انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
جهان نگاه
  
صفحه  صفحه 41 از 249:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  248  249  پسین »

Most Beautiful Paintings | نقاشی های بسیار زیبا


مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۲)

از راست به چپ

     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۳)

از راست به چپ


     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۴)

از راست به چپ

     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۵)

از راست به چپ

     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۶)
از راست به چپ

     
  
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۷)

از راست به چپ

     
  
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(۸)

از راست به چپ

     
  
مرد

 
در زير داستاني را به نام "کليد" مي بينيد که شامل هيچ واژه اي نيست و تنها در قالب نقاشي مطرح شده است. اين اثر از گرنت ماريسون و راين هيوس با عنوان آزادي -۲۰۱۴ است.(آخر)

از راست به چپ

     
  
مرد

 
نمایشگاه آثار هانا هوش؛ یک زن یاغی

توضیح و شرح نقاشی ها:

هانا هوش: یک یاغی تمام عیار؛ پشت پا زدن به تمام قواعد و همراه شدن با جهان دادائیست ها و- البته- خیلی زود متمایز شدن از آنها و پیگیری راه و رسم شخصی با عکس العمل نشان دادن به مسائل سیاسی/اجتماعی اطرافش و به تمسخر کشیدن آنها با زبانی هزل آمیز. به سخره گرفتن مفهوم "زن نو" در تفکر وایمار و روایت ضعف ها و درگیری های درونی زنان. لایه لایه کردن فیگور و اشاره به پیچیدگی های درونی انسان با استفاده از کولاژهایی که برای مثال چند لایه به چشم فیگور اضافه می کند و درون او را شرح می دهد. ترکیب صورت انسان و حیوان و از بین بردن مرز بین آنها. برجسته کردن اعضای بدن ( مثلاً لب ها) و استفاده از آنها در پسزمینه های دیگر با مفاهیمی تازه تر. استفاده از صورتک (ماسک) برای رمز آلود و ناشناخته کردن آدم هایی که برش خورده اند، خرد شده اند، و تنها قسمت هایی از بدن آنها به شکلی نامتعارف دیده می شود.
آشنایی زدایی از مفهوم بدن زن در آثار کلاسیک نقاشی. تلخ و آخرالزمانی. از پیشگامان کولاژ و تلفیق عکس و نقاشی و از بین بردن مرزهای بین مدیوم ها.


     
  
مرد

 
نمایشگاه آثار هانا هوش؛ یک زن یاغی

گالری معروف وایت چپل در لندن نمایشگاه بزرگی از آثار هانا هوش(Hannah Höch) هنرمند آلمانی برپا کرد.

این اولین نمایشگاه بزرگ این نقاش برجسته و تاثیرگذار در بریتانیا بود

هوش(۱۹۷۸-۱۸۸۹) یکی از مهمترین هنرمندان زن قرن بیستم محسوب می شود.

او یکی از اعضای مهم جنبش دادا در آلمان و یکی از پیشگامان در خلق آثار کولاژ و فوتومونتاژ بود.

هوش در سال ۱۹۲۰در اولین نمایشگاه دادائیست ها در آلمان شرکت کرد.

او بسیار پیشرو بود، غالباً مورد مخالفت نگاه های سنتی قرار می گرفت و تا سال ها قدر ندید
این نمایشگاه شش دهه کار او از دهه ۱۹۱۰تا دهه هفتاد را دربرمی گرفت.

نمایشگاه او در سال ۱۹۳۷ توسط هیتلر "منحط" خطاب شد. با این حال هوش در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی برلین ماند و کار کرد. نمایشگاه بزرگی از آثار او در سال ۱۹۷۶در گالری ملی برلین برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از صد اثر هوش که از کلکسیونرهای مختلف جهانی به امانت گرفته شده بود، به نمایش گذاشته شد.



نام آثاری که در این پست نمایش داده شد:

‌ ساخته شده برای مهمانی
بزرگان کشور
کولاژ قلم مو
‌ پرواز
‌بعد از مدت طولانی
اطراف یک دهان قرمز
خورشید کوچک


     
  
صفحه  صفحه 41 از 249:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  248  249  پسین » 
جهان نگاه

Most Beautiful Paintings | نقاشی های بسیار زیبا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA