انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 69 از 78:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  77  78  پسین »

Hollywood | هالیوود


مرد

 
زندگی شخصی



در ۲۰ دسامبر ۱۹۳۲ در سن ۱۹ سالگی با وکیلی به نام لی هولمن ازدواج کرد.در ۱۲ اکتبر ۱۹۳۳صاحب دختر به نام سوزان شدند.او تحصیلاتش در رشته بازیگری را رها کرد چرا که همسرش با کار او در تئاتر و سینما مخالف بود اما او نام کوچک همسرش را به عنوان اسم هنری‌اش برگزید تا خوش آهنگ‌تر باشد.این ازدواج در سال ۱۹۴۰ به طلاق منجر شد.

لی و لورنس الیویر در سال ۱۹۴۰ ازدواج کردند و بیست سال بعد جدا شدند. ویوین در دوران بازیگری‌اش در نقش‌های شکسپیری در تئاتر اولد ویک لندن با لارنس اولیویه، بازیگر بزرگ تئاتر و سینمای بریتانیا آشنا شد. او برای نخستین بار در سال ۱۹۳۷ در نمایش هملت، در نقش اوفلیا در مقابل لارنس اولیویه قرار گرفت. در همین سالها بود که عاشق اولیویه شد، عشقی که سرانجامش ازدواج و زندگی مشترک بیست ساله توأم با تنش و افتخار بود. آنها هر دو از همسرانشان جدا شدند و در سال ۱۹۴۰ با هم ازدواج کردند. به اعتقاد ریچارد استرلینگ، مورخ سینما، سه نقش شمایل گونه، افسانه ویوین لی را ساخته است، اسکارلت اوهارا، بلانش دو بوآ و لیدی اولیویه. رابطه پر حرارت و ازدواج عاشقانه آن دو مورد توجه مردم و همواره بر سر زبان‌ها بود. ویوین اتکای زیادی به اولیویه داشت و او را نیروی محرکه خویش می‌دانست. به گفته مالی هسکل در کتاب «صادقانه بگم عزیزم»، عشق او به لارنس اولیویه، هم وجودش را تعریف می‌کرد و هم برایش تباه کننده بود. در دهه پنجاه، با تشدید بیماری‌های روانی و جسمی ویوین، رابطه او با لارنس اولیویه نیز دچار تنش شد و در نهایت آن‌ها در سال ۱۹۶۰ از هم جدا شدند. او بعد از جدایی از لارنس اولیویه نیز به بازی‌اش در تئاتر ادامه داد اگرچه هرگز نتوانست موفقیت‌های دوران گذشته را تکرار کند.

در سال ۱۹۶۰ او با فردی به نام جان مریول ازدواج کرد که این ازدواج تا زمان مرگ ویوین لی در سال ۱۹۶۷ پابرجا بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مرگ



در دهه شصت، بیماری ویوین لی روز به روز شدیدتر شد و باعث وقفه‌های طولانی میان فیلم‌ها و اجراهای تئاتری او شد. به علاوه ابتلاء به بیماری سل، دو بار سقط جنین، افسردگی، از دست دادن حافظه و شوک درمانی، لطمه زیادی به فعالیت حرفه‌ای او وارد کرد.

ویوین لی در درهشتم ژوئیه ۱۹۶۷ در سن ۵۳ سالگی بر اثر بیماری سل در لندن درگذشت. جنازه‌اش را سوزاندند و خاکسترش را در دریاچه‌ای در نزدیکی خانه‌اش ریختند.


Vivien Leigh performances
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
17

Lillian Gish







لیلیان دایانا گیش (به انگلیسی: Lillian Diana Gish) متولد ۱۴ اکتبر ۱۸۹۳ هنرپیشه تئاتر، تلویزیون و سینمای آمریکا بود.گیش در دهه ۱۹۱۰ و ۱۹۲۰ بانوی اول سینمای آمریکا بود.

مقام هفدهم بزرگترین زن ستاره در تمام دوران را در فهرست موسسه فیلم آمریکا دریافت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
اوایل زندگی



لیلیان گیش،مادرش و خواهرش دوروتی (سال ۱۹۰۳)


لیلیان گیش در ۱۴ اکتبر ۱۸۹۳ در اسپرینگفیلد اوهایو متولد شد. مادر او مری رابینسون مک کانل یک بازیگر بودو مادر او پیرو کلیسای اسقفی بود.پدر او دارای اصالتی آلمانی بود و دین لوتری داشت.او دارای یک خواهر کوچکتر از خود به نام دوروتی بود.

پدرش قبل از اینکه لیلیان بتواند بزرگ شود و خاره ای از پدرش داشته باشد خانه را ترک کرد و خانواده اش را تنها گذاشت.بعد از رفتن پدرش او به همراه مادر و خواهرش به سنت لوئیس ایلینوی جایی که عمه لیلیان که امیلی نام داشت ، آنجا زندگی میکرد نقل مکان کردند.پدر لیلیان بر اثر بیماری در ۹ ژانویه ۱۹۱۲ درگذشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
فعالیت حرفه ای



او به مدت ۷۵ سال (۱۹۱۲-۱۹۸۷) در زمینهٔ بازیگری فعالیت کرد. لیلین گیش در دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ ستارهٔ فیلم‌های برجستهٔ سینمایی بود که از آن بین باید به ایفای نقش در تولد یک ملت (۱۹۱۵)، شاهکار دیوید وارک گریفیث اشاره کرد. در دوران سینمای ناطق حضور او در فیلم‌ها پراکنده‌تر شد اما از نقش‌های به یاد ماندنی او در این دوران می‌توان به وسترن دوئل در خورشید (۱۹۴۶) و فیلم دلهره‌آور-جنایی شب شکارچی (۱۹۵۵) اشاره کرد. لیلین از دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ در آثار قابل توجه تلویزیونی بازی کرد. او در سال ۱۹۸۷ و در فیلم نهنگ‌های آگوست برای اولین بار نقشی در مقابل بت دیویس ایفا کرد. انستیتوی فیلم آمریکا نام او را در لیست «بزرگترین هنرپیشه‌های زن تمام تاریخ» و در «رتبه هفدهم» قید کرده است.

لیلین در سال ۱۹۷۱ «جایزهٔ اسکار افتخاری» و در سال ۱۹۸۴ «جایزهٔ یک عمر خدمت هنری انستیتوی فیلم آمریکا» را دریافت کرده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
زندگی شخصی



لیلیان و خواهرش دوروتی (سال ۱۹۲۱)


گیش هرگز ازدواج نکرد و دارای فرزندی نیز نشد.او با دیوید وارک گریفیت کارگردان معروف آن زمان سینمای آمریکا رابطه بسیار نزدیکی داشت که حتی این رابطه نزدیک منجر به دامن زدن به شایعه داشتن رابطه عاشقانه بین لیلیان و گریفیت شد.

گیش یکی از افرادی بود که از بیماری آنفلوانزای ۱۹۱۸ جان سالم به در برده بود.گیش با خواهرش دوروتی بسیار خوب بود.گیش مادرخوانده پسر هیز جیمز مک آرتور بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مرگ





گیش در ۲۷ فوریه ۱۹۹۳ در سن ۹۹ سالگی در خواب به دلیل نارسایی قلبی درگذشت.قبر او در کنار قبر خواهرش در کلیسای سنت بارتولومیو در شهر نیویورک لست.



دارایی‌های او که ارزش چند میلیون دلاری داشت پس از مرگ وارث و نوه‌اش هلن هایس برای صرف در امور هنری اختصاص یافت.


Lillian Gish filmography
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
18

Shirley Temple










شرلی جین تمپل (به انگلیسی: Shirley Jane Temple) (زاده ۲۳ آوریل ۱۹۲۸ - درگذشته ۱۰ فوریه ۲۰۱۴) یک بازیگر سینما و تلویزیون، خواننده، آهنگساز و رقصنده آمریکایی بود. بیشترین شهرت او به عنوان یک بازیگر کودک در دهه ۱۹۳۰ بود. او از موفق‌ترین بازیگران خردسال تاریخ سینما و یکی از معروف‌ترین آنها بوده‌است.

مقام هجدهم بزرگترین زن ستاره در تمام دوران را در فهرست موسسه فیلم آمریکا دریافت کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
اوایل زندگی



شرلی تمپل در تاریخ ۲۳ آوریل ۱۹۲۸ در سانتا مونیکا کالیفرنیا متولد شد.مادر او گرترود آملیا تمپل خانه دار و پدرش جرج فرانسیس تمپل کارمند بانک بود.
شرلی دارای اصالتی آلمانی ، انگلیسی ، هلندی بود.او در سپتامبر ۱۹۳۱ در مدرسه رقص مگلین در لس آنجلس ثبت نام کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
زندگی هنری



شرلی تمپل متولد ١٩٢٨ در سانتامونیکا در کالیفرنیا بود. او با چهره شیرین و موهای فرفری خود یکی از محبوب‌ترین کودک‌ستاره‌های تاریخ هالیوود بود. او اولین بار در سه سالگی در یک فیلم بازی کرد.

تمپل بازیگری را از سه سالگی آغاز کرد. او در سن شش سالگی موفق به کسب جایزه اسکار افتخاری نوجوانان شد. او در تلویزیون نیز قصه‌گوی یک برنامه ویژه کودکان (۱۹۴۷) و میزبان برنامه نمایش شرلی تمپل (۱۹۶۰) بود.

استعداد تمپل در آوازخوانی، رقص و بازیگری باعث شد در سراسر دنیا طرفداران بیشمار داشته باشد. او سال ١٩٣۴ با فیلم «برخیز و تشویق کن» به شهرت فراوان رسید و یک سال بعد در شش سالگی یک جایزه اسکار ویژه دریافت کرد. تمپل تا امروز جوان‌ترین فردی است که جایزه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را دریافت کرده است.

تمپل که به او لقب «کوچولوی عزیز آمریکا» داده بودند، از ١٩٣۵ تا ١٩٣٨ برای چهار سال پولسازترین بازیگر هالیوود بود.


تمپل تا قبل از ١٠ سالگی در ۴ فیلم بسیار موفق در گیشه ایفای نقش کرد و حتی بعدها گفته شد او برای هرکدام از آنها ۵٠ هزار دلار دستمزد گرفته است


فرانکلین روزولت ، رئیس جمهور آمریکا به خاطر دلگرمی دادن تمپل به مردم در دوران رکورد اقتصادی، به او لقب «خانم معجزه کوچولو» داد. تمپل همچنین کمک کرد شرکت فاکس قرن بیستم در آن دوران از ورشکستگی نجات پیدا کند.

او در مجموع در ۴٣ فیلم بلند سینمایی بازی کرد، اما در دوران نوجوانی و جوانی حس کرد دوام آوردن در این حرفه برایش سخت است و از اواخر دهه ١٩۴٠ کار بازیگری را رها کرد.

او در سن ٢٢ سالگی یعنی در سال ۱۹۵۰ فعالیت‌های سینمایی را کنار گذاشت و از آن پس بیشتر به کارهای خیریه پرداخت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 69 از 78:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  77  78  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

Hollywood | هالیوود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA