروارد دریافت کرد. رابینز همچنین در سال ۲۰۱۰ آلبومی از کارهای خود در طول ۲۵ سال کار به نام Tim Robbins & The Rogues Gallery Band ارائه کرد.


رابینز از سال ۱۹۸۸ تا سال ۲۰۰۹ همسر سوزان ساراندون بود. حاصل این ازدواج ۲ فرزند به نام‌های John "Jack" Henry و Miles Guthrie بود. او از فعالان شدید عرصهٔ سیاسی آمریکا و از مخالفان سرسخت جورج دبلیو بوش و جنگ عراق بود تا جایی که پانزدهمین سالگرد فیلم Bull Durham در سالن افتخارات از طرف Petroskey Dale Petroskey کنسل شد او عقیده داشت که اظهارات رابینز باعث پایین آوردن جایگاه آمریکا می‌شد و سربازان رو در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهد. از نظر رابینز کوین کاستنر, کلینت ایستوود و Jack Valenti تنها کسانی هستند که در صنعت هالیوود به خاطر آزادی بیان ایستادن و اظهار داشت که با وجود اختلافات دیدگاهی می‌توان نقاط مشترکی رو در هر سطحی از اختلافات پیدا کرد. تیم از طرفداران سرسخت بیسبال و هاکیست. خود او با ۱٫۹۵ سانتی متر قد بلند قامت ترین برنده اسکار شناخته می‌شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
۲۰۰۴-مورگان فریمن- Morgan Freeman




  • تولد ۱ ژوئن ۱۹۳۷
  • ممفیس، تنسی
  • ملیت ایالات متحده آمریکا
  • پیشه بازیگر و کارگردان
  • سال‌های فعالیت ۱۹۶۴ تاکنون

مورگان فریمن (به انگلیسی: Morgan Freeman) (زادهٔ ۱ ژوئن ۱۹۳۷) بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار است. وی در فیلم‌های مشهور و پرفروش بسیار بازی کرده که از ان جمله می‌توان به رستگاری در شاوشنک، دختر میلیون دلاری، نابخشوده، بروس قدرتمند و سری‌های جدید مجموعه فیلم‌های بتمن اشاره نمود.

فریمن بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده و همچنین وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ است.

فریمن متولد ممفیس در ایالت تنسی است. او فرزند میم، معلم، و مورگان، آرایشگر است. او ۳ خواهر و برادر دیگر نیز دارد. همچنین طبق آزمایش دی‌ان‌ای از وی مشخص شد اجداد وی به نیجریه برمی‌گردد.

در سن ۹ سالگی فریمن با داشتن نقش‌های اصلی نمایش در مدرسه خود تقریباً دوران بازیگری خود را نیز شروع کرد. وی در ۱۲ سالگی در همین زمینه در یک مسابقه نمایشی نیز برنده شد و چند اجرای برنامه در رادیو را نیز بر عهده داشت. فریمن بورسیه دانشگاه ایالتی جکسون را که در زمینه بازیگری به وی اعطا شده بود را نپذیرفت و بجایش شروع به خدمت در نیروی هوایی آمریکا به عنوان متخصص راداری کرد.

فریمن در ۴ اوت ۲۰۰۸ در یک تصادف نزدیک رولویل (در می‌سی‌سی‌پی) زخمی شد. خودرویی که می‌راند، یک نیسان ماکسیما مدل ۱۹۹۷ بود که از بزرگ‌راه بیرون رفته و چندبار دور خود چرخید. او و مسافرش که یک زن بود، توسط ابزار نجات هیدرولیک نجات داده شدند.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۲۰۰۵-جرج کلونی - George Clooney




  • نام اصلی جرج تیموتی کلونی
  • تولد ۶ مهٔ ۱۹۶۱ ‏
  • لکسینگتون، کنتاکی
  • ملیت پرچم ایالات متحده آمریکا آمریکایی
  • پیشه بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده
  • سال‌های فعالیت ۱۹۷۸-تاکنون
  • همسر(ها) تالیا بالسام (۱۹۹۳ - ۱۹۸۹)
  • أمل علم الدين (۲۰۱۴ - تاکنون)
  • شریک(های)زندگی استیسی کیبلر (۲۰۱۱ - ۲۰۱۳)

جرج تیموتی کلونی (به انگلیسی: George Timothy Clooney) (زادهٔ ۶ مه، ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

جرج کلونی در سال ۲۰۰۵ برای فیلم سیریانا جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳ موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلم را، برای تهیه‌کنندگی فیلم آرگو دریافت نماید. وی تنها کسی است، که موفق شده تابه‌حال در ۶ رده مختلف، برنده جایزه اسکار شود!

جرج تیموتی کلونی، در سال ۱۹۶۱ در شهر لکزینگتون، کنتاکی ایالات متحده آمریکا و در خانواده‌ای مشهور، در زمینه تجارت و هنر، چشم به جهان گشود.

پدرش، نیک کلونی، مجری رادیو و تلویزیون بود. دوران دبستان و دبیرستان خود را، در لکزینگتون گذراند و برای تحصیلات دانشگاهی به شمال کنتاکی رفت. وی علاقه زیادی به درس و تحصیل نداشت.

کلونی، در سال ۱۹۷۹ وارد دانشگاه شمال کنتاکی شد و شروع به تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری نمود. وی در سال ۱۹۸۱ به یک‌باره دانشگاه را رها کرد. سال بعد به‌منظور تکمیل تحصیلات، وارد دانشگاه سینسینتی شد، که باز هم موفق به دریافت مدرک نشد!

پس از رها کردن دانشگاه، توسط پدرش؛ نیک کلونی به کار گویندگی در شبکه تلویزیونی ای‌ام‌سی مشغول شد، که اولین کارش محسوب می‌شد. در همان سال همچنین پسرخاله‌اش؛ میکل فریر نیز به‌منظور تهیه‌کنندگی فیلم کوتاهی، درباره اسب‌های مسابقه‌ای به شهر لکسینگتون رفته بود، که در این فیلم، به جرج هم نقش کوچکی داد.

به این ترتیب جرج کلونی، وارد عرصه بازیگری شد و با ایفای نقش هر چند کوچک، استعداد خود را در این زمینه نشان داد. از سویی دیگر با کار در تلویزیون، توانست راه خود را در رشته بازیگری باز کند و اولین نقش خود را در سریال تلویزیونی اتاق اورژانس، که از برنامه‌های پربیننده تلویزیون آمریکا بود، اجرا کرد و مورد توجه همگان قرار گرفت.

وی در سال ۱۹۸۲ راهی لس‌آنجلس شد، اما یک سال بیکار بود. اولین کار رسمی او در لس آنجلس، کار در شرکت تجاری ژاپنی پاناسونیک بود.

در سال ۱۹۸۴ جرج کار سینما را با اجرای نقشی کم‌اهمیت در فیلمی بازی کرد، که حتی به مرحله پخش نرسید! اما توجه تهیه‌کنندگان را به خود جلب کرد.

او دلسرد نشد، بلکه به بازی در فیلم‌های سینمایی علاقه‌مند شده بود و احساس می‌کرد، اگر پا در این عرصه بگذارد، به موفقیت دست می‌یابد. او با قیافه‌ای جدی، مصمم و سبک خاصی که داشت، نظر کارگردانان را به خود جلب کرد.

او در فیلم‌های یک روز خوب با خارج از دید در کنار جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۸، از طلوع تا غروب، ای برادر کجایی و طوفان کامل که عمومأ فیلم‌هایی اکشن بودند، او را به بالاترین درجات موفقیت و شهرت رساند. در سال ۲۰۰۰ به عنوان یک هنرپیشه فعال در هالیوود معرفی شد.

کلونی در سال ۱۹۹۰ با تالیا بالسام ازدواج کرد، که پس از ۳ سال از هم جدا شد. وی لعلام کرده که هیچگاه ازدواج نخواهد کرد...!

از سال ۱۹۸۴ تا سال ۱۹۹۵ بیشتر فعالیت‌های جرج کلونی در زمینهٔ بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بوده است.


جرج کلونی یک ایرلندی-آمریکایی و متولد لکزینگتون در ایالت کنتکاکی در ایالات متحده است. پدربزرگ وی، نیکلاس کلونی، به همراه خانواده‌اش، از ایرلند به ایالات متحده مهاجرت کرده است. مادر وی نینا بروس، مدل و ملکه زیبایی سابق آمریکایی و پدرش نیک کلونی، یک روزنامه نگار و مجری تلویزیون و سیاستمدار آمریکایی می‌باشد.

جرج کلونی یک بار ازدواج کرده‌است و همسر او هنرپیشه آمریکایی تالیا بالسام بود. وی هم‌چنین یک رابطه پیوسته/گسسته پنج‌ساله با مدل بریتانیایی لیزا اسنودان داشت. او تصمیم دارد با امل علم الدین (ظاهرا پیرو فرقه دروز) ازدواج کند. کلونی خود، مسیحی و از پیروان کلیسای کاتولیک رم می‌باشد.


در ۱۸ ژانویه ۲۰۰۸، سازمان ملل متحد جرج کلونی را عنوان یکی از سفیران صلح خود برگزید.

وی تلاش‌های بشردوستانه گوناگونی نیز انجام می‌دهد از جمله کوشش برای چاره‌یابی نزاع دارفور، گردآوری پول برای قربانیان زمین‌لرزهٔ ۲۰۱۰ هائیتی و ساخت فیلم‌های مستند هم‌چون «شن و اندوه» برای افزودن آگاهی در مورد بحران‌های جهانی.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۲۰۰۶-آلن آرکین- Alan Arkin




  • نام اصلی آلن وولف آرکین
  • تولد ۲۶ مارس ۱۹۳۴ ‏
  • بروکلین , نیویورک
  • ملیت آمریکا پرچم ایالات متحده آمریکا
  • پیشه بازیگر

آلن وولف آرکین (به انگلیسی: Alan Wolf Arkin) (زاده ۲۶ مارچ ۱۹۳۴) هنرپیشهٔ اهل آمریکا می‌باشد که نخستین فیلم وی آن منم (۱۹۶۲) است. وی در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۲۰۰۷-خاویر باردم-Javier Bardem




  • نام اصلی خاویر آنجل اِنسیناس باردِم
  • تولد ۱ مارس ۱۹۶۹
  • لاس پالماس، جزایر قناری
  • ملیت اسپانیایی
  • پیشه بازیگر
  • سال‌های فعالیت ۱۹۹۰ تا کنون
  • همسر(ها) پنلوپه کروز

خاویر آنگل اِنسیناس باردِم (به اسپانیایی: Javier Ángel Encinas Bardem) (زاده ۱ مارس ۱۹۶۹ در لاس پالماس جزایر قناری) از برندگان جایزهٔ اسکار است. او یکی از موفق‌ترین بازیگران غیرآمریکایی دهه اخیر است.

خاویر در جزایر قناری به دنیا آمد. مادر وی پیلار باردم، یک بازیگر و پدرش خوزه کارلوس انسیناس یک تاجر بود. والدین باردم اندکی پس از تولد وی از یکدیگر جدا شدند. مادرش وی را به تنهایی بزرگ کرد. باردم از نسل یک خانوادهٔ سینمایی است. پدربزرگش رافائل باردم و مادربزرگش ماتیلد مونز سامپدرو هر دو از پیشروان سینمای اسپانیا بودند. برادر و خواهر وی، کارلوس و مونیکا، نیز بازیگر هستند. باردم توسط مادربزرگش طبق تعلیمات کاتولیکی پرورش یافت. خانوادهٔ او همچنین دستی هم در سیاست داشته‌اند؛ دایی او، خوان آنتونیو، به خاطر فیلمهای ضد فاشیستی توسط ژنرال فرانکو به زندان افکنده شد.

وی در کودکی در محیطی هنری پرورش یافت و اغلب در تئاترها یا صحنه‌های فیلمبرداری به سر می‌برد. علی‌رغم پیش‌زمینهٔ خانوادگی غنی اش، باردم گمان نمی‌برد که بخواهد در این پیشهٔ خانوادگی، یعنی سینما، کار کند. در واقع علاقهٔ نخستین او نقاشی بود. او به مدت ۴ سال برای تحصیل نقاشی در مادرید زندگی کرد. برای تأمین مخارج تحصیل در رشتهٔ نقاشی شروع به بازی در نقشهای کوتاه کرد اما پس از مدتی به این دلیل که خود را نقاش خوبی نمی‌دانست رشتهٔ نقاشی را رها کرد و به بازی در نقشهای کوتاه ادامه داد. وی اعتراف کرده که در طول دوران سرگردانی‌اش برای یک روز به عنوان رقاص استریپ‌تیز تیز کار کرده‌است.


باردم در سن ۲۰ سالگی اولین نقش بزرگ خود را در سال‌های لولو به دست آورد که در آن با مادرش پیلار باردم همبازی بود. بیگاس لونا کارگردان فیلم سالهای لولو، اینقدر تحت تأثیر کار او قرار گرفت که نقش رائول در فیلم خامون خامون را به او واگذار کرد. باردم در سال ۱۹۹۲ با نقشش در "خامون خامون" به شهرت رسید. او در این فیلم نقش یک مدل لباس زیر که گاوباز هم هست را به عهده داشت و در همین فیلم بود که برای بار اول با همسر آینده‌اش پنلوپه کروز ملاقات کرد و همبازی شد. کروز در آن زمان دختر نوجوانی بیش نبود. فیلم به موفقیت جهانی دست پیدا کرد و بعد از آن باردم بار دیگر در سال ۱۹۹۳ با لونا همکاری کرد و در فیلم " توپهای طلایی" به ایفای نقش پرداخت.

در آن زمان نیز باردم در حال بدست آوردن جایگاهی در کشورهای انگلیسی زبان بود. در سال ۱۹۹۷، زمانی که او ۲۷ ساله بود، جان مالکوویچ برای یک نقش به زبان انگلیسی به سراغ وی رفت که باردم به دلیل ضعف زبان انگلیسی‌اش آن را رد کرد. در همان سال وی اولین نقش انگلیسی زبانش را در فیلمی از الکس دِ لا ایگلسیا با نام "Perdita Durango" که در آمریکا با نام "رقص با شیطان" پخش شد به عهده گرفت که در آن نقش یک دزد بانک را داشت. پس از درخشش در چندین فیلم اسپانیایی زبان، در سال ۲۰۰۰ باردم با فیلم پیش از آنکه شب برسد برای خود اعتبار جهانی کسب کرد. او در این فیلم نقش شاعر کوبایی رینالدو آرناس را بر عهده داشت. وی برای این فیلم نامزد جایزهٔ اسکار و گلدن گلوب شد.

در سال ۲۰۰۴ باردم جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم ونیز برای فیلم دریای درون دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۶ او در کنار ناتالی پورتمن در فیلم ارواح گویا درخشید. سپس در سال ۲۰۰۷ در دو فیلم جایی برای پیرمردها نیست و عشق در سالهای وبا بازی کرد که برای اولی برندهٔ جایزهٔ اسکار، گلدن گلوب و بفتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

فرانسیس فورد کاپولا او را وارث بر حق بازیگرانی چون آل پاچینو، جک نیکلسون و رابرت دنیرو نامید.

در سال ۲۰۰۸ وی با پنه لوپه کروز و اسکارلت جوهانسون در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا بازی کرد که توسط وودی آلن کارگردانی شده بود. در سال ۲۰۱۰ وی جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بیوتیفول از جشنوارهٔ کن دریافت کرد. او برای "بیوتیفول" نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آکادمی اسکار دریافت کرد و اولین بازیگر اسپانیایی تاریخ شد که توانسته نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شود. او همچنین پنجمین جایزهٔ "گویا" ی خود را برای "بیوتیفول" دریافت کرد و آن را به همسرش پنه لوپه کروز و پسرش "لئو" تقدیم کرد. در همین زمان نقشِ رونالد دیشِین "اسلحه به دست" در اقتباس ران هاوارد از مجموعه رمانهای "برجهای تاریک" استیفن کینگ به او پیشنهاد شد. اگر او این قرارداد را امضا میکرد باید در سریال تلویزیونیِ این مجموعه همین نقش را به عهده میگرفت. سپس نقشِ رائول سیلوا در فیلم جدید جیمز باند "آسمان فرو میریزد" به او پیشنهاد شد. از آنجایی که کمپانی یونیورسال ریسک ساخت فیلم و مجموعه از روی سری رمان 7 تایی استیفن کینگ را نپذیرفت، بعد از چند ماه باردم در مصاحبه ای با کریستین امان پور رسماً اعلام کرد که نقش رائول سیلوا در فیلم جیمز باند را میپذیرد. در هشتم نوامبر سال 2012، باردم دو هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین ستاره ی پیاده‌رو شهرت هالیوود را به خود اختصاص داد. ستاره ی او درست در مقابل سالنِ "ال کاپیتان" (El Capitan Theatre) قرار دارد. در فیلم " پسرانِ ابرها: آخرین کلونی" او رنج و درد مردمان ساکن صحرای آفریقا در کمپهای فراریان به تصویر کشید. وی رسماً از سازمان ملل متحد به خاطر اینکه برای این مردم کاری نمی‌کند گله کرد.

خاویر باردم خداناباور است.در سال ۲۰۰۷ باردم رابطه‌ای نسبتاً مخفیانه را با پنلوپه کروز، همبازیش در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا، آغاز کرد. هر دوی آنها به شدت محافظه کار بودند و دربارهٔ زندگی شخصی خود صحبت نمی‌کردند. براساس گزارش آسوشیتدپرس، باردم و کروز در ژوئیه سال ۲۰۱۰ در باهاما با یکدیگر ازدواج کردند.

در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۱، سه روز پیش از اینکه باردم سومین نامزدی اسکار خود را برای فیلم بیوتیفول دریافت کند، پنلوپه کروز پسری به دنیا آورد که براساس خبرها او را لئوناردو انسیناس کروز نام نهادند. در ماه فوریه سال ۲۰۱۳، گزارش شد که پنلوپه کروز فرزند دوم این زوج را به دنیا آورده است. بر طبق اخبار فرزند دوم این زوج دختریست که او را لونا انسیناس کروز نامگذاری کرده اند. گرچه این خبر توسط اعضای خانواده ی باردم-کروز و یا سخنگویان این دو بازیگر تأیید نشده است. زوج باردم- کروز درباره ی زندگی شخصیشان بسیار رازنگهدار هستند و به هیچ عنوان جزئیات زندگیشان را با رسانه ها در میان نمی‌گذارند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۲۰۰۸-هیت لجر- Heath Ledger




  • زمینه فعالیت بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان
  • تولد ۴ آوریل ۱۹۷۹
  • پرث، غرب استرالیا
  • مرگ ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸ (۲۸ سال)
  • نیویورک، آمریکا
  • سال‌های فعالیت ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۸
  • شریک(های)زندگی میشل ویلیامز
  • فرزندان ماتیلدا لجر

هیت‌کلیف اندرو لجر (به انگلیسی: Heathcliff Andrew Ledger) ‏ (۴ آوریل، ۱۹۷۹ - ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸) بازیگر استرالیایی برندهٔ اسکار بود. او پس از بازی در نقش‌های تلویزیونی در دههٔ ۹۰، شروع به کار در هالیوود کرد و فیلم‌های او هم از لحاظ تجاری و هم از دید منتقدین با موفقیت رو به رو بودند.

او در شهر پرث در غرب استرالیا به دنیا آمد. مادر او «سلی لجر بل (رمشاو)» معلم زبان فرانسه و پدرش «کیم لجر» رانندهٔ اتومبیل‌های مسابقه‌ای و مهندس معدن بود. مادر او منسوب به کلن کمپبل است و پدرش نیز از خانواده‌ای می‌آید که در شهر پرث برای کارخانهٔ مهندسی‌شان معروف‌اند. نام هیت و خواهرش کیت، از روی نام شخصیت‌های اصلی کتاب بلندی‌های بادگیر -هیت‌کلیف و کاترین- اثر امیلی برونته برداشته شده‌است. هیت اولین تجربه‌های بازیگری‌اش را در ۱۰ سالگی در مدرسهٔ گیلدفورد در نقش پیتر پن تجربه کرد.

لجر در شانزده سالگی، امتحانات دیپلم دبیرستان را گذراند و از مدرسه بیرون آمد تا به دنبال بازیگری برود و به همراه دوستش تره‌ور دی‌کارلو، تا سیدنی با اتوموبیل رفتند. او حدود یک‌سال بعد به شهر خودش پرث برگشت تا در یک مجموعهٔ تلویزیونی به نام شیرین (۱۹۹۶) نقش یک دوچرخه‌سوار هم‌جنس‌گرا را بازی کند.

او در سال ۱۹۹۶، پیش از اولین فیلم‌بلند استرالیایی‌اش به نام سنگ‌سیاه، در یکی از محصولات کمپانی فاکس به نام غرش بازی کرد. در ۱۹۹۹، لجر بازیگر نقش اول فیلم کمدی-تین‌ایجری ۱۰ چیز تو که من ازشون بدم میاد شد و همچنین نقش اول فیلم استرالیایی تحسین‌شدهٔ دو دست بود.

در فاصلهٔ سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، لجر در فیلم‌های میهن پرست، ضیافت هیولا، قصهٔ یک شوالیه، چهار پر، ند کلی، فرمان، و برادران گریم نقش‌آفرینی کرد. در سال ۲۰۰۱، جایزهٔ ستارهٔ آیندهٔ شو وست را برای بازی در میهن پرست و به مناسبت اکران جهانی قصهٔ یک شوالیه به دست آورد و در سال ۲۰۰۳، یکی از مردان بازیگر سال استرالیا به انتخاب فصل‌نامهٔ آقایان استرالیایی (GQ Australia) شد.

بازی لجر در سال ۲۰۰۵ در نقش انیس دل‌مار در یکی از مهم‌ترین فیلم‌های آن سال، کوهستان بروکبک، جوایز و نامزدی‌های زیادی برای او به ارمغان آورد. جایزهٔ حلقهٔ منتقدان نیویورک، حلقهٔ منتقدان سن‌فرنسیسکو، و نامزدی اسکار در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه گلدن گلاب از آن جمله‌اند.

استفن هولدن، منتقد سینمایی نیویورک تایمز در نقد خود در مورد کوهستان بروکبک نوشت:

«آقای لجر و جیلنهال (همبازی هیت در کوهستان بروکبک) این قصهٔ عاشقانهٔ دردناک را قابل لمس می‌کنند. آقای لجر به شکل معجزه‌آسایی در زیر پوست شخصیت سفت و سخت خود در فیلم ناپدید می‌شود. بازی او به راحتی با بهترین بازی‌های مارلون براندو و شان پن برابری می‌کند.»

در نقدی دیگر در مجلهٔ رولینگ استون، پیتر ترورز می‌نویسد:

«بازی چشم‌گیر لجر یک معجزهٔ بازیگری است، انگار که او نقش را از درون خودش کنده باشد. لجر نه تنها می‌داند کاراکترش چطور راه‌می‌رود، حرف می‌زند و گوش می‌کند، بلکه حتی می‌داند که او چطور نفس می‌کشد. دیدن او که بوی پیراهن آویزان در کمد جک را فرو می‌برد، مثل فهمیدن درد از دست دادن عشق است.»

سال ۲۰۰۵، لجر در یک نسخهٔ داستانی از شخصیت جووانی کازانوا در مقابل سیه‌نا میلر بازی کرد. این فیلم یک کمدی رومانتیک بود که با برخوردهای متناقضی از جانب منتقدان رو به رو شد. در ۲۰۰۶ او از سوی آکادمی هنرهای تصویری اسکار برای عضویت دعوت شد و در ۲۰۰۷ نیز یکی از شش بازیگری بود که در فیلمی که با نام «من آن‌جا نیستم» از زندگی باب دیلن ساخته شد، نقش دیلن را ایفا کرد.

در سال ۲۰۰۸، لجر نقش هیولای معروف داستان‌های کمیک، «جوکر» در فیلم شوالیه تاریکی (دنباله‌ای بر فیلم بت‌من شروع می‌کند) را بازی کرد. در این فیلم او در مقابل کریستین بیل، هم‌بازی‌اش در فیلم من آن‌جا نیستم نقش‌آفرینی کرده‌است.

او قرار بود در فیلم تصورات دکتر پارناسوس در نقش تونی در مقابل تام ویتس و کریستوفر پلامر بازی کند. این فیلم در زمان مرگ لجر در مرحلهٔ پیش‌تولید بود.

همچنین هیت به همراهی الن اسکات، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ سوئدی، در حال کار بر روی اقتباسی از روی پیش‌مرگ ملکه اثر والتر تویس بود. این فیلم قرار بود اولین اثر سینمایی هیت در مقام کارگردان باشد.

لجر یک کمپانی ضبط و تهیهٔ موسیقی را با بن هارپر شریک بود. ویدیویی که برای هارپر ساخت نیز بخشی از این شراکت او در کمپانی بود.

هیت رابطهٔ پرتنشی با خبرنگارها و عکاس‌های مزاحم -پاپاراتزی‌ها- داشت. آن‌ها مدعی بودند که هیت در سال ۲۰۰۴ در سیدنی به یکی از آن‌ها تف و بعد هم حمله کرده بوده، که هیت این ادعا را تکذیب می‌کرد. در ژانویهٔ ۲۰۰۶ و در جریان مراسم افتتاحیهٔ کوهستان بروکبک، پاپاراتزی‌ها به عنوان انتقام، با تفنگ‌های آب‌پاش به هیت و میشل ویلیامز حمله کردند که این اتفاق باعث شد لجر خانه‌اش در سیدنی را به قیمت ۷ میلیون‌دلار استرالیایی بفروشد.

رسانه‌ها در مورد دیگری نیز با هیت مشکل داشتند. در جریان مراسم اهدای جوایز سالانهٔ بازیگران (S.A.G)، هنگامی که لجر به همراهی جیک جیلنهال بر روی صحنه رفت تا کلیپی از کوهستان بروکبک را معرفی کند، با خنده، طوری متن معرفی را خواند که بعداً این رفتارش از سوی لس‌آنجلس تایمز، به نوعی تمسخر همجنس‌گراها تعبیر شد. لجر بعداً اعلام کرد که این رفتارش صرفاً به علت اضطراب موجود در صحنه بوده، چون تنها چند دقیقه قبل از مراسم به او اعلام کرده بودند که باید جوایز را او اهدا کند و خطاب به روزنامه گفته بود «من متاسفم و به‌خاطر مضطرب‌بودن‌ام عذرخواهی می‌کنم!»

لجر یک بار دیگر زمانی از سوی خبرگزاری‌ها مورد سرزنش قرار گرفت که در مصاحبه‌ای گفته بود که کوهستان بروکبک در ویرجینیای غربی توقیف شده‌است، در حالی‌که حقیقت این‌طور نبود و فقط یک سینما چنین کاری کرده بود. همچنین او گفته بود که در ویرجینیای غربی تا دههٔ ۸۰، اعدام بدون محاکمه وجود داشته‌است. بنا بر ادعای مورخان، چنین چیزی صحیح نبوده و آخرین اعدام‌های از این دست در آمریکا به ۱۹۳۱ برمی‌گردند.

لجر همسر میشل ویلیامز، هم‌بازی‌اش در فیلم کوهستان بروکبک، بود. دختر آن‌ها به نام ماتیلدا رز در روز ۲۸ اکتبر ۲۰۰۵ به دنیا آمد و جیک جیلنهال و بیزی فیلیپس، پدرخوانده و مادرخواندهٔ ماتیلدا شدند.

در آگوست ۲۰۰۷، هفته‌نامهٔ آس ویکلی مدعی شد که هیت و میشل به علت وضعیت کاری پرمشغله‌شان از یکدیگر جدا شده‌اند. در آن زمان نه میشل و نه هیت این ادعا را تایید نکردند. در سپتامبر همان سال، پدر میشل در مصاحبه‌ای با سیدنی تلگراف تایید کرد که آن دو از هم جدا شده‌اند.

در روز ۲۲ ژانویهٔ ۲۰۰۸، پیکر هیت در آپارتمانش در طبقهٔ چهارم ساختمانی در خیابان ۴۲۱ بروم در محلهٔ سوهوی نیویورک پیدا شد بنابر گزارش پلیس، ترسا سولومون، خدمتکار خانه حدود ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به آپارتمان هیت می‌رود و وقتی حدود ساعت یک برای تعویض لامپ حمام به اتاق هیت وارد می‌شود، او را در حالی پیدا می‌کند که روی تخت رو به صورت دراز کشیده و پارچه‌ای سفید تا روی شانه‌اش بالا کشیده شده بوده و خروپف می‌کرده. حدود یک‌ساعت و نیم بعد ماساژور هیت به آپارتمان او می‌آید. تا ساعت ۳ هیت از اتاق بیرون نمی‌آید، و به همین علت ماساژور به موبایل هیت زنگ می‌زند و جوابی نمی‌گیرد. او سپس وارد اتاق هیت می‌شود و شروع به آماده کردن میز ماساژ و بعد هم سعی در بیدار کردن هیت می‌کند. بعد از آن با موبایل مری-کیت آلسن تماس می‌گیرد که شماره‌اش در دفتر تلفن موبایل هیت بوده‌است. مری-کیت می‌گوید که یکی از افراد محافظش را به آپارتمان خواهد فرستاد. بعد از این‌که ماساژور دوباره سعی در بیدار کردن هیت می‌کند، به اورژانس زنگ می‌زند. ماموران اورژانس اقدامات اولیه را انجام می‌دهند، ولی در ساعت ۳:۳۶ بعدازظهر، اعلام می‌کنند که هیت مُرده‌است.

پلیس گفته‌است که با وجود قرص‌هایی که در اتاق هیت پیدا کرده‌اند ولی هیچ نشانهٔ مشخصی که حاکی از خودکشی هیت باشد یافت نشده.

دو هفته پس از مرگ لجر، مرگ او تصادفی، و بر اثر مسمومیت شدید دارویی در نتیجهٔ مصرف هم‌زمان چندین نوع قرص ضداضطراب و مسکن و خواب‌آور اعلام شد. در گزارش مرکز پزشکی نیویورک آمده‌است که در خون لجر، مقادیری از مسکن‌های اکسیکودون (که در اکسیکونتین یافت می‌شود)، هیدروکودون (که در ویسودین یافت می‌شود) و ضداضطراب‌های دیازپام، تمازپام الپرزولام (که در والیوم و زاناکس و رستوریل وجود دارند) و دوکسیلامین پیدا شده‌است.»

خانوادهٔ لجر، همان روز در جلوی منزل مادر هیت در شهر پرث، نامه‌ای را در حضور خبرنگاران خواندند:

«ما، خانوادهٔ هیت، مرگ دردناک و زودهنگام فرزند و برادر عزیزمان و پدر ماتیلدا را تایید می‌کنیم. او در خوابی آرام در ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر در اتاقش توسط خدمتکار منزلش پیدا شده‌است. ما از همهٔ دوستان و مردم در همه‌جای دنیا تشکر می‌کنیم. هیت در طول زندگی کوتاهش بر مردم بسیاری تاثیر گذاشته‌است، ولی عدهٔ کمی بودند که او را واقعاً بشناسند. او مهربان و عاشق زندگی بود. در حال حاضر هم درخواست می‌کنیم که وضعیت ما را درک کنید و اجازه بدهید که در خلوت خودمان بتوانیم با این اتفاق کنار بیاییم.»

در واکنش به مرگ هیت، همسر سابقش میشل ویلیامز اعلام کرد که شنیدن این خبر برایش بسیار ناگوار بوده و هواپیمایی برای بازگشت از سوئد به آمریکا گرفته‌است. گفته شده که ویلیامز با شنیدن خبر مرگ هیت، شروع به گریه و فریاد کرده و این اتفاق تاثیر شدیدی بر او گذاشته. همچنین کوین راد، نخست‌وزیر استرالیا در واکنش به این خبر گفت «بسیار دردناک است که ما یکی از بهترین بازیگران کشورمان را در اوائل زندگی‌اش از دست دادیم»، نیکول کیدمن مرگ هیت را یک تراژدی نامید و با خانوادهٔ هیت ابراز همدردی کرد، و الن هورن، مدیر و رییس کمپانی برادران وارنر گفت «جامعهٔ هنر استعداد بسیار بزرگی را از دست داد. هیت بازیگری بزرگ و انسانی استثنایی بود.»

همکاران جیک جیلنهال سر صحنهٔ فیلم برادرها در نیومکزیکو گفته‌اند که او پس از شنیدن خبر مرگ هیت، تا مدتی گیج بوده و بعد هم بلافاصله برگشته و فقط مدتی بعد برای گرفتن یکی از صحنه‌ها دوباره به نیومکزیکو رفته. جیلنهال مدتی قبل در جریان فیلم‌برداری یکی از صحنه‌های همین فیلم که در زندان می‌گذشته، مثل زندانیانی که عکس عزیزانشان را به دیوار سلول می‌زنند، به عنوان شوخی عکس لجر را به دیوار زده بوده

هشت روز بعد از مرگ لجر، ویدیویی از او در اینترنت پخش شد که لجر را در حال استفاده از مواد مخدر نشان می‌دهد و لجر در این ویدیو می‌گوید که او بیست سال است که روزی پنج نخ حشیش مصرف می‌کند.در پی انتشار این ویدیو، دو برنامهٔ مشهور تلویزیونی در آمریکا این ویدیو را به قیمت ۲۰۰٬۰۰۰ دلار برای پخش خریدند، ولی بعداً اعلام کردند که در حمایت از هیت لجر و برای احترام به خانوادهٔ او، این ویدیو را در برنامهٔ خود پخش نخواهند کرد. گفته شده که سه بازیگر هم نسل لجر، یعنی اسکارلت یوهانسون، ناتالی پورتمن و جاش برولین در این تصمیم‌گیری نقش داشته‌اند و از نفوذ خود برای جلوگیری از پخش این ویدیو استفاده کرده‌اند.

گفته شده که میشل و هیت درگیری شدیدی بر سر مصرف هرویین، کوکایین و قرص با یکدیگر داشته‌اند و ویلیامز چندین بار لجر را به مراکز ترک اعتیاد برده بوده.

تری گیلیام کارگردان آخرین فیلم لجر به نام تصورات دکتر پارناسوس، برای این که قسمت‌های فیلمبرداری شده از هیت در فیلم باقی بماند و مجبور به حذف آن‌ها نشود، تصمیم گرفت که باقی‌ماندهٔ بازی‌های نقش او را به سه قسمت تقسیم کند و به سه بازیگر، یعنی جانی دپ، جود لاو و کالین فارل بسپارد. به این ترتیب هیت به علاوهٔ این سه بازیگر، در این فیلم مکمل نقش یکدیگر خواهند بود.

بنا بر وصیت‌نامهٔ هیت، همهٔ اموال او به والدین و سه خواهرش رسید و با این حال هنوز وضعیت بعضی از اموالی که در وصیت‌نامه نبوده‌اند، معلوم نیست.



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
۲۰۰۹و ۲۰۱۲-کریستوف والتس- Christoph Waltz




  • زمینه فعالیت سینما
  • تولد ۴ اکتبر ۱۹۵۶
  • وین، اتریش
  • ملیت اتریشی- آلمانی
  • پیشه بازیگر
  • سال‌های فعالیت ۱۹۷۷ - تاکنون
  • همسر(ها) جودیس هالست
  • فرزندان

کریستوف والتس (به آلمانی: Christoph Waltz) (متولد: ۴ اکتبر ۱۹۵۶) بازیگر اتریشی - آلمانی است. در سطح جهانی وی به خاطر همکاریش با فیلمساز مطرح آمریکایی، کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود. وی بخاطر ایفای نقش هانس لاندا در فیلم حرامزاده‌های لعنتی و نقش دکتر کینگ شولتز در فیلم جنگوی آزادشده مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. برای هر کدام از این دو نقش، وی یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین نقش مکمل مرد دریافت کرده است. همچنین، والتس جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره فیلم کن برای نقش لاندا از آن خود کرد.

کریستوف والتس در شهر وین به دنیا آمده است. پدرش، جوهانس والتز، متولد آلمان و مادرش، الیزابت اوربانکیک، متولد اتریش، هر دو طراحان لباس بودند. پدربزرگ مادریش، رادولف ون اوربن، روانشناس و روانپزشک بود و کتاب کمال سکس و شادی زناشویی نوشته اوست.

والتس در دانشکده Max Reinhardt Seminar در وین بازیگری خواند و همچنین در موسسه فیلم و تئاتر لی استراسبرگ در نیویورک حاضر شد. در سال ٢٠٠٠، اولین تجربه کارگردانیش را با کار تلویزیونی Wenn man sich traut به زبانی آلمانی آغاز کرد. قبل از اینکه با بازی در فیلم حرمزاده‌های لعنتی در ٢٠٠٩ مورد توجه قرار گیرد، در مجموعه تلویزیونی انگلیسی زبان درآمد نامشروع در سال ١٩٩٠ بازی کرد. در فیلم ٢٠٠٩ کوئنتین تارانتینو، حرامزاده‌های لعنتی، والتس نقش یک افسر آلمانی به نام هانس لاندا معروف به "شکارچی یهود" را به تصویر کشید. شخصیت لاندا ترکیبی از باهوش، مودب و مسلط به چند زبان و در عین حال خودخواه، زیرک، سنگدل و جنایتکار بود؛ چنانکه تارانتینو گفته بود "قسمتی از فیلم‌نامه است که قابل بازی نباشد". وی بخاطر بازی در این فیلم، جایزه بهترین بازیگر را از جشنواره فیلم کن و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش‌مکمل مرد را دریافت کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. در ادامه نیز یک جایزه اسکار و جایزه بفتا را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد. تارانتینو در باره نقش وی در این فیلم گفت: « فکر می‌کنم که شخصیت لاندا یکی از بهتری شخصیت‌هایی باشد که تاکنون نوشته‌ام یا در آینده خواهم نوشت و کریستوفر نقش آن را به خوبی بازی کرد. واقعاً اگر نمی‌توانستم بازیگر خوبی همچون کریستوفر را پیدا کنم، هرگز حرامزاده‌های لعنتی را نمی‌ساختم ».

چندی بعد والتس در فیلم زنبور سبز نقش یک گانگستر را بازی کرد. فیلم بعدیش کشتار به کارگردانی رومن پولانسکی بود. سپس به همراه جیمی فاکس در فیلم دیگری از تارانتینو به نام جنگوی آزادشده بازی کرد. در این فیلم او نقش یک شکارچی آلمانی افراد خلافتکار را بازی می‌کند. نقش‌آفرینی وی در این فیلم باعث شد مجدداً مورد تحصین منتقدین قرار بگیرد و جوایزی همچون گولدن گلوب، بفتا و جایزه اسکار را بخاطر بهترین نقش مکمل مرد ازآن خود کند.

در آوریل ۲۰۱۳ والتس به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۴ والتس را به عنوان یکی از اعضای هسئت داوران شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم برلین انتخاب کردند.
زندگی شخصی

کریستوف والتس به سه زبان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی تسلط کامل دارد و در دو فیلم اخیرش، حرامزاده‌های لعنتی و جنگوی آزادشده به هرسه زبان دیالوگ‌هایش را بیان کرده است؛ اگرچه که در فیلم حرامزاده‌های لعنتی، شخصیتی که در حال بازی او بود، مقداری ایتالیایی هم صحبت می‌کند. البته طی مصاحبه‌ای والتس اعلام نمود که صدای قسمت ایتالیایی فیلم را خودش اجرا نکرده.
والتس و همسرش جودیس هالست

والتس چهار فرزند دارد. سه فرزند بزرگش از ازدواج قبلی دارد و هم‌اکنون نیز پدر دختر جوان‌ترش است که حاصل ازدواج دومش با جودیس هالست، طراح لباس آلمانی است.
والتس معمولاً زمان زندگی‌اش را بین دو شهر برلین و لس‌آنجلس تقسیم می‌کند.
ملیت

پدر کریستوف والتس یک تبعه آلمانی بود که البته زمانی که در شهر وین بود والتس به دنیا آمد. وی به سرعت بعد از تولد والتس پرونده‌ی وی برای دریافت ملیت آلمانی را تکمیل کرد. هالتس هم‌اکنون دو ملیت آلمانی - اتریشی دارد ولی خودش پاسپورت آلمانی‌اش را قانونی‌تر می‌داند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
۲۰۱۰-کریستین بیل-Christian Bale




  • نام اصلی کریستین چارلز فیلیپ بیل
  • زمینه فعالیت بازیگر
  • تولد ۳۰ ژانویهٔ ۱۹۷۴
  • هاورفوردوست، پمبروک‌شایر، ولز
  • والدین دیوید بیل
  • جنیفر «جنی» بیل
  • سال‌های فعالیت ۱۹۸۲–تاکنون
  • همسر(ها) ساندرا بلازیک (۲۰۰۰–تاکنون)
  • فرزندان ۱

کریستین چارلز فیلیپ بیل (به انگلیسی: Christian Charles Philip Bale) ‏(زادهٔ ۳۰ ژانویه ۱۹۷۴) هنرپیشهٔ انگلیسی است.

بیل هنگامی که در ۱۳ سالگی در نقش اول فیلم امپراطوری خورشید استیون اسپیلبرگ بازی کرد، توجهات را به خود جلب کرد. نقش وی در این فیلم پسری انگلیسی بود که در حین جنگ جهانی دوم از پدر و مادرش جدا می‌شود و سپس خود را در اردوگاه نگاهداری ژاپنی پیدا می‌کند. در سال ۲۰۰۰ و با بازی در فیلم روانی آمریکایی در نقش پاتریک بیتمن ستایش منتقدین را برانگیخت. او برای بازی در نقش ترور رزنیک در فیلم ماشین‌کار ۲۸ کیلوگرم وزن کم کرد و با این کار به بازیگر متد معروف شد.

بیل در سه‌گانهٔ بتمن نولان، در نقش بروس وین/بتمن بازی کرد که تحسین منتقدین را نیز در پی داشت. او با بازی در فیلم مبارز، توانست جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست بیاورد. در سال ۲۰۱۳، با بازی در فیلم حقه‌بازی آمریکایی توانست دومین نامزدی اسکار و اولین نامزدی اسکار برای نقش اول را به دست آورد.

کریستین در ۳۰ ژانویه ۱۹۷۴ در هاورفوردوست، پمبروک‌شایر، ولز به دنیا آمد. پدر وی دوید بیل موسس شرکت، مدیر اقتصادی و استعدادیاب بود. مادر وی جنی جیمز بازیگر سیرک بود و هر دوی آن‌ها انگلیسی بودند. او خودش اعلام کرده‌است که «من در ولز به دنیا آمده‌ام، ولی انگلیسی هستم». او دوران کودکی‌اش را در ولز، ساری و دورست در انگلستان و پرتغال گذراند. او زمانی به مدرسه بورنموث رفت، ولی در ۱۶ سالگی آن جا را ترک کرد.

والدین وی در ۱۹۹۱ طلاق گرفتند و مادر و خواهرش در بورنموث ماندند و او در حالی که هفده سال داشت، به همراه پدرش به لس‌آنجلس آمد. کریستین از سال ۲۰۰۸ و پس از شکایت خواهرش شارون از او به اتهام ناسزاگویی به وی، با او حرف نزده‌است. اولین نقش کریستین بیل در دنیای بازیگری در تبلیغی برای شرکت تولید کننده مواد لطیف کننده پارچه لنور در سال ۱۹۸۲ در سن ۸ سالگی بود. وی سال بعد از آن در تبلیغ غلات پک-من به عنوان بچه‌ای که ستاره راک اند رول بود بازی کرد. او نخستین نقش روی صحنه‌اش را در نرد و در مقابل روآن اتکینسون بازی کرد.

بیل در ۲۹ ژانویه ۲۰۰۰، با ساندرا بلازیک (متولد ۱۹۷۰) مدل سابق، چهره‌پرداز و دستیار شخصی وینونا رایدر ازدواج کرد. این زوج دارای یک دختر هستند که در ۲۷ مارس ۲۰۰۵ به دنیا آمد. در مارس ۲۰۱۴ تأیید شد که همسر وی، باردار است. از ۱۹۹۲، بیل در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

مانند پدرش، وی نیز فعالیت‌هایی در حمایت از صلح سبز و صندوق جهانی طبیعت انجام می‌دهد.

دیوید بیل در ۳ سپتامبر ۲۰۰۰ با گلوریا استینم ازدواج کرد و استینم مادرخواندهٔ کریستین بیل شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 44 از 78:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA