انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 63 از 78:  « پیشین  1  ...  62  63  64  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
8

Judy Garland








جودی گارلند (به انگلیسی: Judy Garland) (زاده ۱۰ ژوئن ۱۹۲۲ – درگذشته ۲۲ ژوئن ۱۹۶۹) بازیگر و خواننده، آمریکایی بود.

در سال ۱۹۵۳ به عنوان بهترین بازیگر زن برنده جایزه گلدن گلوب شد.او برنده جایزه گرمی و یک جایزه ویژه تونی نیز شده است.بیش از ۴۰ سال به عنوان بازیگر در فیلم های هالیوودی ایفای نقش کرد.

او برای بازی در فیلم های ستاره‌ای متولد شده است ( ۱۹۵۴) و فیلم نورنبرگ (۱۹۶۱) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

جودی گارلند مقام هشتم بزرگترین زن ستاره در تمام دوران را در فهرست موسسه فیلم آمریکا دریافت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
زندگی



خانه دوران کودکی جودی در گریند رپیدز مینه سوتا


جودی گارلند در تاریخ ۱۰ ژوئن ۱۹۲۲ در گریند رپیدز مینه سوتا متولد شد.گارلند کوچکترین فرزند خانواده خودش بود.مادرش اتل ماریون (۱۷ نوامبر ۱۸۹۳ - ۵ ژانویه ۱۹۵۳) و پدرش فرانسیس آونت "فرانک" گوم (۲۰ مارس ۱۸۸۶ - ۱۷ نوامبر ۱۹۳۵) نام داشتند.دارای اصالتی ایرلندی بود.

خانواده جودی در ژوئن ۱۹۲۶ به لنکستردر کالیفرنیا نقل مکان کردند.پدر او تئاتر دیگری در لنکستر خرید و مادر جودی به عنوان مدیر در آن تئاتر مشغول به کار شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
زندگی شخصی



میکی دینز و جودی گارلند در مراسم ازدواجشان،سه ماه قبل از مرگ جودی



جودی گارلند پنج بار ازدواج کرد که چهار بار آن با طلاق همراه شد و ازدواج پنجم جودی هم با مرگ او همزمان شد.

ازدواج اول جودی با دیوید رُز ترانه سرا آمریکایی در سال ۱۹۴۱ بود.این ازدواج در سال ۱۹۴۴ به طلاق منجر شد.

ازدواج دوم جودی با وینسنت مینلی کارگردان آمریکایی در سال ۱۹۴۵ بود.این ازدواج در سال ۱۹۵۱ به طلاق منجر شد.حاصل این ازدواج لیزا مینلی(۱۲ مارس ۱۹۴۶) بازیگر و خواننده زن آمریکایی بود.

ازدواج سوم جودی با سیدنی لافت در سال ۱۹۵۲ بود.این ازدواج در سال ۱۹۶۵ به طلاق منجر شد.حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های لرنا(۲۱ نوامبر ۱۹۵۲) و جوزف هستند.لرنا خواننده و بازیگر آمریکایی هست.

ازدواج چهارم جودی با مارک هرن در سال ۱۹۶۵ بود.این ازدواج در سال ۱۹۶۷ به طلاق منجر شد.

ازدواج پنجم جودی با میکی دینز در سال ۱۹۶۹ بود که در همین سال نیز جودی درگذشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مرگ






در طول دوران زندگی دچار بیماری های مختلف بود و همین مسلئه باعث شد تا از داروهای آرام بخش و الکل برای تسکین دردهایش استفاده کند. دخترش؛لورنا لافت، زندگی و دردهای روزمره مادر را در کتابی که به نام «من و سایه من»در سال ١٩٩٨ بچاپ رساند تفسیر کرده است.

در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۹ ،میکی دینز جسد جودی گارلند را در حمام خانه اجاره ای خود در لندن پیدا کرد.جودی گارلند در زمان مرگ ۴۷ ساله بود.

پزشکی قانونی پس از کالبد شکافی جسد جودی علت مرگ جودی را مصرف غیر عمدی بیش از حد باربیتورات ها(نوعی مسکن تضعیف کننده سیستم عصبی مرکزی) بیان کرد مرگ جودی تصادفی بوده است.پس از کالبد شکافی جودی جسد او توسط دزموند هنلی مومیایی شد.

در روز ۲۷ ژوئن ۱۹۶۹ جسد مومیایی شده جودی در گورستان فرن کلیف شهر نیویورک دفن شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فعالیت حرفه ای



جودی در فیلم ستاره‌ای متولد شده است (۱۹۵۴)


برای نخستین بار در دو سالگی روی صحنه رفت و در ده سالگی اش، اولین نقد مثبت را ورایتی درباره اش نوشت.
همه کار از دستش برمی آمد؛ خواندن، رقصیدن و بازی کردن. تمامی قابلیت ها را در جادوگر شهر آز چنان به کار گرفت که یک فیلم کودکان به یک تجربه ی پیچیده ی فیزیکی و احساسی تبدیل شد.
پس از موفقیتی که در فیلم کلاسیک و فانتزی «جادوگر شهر زمرد» در سال ١٩٣٩ پیدا کرد ناگهان تبدیل به یکی از «بت» های بی بدیل هالیوود شد.
فیلم بعدی اش به نام «ستاره ای طلوع می کند» A Star is Born ماجرای به شهرت رسیدن یک ستاره نوجوان و زیبا در هالیوود را به نمایش می گذاشت. این فیلم زندگی حرفه ای «جودی گارلند» را به عنوان یک بازیگر موفق سینما تثبیت کرد.
پس از آن ، فعالیت های هنری اش را به تلویزیون و صحنه تئاتر گسترش داد و در نمایش های موزیکالی چون «شیکاگو» نقش آفرینی کرد. طی چند سال بعد در تعدادی فیلم دیگر ظاهر شد .
یکی از بزرگترین ستاره های عصر خودش بود که حضورش همیشه اهمیت بسیاری در ساختار کلی فیلم می یافت و تماشای اثر را به تجربه ای دلچسب تبدیل می کرد. همیشه تصویری جان دار و باطراوت از نقشهایش ارائه می داد و وجودش در هر نمایش و فیلمی نقش مهمی در شکل گیری ریتم آن داشت.


List of awards and honors received by Judy Garland
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جملاتی از جودی گارلند

  • به جای اینکه نسخه بدلی یک نفر دیگر باشی نسخه درجه یک خودت باش.
  • بدون پول می توانم زندگی کنم؛ اما بدون عشق نه.
  • از مرگ رؤیاهایت احساس عجیبی بهت دست می دهد. انگار فرزندت را از دست داده باشی.
  • غم و مشکلات در زندگی پیوسته ادامه دارد.
  • تمام سعیم را می کنم که درام زندگی تماشاگران را روی صحنه زنده کنم؛ اشکها و شادی هایی که همه می توانند حسش کنند.
  • اسطوره بودن به شرطی خوشایند است که یک نفر دوستت داشته باشد؛ نه برای کسی مثل من که این قدر تنهاست.
  • روی قله احساس سرما و تنهایی می کنم.
  • همیشه «جادوگر آز» را خیلی جدی گرفته ام. من به مفاهیم «بر فراز رنگین کمان» ایمان دارم و تمام زندگی ام را صرف این کرده ام که حکمتش را بیشتر درک کنم.
  • دربارۀ بازیگران یک جملۀ مشهور وجود دارد که اصلا ازش سر در نمی آورم؛ اینکه ستاره ها نمی میرند. با این حال هرگز نمی توانم مرگ را بپذیرم.
  • چندین بار با احتیاط تلاش کرده ام کنترل زندگی ام را در دست بگیرم. اما فکر می کنم گاهی برای جلب توجه دیگران باید نقش بازی می کردم و اشک می ریختم.
  • هیچوقت به اندازۀ موقعی که روی صحنۀ تئاتر بیمار هستی احساس تنهایی نمی کنی. وحشتناک ترین کابوس دنیا این است که ناگهان جلوی ۴۰۰۰ تماشاگر حالت بد شود.
  • متأسفانه برای برآوردن رؤیاهایمان زمان اندکی صرف می کنیم و به واقعیت اجازه می دهیم که تخیلاتمان را نابود کند.
  • اگر دخترم لیزا بخواهد بازیگر شود، هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نمی کنم.
  • زندگی و دوران حرفه ای من مثل یک رولر کاستر بوده. یا یک موفقیت خیلی بزرگ کسب کرده ام، یا با عجز و درماندگی سقوط کرده ام.
  • گاهی در زندگی قادر بوده ام برای فرار از هر یک از مشکلاتم راه تازه ای پیدا کنم.
  • هیچ جا خانۀ خود آدم نمی شود. (دیالوگ معروفش در فیلم «جادوگر آز»)

عکس های Judy Garland
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
9

Marlene Dietrich







Website

مارلنه دیتریش (به آلمانی: Marlene Dietrich) (زاده ۲۷ دسامبر ۱۹۰۱ - درگذشته ۶ مه ۱۹۹۲) هنرپیشه آلمانی-آمریکایی بود. او به‌عنوان نخستین هنرپیشه زن آلمانی موفق در هالیوود شناخته می‌شود.

در خلال سابقه کاری طولانیش که با خوانندگی در کاباره‌ها، گروه کر و بازی در فیلم‌ها در دهه ۲۰ در برلین شروع شد، و با ستاره سینما شدن در هالیوود در دهه ۳۰، میزبانی برنامه‌ها در دهه ۴۰ در خلال جنگ جهانی دوم ادامه یافت، و در نهایت به مجری بین‌المللی برنامه‌های روی صحنه در دهه ۵۰ تا ۷۰ منجر شد، دیتریش دائماً شخصیت خود را تغییر می‌داد و از همین رو نهایتاً یکی از نمادهای سرگرمی قرن بیستم شد. انستیتو فیلم آمریکا AFI دیتریش را در لیست بهترین ستاره‌های زن تمام دوران‌ها در رتبه نهم قرار داد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کودکی



او با نام اصلی ماری ماگدالنه دیتریش در تاریخ ۲۷ دسامبر ۱۹۰۱ در محله شونبرگ شهر برلین آلمان متولد شد. پدرش لوئیس اریش اوتو دیتریش و مادرش ویلهلمینا الیزابت ژوزفین دیتریش بود.دیتریش خواهری به نام الیزابت داشت که یک سال از دیتریش بزرگتر بود.در خانواده دیتریش را «لِنا» صدا می‌کردند.

پدر و مادر دیتریش در دسامبر ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کرده بودند.مادر دیتریش از یک خانواده خوب برلینی بود که یک شرکت ساخت ساعت داشتند.پدر دیتریش یک افسر پلیس (با درجه ستوانی) بود که در سال ۱۹۰۷ درگذشت.

پس از مرگ پدر دیتریش، در سال ۱۹۱۶ مادرش با بهترین دوست پدرش ادوارد فون لاش که او نیز یک افسر بود ازدواج کرد.ادوارد فون لاش بر اثر جراحاتی که در جنگ جهانی اول برداشته بود درگذشت.

دیتریش از سال ۱۹۰۷ تا ۱۹۱۷ در مدرسه دخترانه آگوست ویکتوریا تحصیل کرد و در سال ۱۹۱۸ از این مدرسه فارغ التحصیل شد.در دوران نوجوانی به یادگیری ویولن پرداخت و به تئاتر و شعر نیز علاقه داشت. با آسیبی که به مچ دست او وارد شد رویای ویولونیست شدن او هم کم رنگ شد.





خانه ای که دیتریش در آن متولد شد(شونبرگ-برلین )
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فعالیت حرفه ای



مارلین دیتریش در سال ۱۹۲۳


دیتریش پیش از شروع کار به‌عنوان خواننده کر و بازیگر نزد ماکس راینهارت در تولیدات تئاتر شهر برلین و وین، ویولن آموخت .

او اولین فیلمش را در سال ۱۹۲۳ بازی کرد و بدون جلب توجهی در تعدادی فیلم بازی کرد . در سال ۱۹۲۹، نقش نفس‌گیر لولا لولا را بازی کرد، یک خواننده کاباره که سبب سقوط مدیر مدرسه‌ای می‌شود. نام فیلم فرشته آبیبود؛ این فیلم توسط یوزف فون اشترنبرگ کارگردانی شد و اعتباری برای دیتریش کشف‌نشده دست و پا کرد. همچنین فیلم برای امضای آواز» دیتریش مورد توجه قرار گرفت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ستاره سینما




دیتریش در فیلم قطار سریع السیر شانگهای (۱۹۳۲)


با اتکا به موفقیت فرشته آبی، و با تشویق و تبلیغ اشترنبرگ، که تقریباً در هالیوود کار می‌کرد، دیتریش به آمریکا نقل مکان کرد و با پارامونت قرارداد بست. پارامونت دیتریش را به‌عنوان پاسخی آلمانی به ستاره سوئدی MGM، گرتا گاربو در معرض نمایش گذاشت. اولین فیلم آمریکاییش «مراکش» توسط اشترنبرگ کارگردانی شد و اولین نامزدی اسکارش را برایش به ارمغان آورد.

بیشترین سهم دیتریش در تاریخ سینما، به‌عنوان ستاره در شش فیلم اشترنبرگ برای کمپانی پارامونت بین سالهای ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۵ بود: مراکش، رسوایی ، قطار سریع‌السیر شانگهای‎ ، ونوس بلوند‎ ، ملکه اسکارلت‎ و شیطان یک زن است. فون اشترنبرگ پتانسیلی را در دیتریش دیده بود که کارگردانان آلمانی دیگر ندیده بودند. در هالیوود او با دیتریش بسیار موثر برای خلق تصویر زن اغواگر فریبنده‌ای کار کرد. دیتریش را تشویق کرد که وزن کم کند و بسیار مشتاقانه او را به‌عنوان بازیگری راهنمایی می‌کرد.

بدون فون اشترنبرگ، دیتریش در سال ۱۹۳۹، بعد از شکست مالی فیلم «شوالیه بدون سلاح» در سال ۱۹۳۷ عنوان «زهر گیشه» را کسب کرد. در سال ۱۹۳۹ وقتی دوباره دختر مشروب فروش کابوی، فرنچی را در وسترن «دستری دوباره می‌تازد»‎ مقابل جیمز استوارت بازی کرد، ستاره‌اش دوباره درخشید. این فیلم دوباره آهنگی دیگر را معرفی کرد See what the boys in the back room will have . نقشی مشابه هم در سال ۱۹۴۲ همراه با جان وین در «تباه کنندگان»‎ بازی کرد.

در حالیکه او دیگر شکوه سابقش را بر روی پرده بدست نیاورد، ولی به بازی در فیلم‌ها ادامه داد، که شامل ظهور در فیلم‌های کارگردانانی برجسته همانند بیلی وایلدر، آلفرد هیچکاک، و اورسن ولز و فیلم‌های موفقی همانند «یک ماجرای خارجی»‎ ، «شاهد تحت تعقیب» ، «تماس شیطان» ، «دادگاه نورنبرگ» ، «ترس از صحنه» بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 63 از 78:  « پیشین  1  ...  62  63  64  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA