انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 65 از 78:  « پیشین  1  ...  64  65  66  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
اوایل زندگی



کرافورد در سال ۱۹۱۱


کرافورد در ۲۳ مارس ۱۹۰۵ در سن آنتونیو به دنیا آمد.او فرزند سوم توماس ای. لسور(مرگ : ۲ ژانویه ۱۹۳۸) و آنابل جانسون (مرگ:۱۵ آگوست ۱۹۵۸) بود.او دارای اصالتی انگلیسی، فرانسوی ، سوئدی و ایرلندی بود.

او دارای یک خواهر و برادر بزرگتر از خود بود.خواهر بزرگتر جوان کرافورد که دیزی نام داشت قبل از تولد برادرش هال(متولد ۳ سپتامبر ۱۹۰۳) و او ، در سال ۱۹۰۲ مرده بود.

پدر کرافورد چند ماه قبل از تولد او خانه را ترک کرده بود.مادر او پس از رفتن پدرش با فردی به نام هنری جِی کاسن (درگذشت ۲۵ اکتبر ۱۹۲۲) ازدواج کرد.جوان ابتدا فکر می کرد که هنری پدر واقعی او است و او را بابا صدا می کرد، تا زمانی که برادر او هال به او فت که هنری پدر آنها نیست.

مشکلات خانوادگی در تحصیل جوان اثر منفی گذاشت و باعث که از نظر تحصیلات که کرافورد تا مقطع ابتدایی تحصیل کند.جوان علاقه داشت که یک رقاص شود.

با ازدواج مادر کرافورد با هنری کاسن،آنها به لاوتونِ اوکلاهما نقل مکان کردند.در سال ۱۹۱۶ کاسن به اختلاس محکوم شد.هر چند کاسن در دادگاه تبرئه شد، اما چون دیگر کاسن در لاوتون خوشنام نبود آنها مجبور شدند به شهر کانزاس نقل مکان کنند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فعالیت حرفه ای



کرافورد در ابتدا به عنوان رقاص با برخی کمپانی‌های تئاتر همکاری می‌کرد و این پیش از آن بود که کارش را در تئاتر برادوی آغاز کند. او در سال ۱۹۲۵ اولین قراردادش را با مترو گلدوین میر امضا کرد. در ابتدا کمیت و کیفیت نقش‌هایی که برایش در نظر گرفته می‌شدند ناامید کننده بود، به همین خاطر نوعی «کمپین تبلیغ برای خود» راه انداخت به شکلی که در اواخر دههٔ ۱۹۲۰ بعنوان یک فلَپر شهرت پیدا کرده بود. کرافورد در دههٔ ۱۹۳۰ از نظر شهرت با دیگر ستارگان «مترو گلدوین میر» مانند گرتا گاربو و نورما شیرر رقابت می‌کرد. او اغلب نقش زنان جوان و سختکوشی را ایفا می‌کرد که در پایان داستان به موفقیت عشقی و مالی می‌رسیدند. فیلم‌های کرافورد (با مضمون پیشرفت یک زن جوان از ژنده‌پوشی به ثروت) نزد جامعهٔ آن روز آمریکا که در دوران رکود بزرگ به سر می‌برد و به خصوص بانوان بسیار محبوب شدند. کراوفورد تبدیل به یکی از برجسته‌ترین ستارگان هالیوود و یکی از پردرآمدترین زنان آمریکا شد، اما به مرور فیلم‌های او شروع به خسارت دادن در گیشه کردند به شکلی که در اواخر دههٔ ۱۹۳۰ به عنوان «سَم باکس آفیس» شناخته می‌شدند.

پس از ۲ سال دوری از صحنه، کرافورد در سال ۱۹۴۵ و با فیلم «Mildred Pierce» بازگشتی موفقیت‌آمیز داشت و برای آن فیلم اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. در دههٔ ۱۹۶۰ به صورت منظم اما کم‌تر در سینما و تلویزیون حضور داشت و سرانجام در سال ۱۹۷۰ با بازی در فیلم "Trog" برای همیشه از بازیگری کناره گرفت.از نظر زیبایی مورد توجه کارگردانان قرار داشت .



Joan Crawford filmography
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
زندگی شخصی



جوآن کرافورد و همسرش فرانکت تون


کرافورد ۴ بار ازدواج کرد. ۳ ازدواج اولش با طلاق و ازدواج آخری با مرگ همسرش خاتمه یافتند. او ۵ کودک بی‌سرپرست را به فرزندی پذیرفت که بعداً یکی از آنها را به مادر واقعی‌اش بازگرداند.کرافورد از برقرار کردن یک رابطهٔ مثبت با ۲ فرزند بزرگش کریستینا و کریستوفر ناتوان بود و آن ۲ را از ارث محروم کرد.

در سال ۱۹۲۴ کرافورد با فردی به نام جیمز ولتن که ساکسیفون می زد آشنا شد.از شواهد چنین برداشت می شد که کرافورد و ولتن در سال ۱۹۲۴ با هم ازدواج کردند و بعد از چند ماه از یکدیگر جدا شدند.هر چند کرافورد هیچوقت در مورد این رابطه حرفی نزد.

کرافورد در ۳ زوئن ۱۹۳۹ با بازیگر آمریکایی داگلاس فیربنکس جونیور (داگلاس فیربنکس کارگردان آمریکایی پدر و مری پیکفورد نامادری او بود)در کلیسایی در منهتن ازدواج کرد.این ازدواج در سال ۱۹۳۳ به طلاق انجامید.


کرافورد در ۱۹۳۵ با فرانکت تون بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.تون بعد ازدواج کرافورد را آزار جسمی میداد،در نتیجه کرافورد در ۱۹۳۹ از تون جدا شد.


کرافورد در ۲۱ ژوئیه ۱۹۴۲،پس از شش ماه آشنایی با فیلیپ تری بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.این ازدواج در ۱۹۴۶ به طلاق انجامید.

کرافورد در ۱۰ مه ۱۹۵۵ در هتل فلامینگو در لاس وگاس با مدیر عامل پپسی کولا آلفرد استیل ازدواج کرد. پس از مرگ همسرش در سال ۱۹۵۹ به‌عنوان جانشین او انتخاب شد اما در سال ۱۹۷۳ و بر خلاف میل خودش از آن سمت کناره‌گیری کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مرگ



طرح روی جلد کتاب مامی عزیزترینم


کرافورد در ۱۰ مه ۱۹۷۷ بر اثر ایست قلبی در آپارتمان خود در نیویورک درگذشت. پس از مرگش، دخترش کریستینا کتابی با نام مامی عزیزترینم نوشت که در آن ادعا کرده بود تمام عمر مورد آزار فیزیکی و احساسی جوآن کرافورد بوده‌است. کتاب مامی عزیزترینم فروش خوبی کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
11

Barbara Stanwyck







باربارا استانویک (به انگلیسی: Barbara Stanwyck) با نام واقعی روبی کاترین استوینس (به انگلیسی: Roby Catherine Stevens) (تولد:۱۶ ژوئیه ۱۹۰۷ - مرگ :۲۰ ژانویه ۱۹۹۰) بازیگر سینما و تلویزیون اهل آمریکا بود.

در طول شصت سال فعالیت خود در زمینه بازیگری به عنوان یک بازیگر حرفه ای شناخته می شد.در طول ۳۸ سال در ۸۵ فیلم سینمایی بازی کرد، و سپس به بازی در تلویزون پرداخت.در سال ۱۹۴۴ بالاترین دستمزد در هالیوود را دریافت کرد.

چهار بار نامزد دریافت اسکار شد و سرانجام اسکار افتخاری را در سال ۱۹۸۲ دریافت کرد. او برای بازی در فیلم اتاق مدیرعامل (۱۹۵۴) برندهٔ جایزهٔ نقش اول زن جشنواره فیلم ونیز شد.باربارا مقام یازدهم بزرگترین زن ستاره در تمام دوران را در فهرست موسسه فیلم آمریکا دریافت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
اوایل زندگی



باربارا استانویک در ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۷ در بروکلینِ نیویورک به دنیا آمد.او پنجمین فرزند (کوچکترین فرزند) کاترین آن و بایرون ای. استیونس بود.پدر و مادر باربارا از خانواده ای فقیر و کارگر بودند.پدرش اهل ماساچوست و مادرش اهل نُوا اسکوشا بود.او دارای اصالتی انگلیسی و اسکاتلندی بود.

در ۴سالگی،مادرش در حالیکه باردار بود،با اتوبوسی که راننده اش مست بود تصادف کرد.بر اثر سقط جنین، مادرش درگذشت.دو هفته بعد از خاکسپاری مادرش،پدر باربارا به عنوان کارگر برای حفر کانال پاناما رفت و دیگر هیچوقت باربارا او را ندید.

بعد از رفتن پدر باربارا ،او و برادرش بایرون توسط خواهرش میلدرد که همش ۹ سال داشت(۵ سال از باربارا ۴ ساله بزرگتر بود) نگه داری شدند.زمانی که میلدرد به عنوان شوگرل( showgirl) در اُپرا جان کورت کار می کرد،باربارا و برادرش در خانه های پرورشگاهی بودند.باربارا اغلب از خانه های پرورشگاهی فرار می کرد.

در ۱۴ سالگی،باربارا مدرسه را رها کرد، و در یک فروشگاه بسته بندی در بروکلین مشغول به کار شد.مدتی بعد برای شغل کمکی ، به عنوان تلفنچی در دفتر تلفن بروکلین با دستمزد هفته ای ۱۴ دلار مشغول به کار شد.به اینصورت او می توانست از نظر مالی به خواهرش وابسته نباشد و مستقل شود.

او از کار در فروشگاه بسته بندی و تلفنچی بودن خوشش نمی امد،پس به عنوان برش زن الگو های لباس برای مجله وُگ مشغول به کار شد،که البته با نارضایتی مشتریان از کارش او از مجله وُگ اخراج شد.بعد از اخراج از مجله به عنوان تایپیشت مشغول به کار شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فعالیت حرفه ای



او که شخصیت قوی داشت و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار بود شانس خود را در دنیای نمایش از سن ۱۵ سالگی به عنوان خواننده و رقاص در کاباره ها و موزیک هال آزمایش کردو بالاخره در گروه کر برادوی استخدام شد و همین زمان تصمیم گرفت تا نام خود را تغییر دهد.

او به فعالیتش در برادوی ادامه داد تا در هودسون تئاتر نقشی به او پیشنهاد شد که هم برایش موفقیت در پی داشت هم نظر منقدین را به خود جلب کرد.نقشی در فیلم صامت شبهای برادوی بدست آورد که موفقیتی برایش در پی نداشت.

ملاقات با فرانک کاپرا راه او را برای ورود به سینما هموار کرد. کاپرا علی‌رغم میل استودیو او را در فیلم خانمهای لیزور به همکاری دعوت کرد. و این فیلم درهای هالیوود را بر او گشود و موقعیت او را به عنوان ستاره در کنار بازیگرانی مثل گرتا گاربو ، مارلین دیتریش و جوآن کراوفورد تثبیت کرد.

علاوه بر کاپرا با کارگردانان بزرگ دیگری همچون جان فورد ، سیسیل ب دومیل ، روبن مامولیان و کینگ ویدور همکاری کرد. برای بازی در نقش استلا دالاس زنی که فرزندش را به تنهایی بزرگ می کند برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در سالهای ۱۹۴۰ یکی از معدود بازیگران مستقلی بود که با استودیو های مختلف قراردادهای دراز مدت می بست و در سال ۱۹۴۴ بالاترین دستمزد را دریافت می کرد.

او تنها هنرپیشه زنی بود که در نقش زنان قوی و حتی نقشهایی که آن زمان مردانه بود مثل فیلمهای وسترن بازی کرد.او بازی در چندین وسترن با کارگردانهایی همچون جورج استیونس ، سسیل ب دومیل، آنتونی مان، روبن مامولیان و ساموئل فولر را در کارنامه بازیگری اش دارد.

اما بهترین بازی هایش را در فیلم نوآر به نمایش گذاشت. بازی اش در فیلم غرامت مضاعف بیلی وایلدر بیاد ماندنی است.

او برای آخرین بار در سال ۱۹۶۴ در فیلم کسی که وجود نداشت ویلیام کاسل در کنار رابرت تیلور همسر سابقش به نقش آفرینی پرداخت.

از سالهای ۱۹۶۰ به بعد بیشتر در تلویزیون ظاهر شد و برنامه باربارا استانویک شو را اجرا می کرد که برایش اولین جایزه امی را در پی داشت.و دو بار دیگر یعنی در سالهای ۱۹۶۶ و ۱۹۸۳ باز این جایزه نصیبش شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
زندگی شخصی



باربارا استانویک و همسرش رابرت تیلور



در ۲۶ آگوست ۱۹۲۸ باربارا با فرانک فِی ازدواج کرد.باربارا و فرانک بعد ها ادعا کردند که ابتدا به یکدیگر علاقه ای نداشتند.یک سقط جنین بد در پانزده سالگی باعث شد که باربارا نازا شود و نتواند بچه دار شود.پس از رفتن به هالیوودباربارا و شوهرش در ۵ دسامبر ۱۹۳۲ یک پسربه نام دیون آنتونی فِی را به عنوان فرزند خوانده قبول کردند.

در حالیکه باربارا در هالیوود موفق بود و به یک ستاره تبدیل شده بود،شوهرش فرانک فِی از نظر شغلی اوضاع خوبی نداشت.این مسائل سبب شد که فرانک و باربارا با یکدیگر دچار دعوا شوند،زمانی که فرانک مست بود این دعوا ها حتی به درگیری های فیزیکی نیز ختم می شد.باربارا و همسرش در ۳۰ دسامبر ۱۹۳۵ از یکدیگر جدا شدند.


باربارا در جریان فیلمبرداری فیلم همسر برادرش(۱۹۳۶) با رابرت تیلور بازیگر آمریکایی آشنا شد.ای آشنایی در سال ۱۹۳۹ با ازدواج آن دو با یکدیگر انجامید.این ازدواج در سال ۱۹۵۱ به طلاق انجامید.

باربارا در جریان فیلمبرداری فیلم تایتانیک(محصول ۱۹۵۳) زمانی که چهل و پنج ساله بود با رابرت واگنر بیست و دو ساله آشنا شد،که این آشنایی به مدت چهار سال ادامه داشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نظریات سیاسی،دین



فرانکلین روزولت،رئیس جمهور سابق آمریکا


باربارا دارای نظریات سیاسی ویژه ای بود.برای نمونه باربارا از مخالفین رئیس جمهور فرانکلین روزولت بود.

باربارا یک مسیحی پروتستان بود.او در ماه زوئن ۱۹۱۶ توسط جِی. فردریک برگ در یک کلیسای پروتستان هلندی غسل تعمید شد.در زمان ازدواج با همسر اولش او به مسیحی کاتولیک گروید.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مرگ



تنها کاج کالیفرنیا



باربارا در ۲۰ ژانویه ۱۹۹۰ به علت نارسایی قلبی و انسداد ریوی در سن ۸۲ سالگی در مرکز بهداشت سنت جان درگذشت.او خواسته بود که مراسم تشییع جنازه او بدون تشریفات برگزار شود.

طبق خواسته او جسدش را سوزاندن و خاکستر جسدش را با هلی کوپتر بر فراز تنها کاج کالیفرنیا پخش کنند،مکانی که برخی از فیلم هایی که او در آنها بازی کرده آنجا ساخته شده اند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 65 از 78:  « پیشین  1  ...  64  65  66  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA