انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 67 از 78:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
زندگی شخصی



گریس کلی و همسرش شاهزاده موناکو


گریس کلی در ۱۹ آوریل سال ۱۹۵۶ با شاهزادهٔ موناکو ازدواج کرد.پس از ازدواج از دنیای بازیگری کناره گیری کرد.

گریس دارای یک فرزند پسر به نام آلبرت(متولد ۱۴ مارس ۱۹۵۸) و دو دختر به نام های کارولین(متولد ۲۳ ژانویه ۱۹۵۷) و استفانی (متولد ۱ فوریه ۱۹۶۵) بود.




گریس کلی در کنار همسر و فرزندانش
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مرگ




ماشینی که گریس کلی با آن تصادف کرد


گریس کلی در ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۲ در حادثهٔ اتومبیل به‌شدت مجروح شد. او یک روز بعد و در سن ۵۲ سالگی در بیمارستانی که بعدها نام بیمارستان مرکزی پرنسس گریس کلی را بر آن نهادند، درگذشت.



Grace Kelly filmography
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
14

Ginger Rogers








جینجر راجرز (به انگلیسی: Ginger Rogers) (زاده۱۶ ژوئیه ۱۹۱۱ - درگذشته ۲۵ آوریل ۱۹۹۵) هنرپیشه و نمایشنامه‌نویس،رقصنده و خواننده آمریکایی بود.در تئاتر ، رادیو و تلویزیون هم فعالیت کرده است.

در دوران بازیگری در ۷۳ فیلم بازی کرد.در سال ۱۹۴۰ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.مقام چهار دهم بزرگترین زن ستاره در تمام دوران را در فهرست موسسه فیلم آمریکا دریافت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
اوایل زندگی



جینجر راجرز با نام اصلی ویرجینیا کاترین مک ماث در ۱۶ ژوئیه ۱۹۱۱ در خانه اجاره ای مادرش در شهر ایندپندنس ایالت میزوری متولد شد.

او تک فرزند ویلیام (مهندس برق) و لیلا بود.پدرش دارای اصالتی اسکاتلندی و مادرش دارای اصالتی ولزی بودند.

مادر جینجر چون فرزند قبلی اش در هنگام زایمان در بیمارستان مرده بود،دوست نداشت جینجر در بیمارستان به دنیا بیاید.پدر و مادر او قبلش از تولدش از یکدیگر جدا شدند.

والتر پدر بزرگ و سوفرونیا مادر بزرگ جینجر ،در نزدیکی او در شهر کانزاس سیتی ایالت میزوری زندگی می کردند.

پدر جینجر سعی کرد که دوباره با مادر جینجر ازدواج کند،اما مادرش حاضر به این کار نشد،در نتیجه ویلیام پدر جینجر دو بار دخترش را از مادر جینجر دزدید.جینجر می گوید بعد از تولد هیچوقت پدرش را ندیده است.

در سال ۱۹۱۵ جینجر به خانه پدر بزرگ و مادر بزرگش در کانزاس سیتی نقل مکان کرد.مادر جینجر فیلمنامه نویس بود و برای به دست آوردن پیشنهاد کاری به هالیوود سفر کرده بود.مادرش موفق شد فیلمنامه ای برای استودیو فاکس بنویسد.

او دارای دختر عموی کوچک و خردسالی به نام هلن بود .از آنجا که اسم ویرجینیا نیز طولانی بود،اسم راجرز را به کوتاه « گینگا» صدا می کرد،و این اسم مستعار روی راجرز ماندگار شد.

زمانی که گینگا، نُه ساله بود مادرش با فردی به نام لوگان راجرز ازدواج کرد.بعد از ازدواج مادرش،آنها به شهر فورت وُرث ایالت تگزاس رفتند.مادرش در شهر فورت وُرث در یک روزنامه محلی به عنوان منتقد تئاتر مشغول به کار شد.

جینجر به شغل معلمی علاقه داشت اما مادرش علاقه داشت که او به کار در تئاتر و هالیوود روی بیاورد.بنابر این جینجر شروع به فراگیری رقص و آواز کرد،و بر روی صحنه تئاتر حاضر می شد.




جینجر و مادرش
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فعالیت حرفه ای





در ۵ سالگی در چند فیلم تبلیغاتی که در کانزاس سیتی برای مصارف محلی ساخته شد شرکت کرد . در شش سالگی هم به همراه ماردش به هالییود و سپس نیویورک رفت . در آنجا مادرش به فیلم نامه نویسی برای کمپانی فاکس پرداخت و به خود جینجر نیز به عنوان بازیگر خردسال قراردادی پیشنهاد شد اما مادرش با آن مخالفت کرد و گفت که وی هنوز آمادگی برای فعالیت سینمایی ندارد .

سرانجام در چهارده سالگی نخستین حضور حرفه ای اش وقتی بود که مدت یک هفته به عنوان رقصنده
با گروه سیار وودویلی ادی فوی در فورت وورت تکزاس کار کرد . جایی که مادرش خبر نگاری و نوشتن نقد تئاتر بود ( عجب مادری داشته ) .

سال بعد در یک مسابقه رقص در چارلست برنده شد و سپس برنامه رقص و آواز خود را در نمایش های وودویل اجرا کرد . ابتدا به تنهایی و سپس مدت کوتاهی با همسر اولش جک پپر و سپس دوباره با اجرایی یک نفره همراه گروه ادی لوری در شیکاگو و ارکستر پل اش در نیویورک اجرا کرد .

نقطه عطف کارنامه او وقتی بود که در سال ۱۹۲۹ به عنوان دوین نقش زن در یک موزیکال برودوی اثر برت کالمار و هاری روبی با نامه "سرعت بالا " ظاهرشد . طی اجرای این نمایش و موزیکال بعدی اش در برودوی با نامه "دیوانه دخترهای جرج گرشوین " فعالیت سینمایی خود را نیز آغاز کزد .

ابتدا در فیلمهای کم اهمیت تر پارامونت نقش های اصلی و دوم را بازی کرد . در ۱۹۳۱ تحت قراردای با پاته به هالیوود رفت و پس از بازی در چند محصول رده <<ب>> عموما در نقش مو طلایی های حاضر جواب ظاهر شد .

و سرانجام به عنوان هم رقص در یک سری موزیکال های رمانتیک و سرگرم کننده به عنوان ستاره ایی محبوب شهرت یافت . قطعات رقص زیبا لطیف و روان این دو لحظات شیرینی را برای بینندگان دهه ۱۹۳۰ به وجود آورد .


زوج آستر و راجرز از افسانه ایی ترین نمونه های تاریخ سینماست و ده فیلمی که با هم بازی کرده اند تا امروز بسیاری از تماشاگران را مسحور خود ساخته است ( نفس میگیریم )

طی دهه ۱۹۴۰ با بازی دل پذیر و قابل توجه در نقش های کمدی و جدی تنوع بازی خود را نیز به اثبات رساند به خاطر بازی در کیتی فویل (۱۹۴۰ ) اسکار را گرفت و در کمدی های موفق مثل "تام دیک و هاری " ( ۱۹۴۱ ) و " افسر و کوچک " ( ۱۹۴۲ ) استعداد کمیک خود را نیز به نمایش گذاشت . در دهه ۱۹۵۰ نیز همین روند را ادامه داد ولی بیشتر وقت خود را روی صحنه گذراند .

در سال ۱۹۶۵ وقتی که نقش اصلی در نمایش موزیکال برودوی با نامه " سلام دالی ! " از کارول چنینگ ربود موفقیت بزرگی را بدست آورد و در سال ۱۹۶۹ در نقش ستاره اجرای میم در لندن موفقیت دیگری کسب کرد.


راجرز پیش از تشکیل تیم آستر/ راجرز در ۱۵ فیلم بازی کرده بود . دختری مو طلایی با قیافه ایی بدگمان و حاظر جواب . میتوان او را در صف رقصندگان " خیابان چهلو دوم لوید بیکن " دید که با اینکه نقشی فرعی دارد چطور توجه را به خود جلب میکند .

هم بازی شدن او با آستر خود یک ایده عجیب و غریب بود . آستری که همیشه واراسته کامل و شمایل وار به نظر می آمد ( یکی این جمله رو برگردان به فارسی کنه ) و در صحنه های فیلمهایش عنصری کاملا انتزاعی داشت در حالی که راجرز نه چندان فرهیخته و نه چندان ادعایش را داشت . آستر با ضرافت بی منتهایش متمایز میشد ولی راجرز زنی کاملا زمینی بود او نه در رقص میتوانست همتای آستر باشد و نه در نحوه سلوک ( در واقع زن همتای راستر بایستی زنی اثیری باشد ) .


ولی با تمام این حرفها آن دو با تمام تضاد مکمل یکدیگر شدند و راجرز روی صحنه تبدیل شد به رابط تماشاگران با آستری که سر به آسمانها می سایید . با شوخی هایش کلک هایی که سوار میکرد و طفره رفتنه ای زیرکانه اش از پذیرش دعوت های اغواگرانه آشتر .

ترکیب این دویکی از نمونه های عالی سبک و سیاق سرخوش و پر طراوت هالیوود دهه ۱۹۳۰ بود . فیلمهایی که به رغم شکوه در دکور و زندگی اشرافی هیچگاه دور از دسترس نبودند و بر عکس صمیمیت و نشاط بی نظیری را منتقل میکردند و هیچ چیز را زیاده از حد جدی و سخت نمیگرفتند حتی عشق را . ( یکی منو بگیره ) .

داستان ها سبک و قابل پیشبینی بودند و محورشان رسیدن آستر به راجرز بود و در مقابل رقص و همخوانی های آستر / راجرز اصل قضیه و اوج داستان بود . رقص کارکردی عاشقانه یافت ودیگر صرفا بهانه ایی برای عرض اندام آستر نبود . این دوره ایی بود فیلم های " طلاق گرفته شادمان "" روبرتو " " کلاه بلند " "کشتی ها را دنبال کن " "عصر سویینگ برفصیم ؟ ""داستان ورنن " و" آیرین کسل " را به بار آورد .

در سال های پس از جدایی این تیم و هنگامی که آستر با زن دیگری همبازی شد تازه ارزش راجرز برای او آشکار شد . دلیل جدایی تا حد زیادی این بود که راجرز میخواست قابلیت های خود را به تنهایی ثابت کند و تا مدتی توانست چنین کند . در فیلمهای بسیاری نقش های اصلی را داشت و به ویژه در کمدی ها انعطاف و آسودگی خاطر را از خود نشان میداد هرچند که اسکار را برای یک ملو درام زنانه ( کیتی فویل ) دریافت کرد ولی " در صحنه گرگوری لاکاوا " و " خانم سرزنده جرج استیونز " از شاخص ترین فیلمهای این دوره او بودند .

پس از جنگ جهانی دوم نشانه های افول ظاهر شد. او و آستر یک بار دیگر برای تجدید خاطره گذشته ها در بارکلی های برودوی کنار هم ظاهر شدند .

با همه این سخن ها اینک راجرز که نقش های ملودرام و کمدی را بازی کرده و بود و در ملودرام توفیق چندانی نداشت این بار در یکی از بیاد ماندنی ترین کمدی هایش به نامه "میمون بازی " ظاهر شد . جایی که نقش همسر گرانت را بازی می کرد و همراه او به کودکی شان باز میگردند تا پس از آن عشق جریحه دار شده اشان راباز یابند . این نقشی بود که نشان میداد راجرز هنوز چه کمدین بی پروایی است و مهم تر از ان اینکه چه طور میتواند گرانت بی اعتنا و خون سرد را به حرکات جنون آمیز وا دارد : بازی اوست که شیطنت آشکار دختر بچه و شیطنت پنهان یک زن بالغ را به هم پیوند میدهد .
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
زندگی شخصی




جینجر راجرز و همسرش لو ایرس


راجرز تنها فرزند پدر و مادر خود بود.پس از طلاق گرفتن مادر و پدرش از یکدیگر،او رابطه عاطفی بسیار نزدیکی با مادرش داشت.مادرش خبرنگار،فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم بود.مادر جینجر که متولد ۱۸۹۱ بود در سال ۱۹۷۷ ، در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

جینجر پنج بار ازدواج کرد، که همه این ازدواج ها به جدایی منجر شد.او دارای فرزندی نبود.

جینجر در سال ۱۹۲۹ با جک پـپـر (Jack Pepper) ازدواج کرد.این ازدواج در سال ۱۹۳۱ به جدایی منجر شد.

جینجر در سال ۱۹۳۴ با لو ایرس ازدواج کرد.این ازدواج در سال ۱۹۴۰ به جدایی منجر شد.

جینجر در سال ۱۹۴۳ با جک بریگز ازدواج کرد.این ازدواج در سال ۱۹۴۹ به جدایی منجر شد.

جینجر در سال ۱۹۵۳ با ژاک برژراک ازدواج کرد.این ازدواج در سال ۱۹۵۷ به جدایی منجر شد.

جینجر در سال ۱۹۶۱ با ویلیام مارشال ازدواج کرد.این ازدواج در سال ۱۹۶۹ به جدایی منجر شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مرگ




قبر راجرز و مادرش در گورستان اُکوود مموریال پارک


راجرز در فصل زمستان در شهر رانچو میراژ ایالت کالیفرنیا و تابستان در شهر مدفورد ایالت اورگِن زندگی می کرد.

بر اثر سکته قلبی سمت چپ بدن او فلج شد،و در نتیجه او بقیه عمر خود را با ویلچر سپری کرد.

راجرز بر اثر حمله قلبی در ۲۵ آوریل ۱۹۹۵ در سن ۸۳ سالگی،در خانه اش در شهر رانچو میراژ درگذشت.

خاکستر جسد او را بعد از سوزاندن در گورستان اُکوود مموریال پارک شهر چَتس وُرث ایالت کالیفرنیا همراه بقایای مادرش دفن شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
فیلم شناسی







این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
15

Mae West








مائِه وست (به انگلیسی: Mae West) ‏(۱۷ اوت ۱۸۹۳- ۲۲ نوامبر ۱۹۸۰) بازیگر، خواننده، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس آمریکایی بود.

مقام پانزدهم بزرگترین زن ستاره در تمام دوران را در فهرست موسسه فیلم آمریکا دریافت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
اوایل زندگی



وست در ۱۷ آگوست ۱۸۹۳ در شهر بوشوِک(بوشویک) ایالت بروکلین متولد شد.او فرزند اول جان پاتریک وست و ماتیلدا دولگِر بود.

خانواد مادرش در سال ۱۸۸۶ از باواریا آلمان به آمریکا مهاجرت کردند.پدر و مادر او در ۱۸ ژانویه ۱۸۸۹ با یکدیگر ازدواج کردند.فرزندان خود را با عقاید پروتستان تربیت کردند.

پدر او یک مشت زن حرفه ای بود.پدرش به عنوان پلیس نیز فعالیت می کرد،و بعد از بازنشستگی به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت کرد.مادر او یک مدل بود.

مادر بزرگ پدری او ، یک ایرلندی کاتولیک بود.جان ادوین وست،پدربزرگ پدر مائه وست دارای اصالتی انگلیسی-اسکاتلندی بود، و در کشتی کار می کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 67 از 78:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA