انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 56 از 78:  « پیشین  1  ...  55  56  57  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
فعالیت های بشردوستانه آدری هپبورن



آدری سفیر یونیسف در اتیوپی

از سال ۱۹۸۸ تا پایان زندگی‌اش سفیر یونیسف بود و مدال آزادی ریاست جمهوری را به سبب کمک‌های خیرخواهانه‌اش دریافت کرد.اولین ماموریت آدری به عنوان سفیر یونیسف سفر او در سال ۱۹۸۸ به اتیوپی و بازدید او از یک یتیم خانه در شهری در شمال اتیوپی به نام ماکله بود



آدری سفیر یونیسف در ونزوئلا

در اکتبر ۱۹۸۸ آدری به عنوان سفیر یونیسف به ونزوئلا و اکوادور رفت.



آدری سفیر یونیسف در ویتنام

در اکتبر ۱۹۹۰ آدری به عنوان سفیر یونیسف به ویتنام رفت.




آدری سفیر یونیسف در سومالی

در سپتامبر ۱۹۹۲ به عنوان سفیر یونیسف به سومالی رفت.سفر سومالی ۴ ماه قبل از مرگ آدری بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
آدری هپبورن سفیر یونیسف در اتیوپی

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آدری هپبورن سفیر یونیسف در ویتنام

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مرگ آدری




آرانگاه قبر آدری هپبورن در روستای تالوکینز سوئیس


در شب ۲۰ ژانویه ۱۹۹۳ آدری در خانه خود بر اثر سرطان درگذشت. مراسم تشییع جنازه در کلیسا روستای تالوکینز در ۲۴ ژانویه ۱۹۹۳ انجام شد.کشیش مراسم موریس آیندیگر بود.

از چهره های سرشناس حاضر در مراسم می توان به مل فرر، هوبرت ده گیونچی، مدیران یونیسف ، آلن دلون ، راجر مور و ... اشاره کرد. ترتیبات گل مراسم تشییع جنازه آدری توسط گریگوری پک، الیزابت تیلور و خانواده سلطنتی هلند فرستاده شدند.

آدری در روز ۲۴ زانویه ۱۹۹۳ قبرستان کوچک روستا تالوکینر بالای یک تپه که مشرف به روستا است دفن شد.




عکس های Audrey Hepburn

پایان
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
2

Katharine Hepburn








کاترین هپبورن (متولد ۱۲ مه ۱۹۰۷ -مرگ ۲۹ ژوئن ۲۰۰۳) یک بازیگر آمریکایی بود.در سال ۱۹۹۹کاترین هپبورن توسط موسسه فیلم آمریکا به عنوان بزرگترین ستاره زن در تاریخ هالیوود نام گرفت.کاترین در طول بیش از ۶۰ سال خود را به عنوان یک ستاره در هالیوود مطرح کرد.در ژانر های مختلفی بازی کرده است که نشانه توانایی او در بازیگری است. کاترین هپبورن با ۴ بار دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و ۲ بار دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و 8 بار نامزدی آن، رکورددار دریافت جایزه اسکار است.

او نمونه بارز یک زن مستقل بود.او شخصیت پر هیجانی داشت.از ویژگی ها بارز او می توان به اعتماد به نفس بالا، رک بودن و ورزشکار بودن اشاره کرد.کاترین هپبورن نمونه "زن مدرن" قرن ۲۰ در آمریکا هست و در آمریکا به عنوان یک چهره مهم فرهنگی از کاترین یاد می شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
ژندگی و آموزش



عکس دوران کودکی کاترین

کاترین هپبورن در هارتفورد، کانکتیکات در تاریخ ۱۲ مه سال ۱۹۰۷ به دنیا امد.کاترین فرزند دوم خانواده خود بود. او دارای ۲ خواهر و ۳ برادر بود.
پدر کاترین ، توماس هپبورن یک اورولوژیست در بیمارستان هارتفورد بود، و کاترین مارتا هوتون مادر کاترین هپبورن یک مبارز فمینیستی بود. پدر و مادر کاترین هر دو برای تغییر اجتماعی در آمریکا مبارزه می کردند. هپبورن لیبرال و روشنفکر بودند و حلقه ی دوستان آنها شامل املین پانکهرست فمینیست مشهور و اما گلدمن آشوب طلب و رمان نویس سرشانس و سینکلر لویس بود. مادر کاترین شهر محافظه کار هارت فورت را به خاطر هدف های پر سروصدای مربوط به کنترل موالید و حق رای زنان تکان داد. او اغلب فرزندانش را به میتینگ ها و تظاهرات سیاسی می برد.افزون بر بالا بودن سطح آگاهی سیاسی و فکری، هپبورن ها بر اهمیت ورزش تاکید می کردند که در آن زمینه کاترین جوان بسیار موفق بود.

در ۳ آوریل ۱۹۲۱ یک تراژدی هولناک، محبوبترین فرزند هپبورن را در ربود. واقعه از این قرار بود که در یک یکشنبه ی عید پاک برادر بزرگ او به نام تام به صورتی ناگهانی خود را در اطاق زیر شیروانی حلق آویز کرد. کاترین که جسد برادرش را پیدا کرد از فقدان این برادر که مورد پرستش او بود بسیار صدمه خورد و بدخلق و کناره گیر شد.

به هر حال ، این حادثه کاترین را عمیقا تحت تاثیر قرار داد. او با تقلید از برخی رفتارهای برادرش سعی کرد به نوعی جایگزین او شود. مثلا به پیروی از او می گفت که قصد دارد در دانشگاه ییل رشته پزشکی بخواند; و تمرین در ورزشهایی که او انجام می داد ــ گلف ، تنیس و شیرجه ــ را آغاز کرد. البته او هیچ وقت به ییل نرفت و در عوض تحصیلاتش را در دانشگاه مادرش ، برین مایر، ادامه داد. از همین جا بود که بازیگری را آغاز کرد.

برای بالابردن روحیه ی او، پدر ومادرش استعداد هنرپیشگی او را تشویق کردند. در همان اوقات همچنین پدر ومادر، دختر کله شق خود را از مدرسه ی دولتی بیرون آوردند و برایش معلم خصوصی گرفتند.

در شانزده سالگی کاترین توانست با پشتوانه ای عالی از تحصیلات ونیز شور نیرومند ورزشکارانه، اما تجارت اجتماعی و محدود، وارد کالج براین ماور بشود.

او یک دختر جوان لاغر اندام بود که شرم عمیقش را زیر پوشش رفتار غرور آمیزش پنهان می کرد. بعدها خودش نوشت: « من هرگز عضو باشگاه فمینیست ها نبودم و هیچ وقت نمی دانستم دخترها درباره ی چه موضوعاتی با هم صحبت می کردند.

کاترین هپبورن در کالج براین ماور رشته ی تئاتر را برگزید و در نمایشنامه های کالج بازی می کرد. پس از تحصیلات، بنابر خواست پدر و مادرش مصمم شد شغل هنرپیشگی را در پیش بگیرد. نخستین بازی های تئاتری او در نیویورک ناکامی های اندوهباری بودند. بازی او مصنوعی و به دور از واقعیت بود. حرفهایش را با شتاب بر زبان می آورد و از صحنه زدگی رنج می برد. سپس ازدواجی کوتاه و نافرجام با یک نفر سوسیالیست فیلادلفیائی به نام: لودلواوگون اسمیت داشت.او در ژوئن ۱۹۲۸ در رشته تاریخ و فلسفه فارغ التحصیل شد.





عکس کاترین در سال ۱۹۲۸ زمانیکه در دانشگاه برین مایر تحصیل می کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فعالیت حرفه ای



کاترین در فیلم مری اسکاتلند محصول(۱۹۳۶) یکی از فیلم های ناموفق کارتین هپبورن در دهه ۱۹۳۰



موفقیت ها در حیات شغلی کاترین هپبورن در سال ۱۹۳۲ روی داد وقتی که در قالب ملکه ی آمازونها در نمایش برادوی به نام شوهر سلحشور ظاهر شد، زیبائی او، وقار ورزشکارانه و حضور نیرومندش، تماشاگران را مسحور کرد و اعتماد به نفسی را که به آن بسیار نیاز داشت به او داد. با بازی در نقش چنین شخصیتی با روح وپویا، قرار داد شکن و رها از قیود، کاترین هپبورن ماهیت و جوهر خود را به عنوان هنرپیشه پیدا کرد.

موفقیت کاترین هپبورن در نمایش شوهر سلحشور او را به یک آزمون سینمائی در استودیو pko در هالیوود و ایفای نقش اول در مقابل جان باری در فیلم لایحه ی طلاق با کارگردانی جرج کوکور کشاند.

ایفای نقش او به عنوان زن جوان بسیار مدرن و خردمندی که پدرش را که یک بیمارروانی پیشین بود برای نختسین بار دیدار می کند، از سوی نیویورک تایمز به عنوان یکی از ظریف ترین نقش ها و بازی هائی که هرگز بر پرده دیده نشده مورد تحسین قرار گرفت. اگرچه کاترین هپبورن حالا به عنوان یک ستاره ی سینما شناخته می شدولی به خلوت و تنهائی خود پایبند بود و از شرکت در بازی هالیوودی و تبلغی بی پایان نام و اعتبار خودیش سرباز می زد.

طی سالهای 1930 به یادماندنی ترین بازی های کاترین هپبورن، در نقش های هوانوردی در فیلم کریستوفراسترونگ و یک هنرپیشه ی بدل که تبدیل به ستاره می شود، در فیلم شکوه بامدادی بود. کاترین برای ایفای این نقش موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد.

از دیگر نقشهای او نقش جو در فیلم زنان کوچک، نقش یک دختر شهرنشین و جاه طلب آلیس آدامز فیک هنرپیشه ی بلند پرواز در فیلم درصحنه، و ایفای نقش یک زن جوان دودل اماکاردان ، در کمدی کلاسیک شاد «پرورش کودک» در مقابل یک زمین شناس کمرو(کاری گرانت) بود که با او مغازله می کند واز او دل می رباید. اما در سال ۱۹۳۸ چند ناکامی کاترین هپبورن بر تماشاگران و مدیران استودیوها اثری بسیار ناگوارتر کاترین هپبورن بر تماشاگران و مدیران استودیوها اثری بسیار ناگوارتر از موفقیت های وی گذاشت واز او به عنوان زهر باجه های فروش بلیت در سینماها یاد شد.

برای احیای حیات شغلی لرزانش در سال ۱۹۳۹، دست در دست فیلیپ باری نمایشنامه نویس و همچنین سندیکای تئاتر گذاشت و داستان فیلادلفیا اثر فیلیپ باری را بر صحنه آورد.

کاترین هپبورن در نقش تریس لورد سوسیالیست احساساتی، در روایت های تئاتری و سینمائی این نمایشنامه، موفقیت بزرگی به نام خود ثبت کرد و به عنوان پاداش اضافی، متروگلدین مایر قرارداد سودآور دراز مدتی را به او پیشنهاد کرد. این قرار داد به او امتیاز انتتخاب مرد اول، کارگردان فیلم، تایید موضوع فیلم و مرخصی برای بازی در صحنه ی تئاتر را می داد.

کاترین هیبورن در برنامه ی بعدی اش فیلم زن سال به عنوان همبازی خود اسپنسر ترایسی را انتخاب کرد. هر دو پس از بازی در این فیلم به یکدیگر دل باختند اما نمی توانستند ازدواج کنند زیرا سپنسر ترایسی اگرچه با همسرش متارکه کرده بود، ا زآنجا که کاتولیک بیار معتقدی بود طلاق برایش غیرقابل تصور بود. ماجرای آنها ۲۵ سال در هالیوود رازی آشکار و بسیار احترام آمیز بود.

کاترین و اسپنسر به عنوان یک زوج سینمائی محبوب در فیلم موفقی مثل دنده ی آدم، پت و مایک و وسایل میز تحریر و نیز حدس بز چه کسی برای شام می آید که چند هفته قبل از مرگ اسپنسر ترایسی کامل شد، بازی کردند.

در سال ۱۹۵۰ بهترین بازی کاترین هپبورن در صحنه بدون اسپنسر ترایسی فیلم ملکه ی آفریقا، تابستان، باران ساز، و نیز ناگهان تابستان گذشته بود. او همچنین در تعدادی از نمایشنامه های شکسپیر بر صحنه ی تئاتر بازی کرد.

در سال ۱۹۶۲ در نقش ری تیرون زنی مشکل ساز و معتاد به مورفین در فیلمی به نام، سفر طولانی روز در شب بازی کرد که اثر یوجین اونیل است. این فیلم برای نهمین بار کاترین هپبورن را نامزد جایزه ی اسکار کرد و پولین کائل منتقد سینمائی را برانگیخت که وی را به عنوان : بزرگترین هنرپیشه ی تراژدی ما توصیف کند.

کاترین هپبورن به خاطر بازی در فیلم های حدس بزن چه کسی برای شام می آید ، شیر در زمستان و استخر طلائی جایزه ی اسکار گرفت.

در سال ۱۹۷۰ در تنها نمایش موزیکالش در برادوی به نام کوکو که براساس زندگی کوکو شانل طراح معروف شانل، تهیه شده بود، بازی کرد.

به دنبال استقبال طولانی عمومی بعد از آخرین بازی اش در نمایش کوکو، کاترین هپبورن به تماشاچیان گفت: باری من شما را دوستدارم و شما مرا دوست دارید و همین بس است.برای بیش از 60 سال مردم کاترین هپبورن هنرپیشه و کاترین هپبورن را به عنوان یک زن، عاشقانه دوست داشته اند. اصالت او و سرزندگی و درستکاری و صداقتش بر پرده ی سینما و در زندگی عادی تاکنون در کهکشان مشاهیر، بی مانند بوده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
تصویر عمومی از کاترین و شخصیت او



کاترین هپبورن به شدت به حفظ حریم شخصی خود معتقد بود و مصاحبه نمی کرد.او از زندگی افراد مشهور و حاضر شدن در صحنه های اجتماعی فراری بود و آن را کاری خسته کننده می دانست.او به ندرت در محیط های عمومی حضور می یافت،حتی از رفتن به رستوران هم اجتناب می کرد.

انرژی و شور و شوق بی نهایت کاترین در سراسر دوران زندگی او وجود داشت به صورتی که هر روز صبح به طور منظم به ورزش شنا و تنیس می پرداخت.در دهه ۱۹۸۰ کاترین هنوزم به طور منظم به تنیس بازی کردن ادامه می داد.

او یک آتئیست(خداناباور) بود و این را در گفتگو با یک خبرنگار بیان کرد.او به خاطر نوع باور هایی که داشت در سال ۱۹۸۵ جایزه ای از انجمن اومانیست های آمریکا دریافت کرد.


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
روابط کاترین هپبورن



کاترین هپبورن و لودلو اوگدن اسمیت



تنها شوهر هپبورن لودلو اوگدن اسمیت، یک تاجر موفق و مقتدر از اهالی فیلادلفیا بود.زمانی که کاترین در دانشگاه برین مایر تحصیل می کرد با لودلو اسمیت آشنا شدند.آنها در ۱۲ دسامبر ۱۹۲۸ در حالیکه لودلو اسمیت ۲۹ ساله و کاترین هپبورن ۲۱ ساله بودند با هم ازدواج کردند.او بعد از ازدواج اولیت زندگی خود را بر روی کار خود تمرکز کرد که این کار باعث تیرگی روابط او و لودلو اسمیت در سال ۱۹۳۲ منجر شد.کاترین در سال ۱۹۳۴ از لودلو اسمیت جدا شد.

کاترین همیشه از حمایت های مادی و معنوی لودلو اسمیت از خود را در اوایل شروع کار بازیگری خود قدر دانی می کند و برای میزان این حمایت ها خود را به خوک وحشتناک" تشبیه می کند.کاترین و اسمیت بعد از طلاق هم دوستان خوبی برای هم بودند.این دوستی تا زمان مرگ اسمیت در سال ۱۹۷۹ ادامه داشت.

بعد از نقل مکان به کالیفرنیا زمانی که کاترین متاهل بود با لیلاند هیوارد که او نیز متاهل بود رابطه ای آغاز کرد.این رابطه به مدت چهار سال ادامه داشت و در سال ۱۹۳۶ به این رابطه پایان دادند.

کاترین در سال ۱۹۳۶ بعد جدایی از لیلاند هیوارد او با هاوارد هیوز آشنا شد.هیوز خواستار ازدواج با کاترین هپبورن بود و حتی شایعات ازدواج خود با کاترین در زمانی نزدیک را هم پخش کرده بودفاما در این زمان کاترین درگیر شکست های کاری خود در هالیوود بود.آن دو در سال ۱۹۳۸ به آشنایی خود پایان دادند.

کاترین هپبورن دلیل عدم ازدواج خود را اینگونه بیان می کند که مادر باید به طور تمام وقت نسبت به فرزند خود متعهد باشد و چون او درگیر کار های بازیگری هست امکان ازدواج برای او میسر نیست.در دهه ۱۹۳۰ شایعه شد که ممکن است کاترین هپبورن یک لزبین یا یک دوجنس گرا باشد که این شایعات در سال ۲۰۰۷ توسط برادر زاده کاترین هپبورن رد شد.

کاترین در آخرین آشنایی خود در حالیکه ۳۴ داشت در سال ۱۹۴۱ با اسپنسر تریسی ۴۱ ساله آشنایی و دوستی برقرار کرد که این دوستی به مدت ۲۶ سال تا پایان مرگ اسپنسر تریسی ادامه داشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
سال های پایانی زندگی کاترین هپبورن




سنگ قبر کاترین هپبورن


کاترین هپبورن در دهه هشتاد زندگی خود گفت:"من هیچ ترس از مرگ ندارم. مرگ باید مانند یک خواب طولانی فوق العاده باشد.".در سال ۱۹۹۶ در اثر بیماری ذات الریه کاترین در بیمارستان بستری شد.در سال ۱۹۹۷ کاترین بسیار ضعیف شد و کم غذا مخورد و کم حرف می زد.

در ماه مه سال ۲۰۰۳، توموری در گردن کاترین پیدا شد.او برای معالجه و مقابله با تومور اقدامی نکرد.او سرانجام در ۲۹ ژوئن ۲۰۰۳ ۹۶ سالگی درگذشت، او در گورستان هیل در هارتفورد به خاک سپرده شد. هپبورن درخواستکرده بود که هیچ مراسم یادبود برای او رفته نشود.مرگ کاترین بازتاب های عمومی زیاد داشت.در تلویزیون برنامه های زیادی برای ادای احترام به او روی آنت رفت.بسیاری از روزنامه ها و مجلات هم مطالب زیادی در مورد کاترین نوشتند.رئيس جمهور آن زمان آمریکا جورج دبلیو بوش از کاترین هپبورن به عنوان یکی از گنجینه های هنری کشور آمریکا یاد کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 56 از 78:  « پیشین  1  ...  55  56  57  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA